Lapsi tuodaan päiväkotiin yövaipassa ja hiukset takussa, ls-ilmon paikka?
Kommentit (12)
tuo yövaippa paaaaljon pahempi minusta.
on sen verran kihara tukka, että en ole viitsinyt tapella takkujen kanssa joka päivä.
Mistä te oikein tiedätte että se on yövaippa, joka sillä lapsella on tarhaan tullessa?
antanut harjata tukkaa tai vaihtaa vaippaa?
On se lyhyt tukka vaan kiva.
Pojat jo koululaisia.
painosta niin täynnä kusta kuin vain voi olla.
Painaa sairaasti.
Kastelepa vaippa niin märäksi kuin se vetää ja mieti että sellaiset kusihalot jalkovälissä pienet saa olla ja vanhemmat eivät välitä.
Haju on melkoinen.
Ei uhmaikäinen määrää vaihdetaanko vaippa tai kammataanko hiukset. Perusasioita jotka tehdään halusipa lapsi sitä tai ei.
On vanhemmuus hukassa jos vaippaikäinen saa jo pompottaa mennen tullen ja palatessa.
Meillä tyttö saattaa olla pissimättä heti aamusta, mutta kun saa vaipan päälle ja puettua, tehdä ns. yöpissat.
Molemmilla lapsilla helposti takkuuntuvat hiukset, en harjaa joka päivä. koska harja on aina kadoksissa.
takia..
Meillä kahdella vanhimmalla lapsella on paksut, kiharat hiukset. Ja kumpikin poika oli todella tempperamenttinen ja uhma oli kova.
Ei siinä oikeasti ollut joinain aamuina aikaa alkaa tapella kahden 2-3 vuotiaan kanssa, kun hiukset oli takussa. Ja vaatteidenkin laitosta jätkät saivat välillä sellaisen hepulin, että oksat pois (=olisi pitänyt itse saada pukea, mutta jos sukka tai kalsarit eivät menneet jalkaan, niin sitte tuli raivari).
Yövaippa kyllä aina vaihdettiin ennen tarhaan menoa.
Itse olen ehdottanut muutamallekin vanhemmalle, että voidaan yövaippa vaihtaa päiväkodissa, jos tämä helpottaa suuresti heidän aamuaan. Muutama jatkaa päiväkodissa aamulla patjalla nukkumista/torkkumista ja vasta sitten ennen aamupalaa/sen jälkeen vaihdetaan vaippa.
ja joidenkin lasten tukat ovat aina takussa teki mitä vain.
on aivan normaalia, ettei aamukiiressä takkuja selvitellä.
Yövaippa jo ikävämpi juttu
outo kysymys.
Kun itse aikanaan vein vaippaikäisen hoitoon aamulla klo 6, kannoin nukkuvana autoon ja nukkuvana hoitoon, jatkoi siellä unia. Olisiko pitänyt herättää välillä kampaamaan hiukset?????
outo kysymys.
Kun itse aikanaan vein vaippaikäisen hoitoon aamulla klo 6, kannoin nukkuvana autoon ja nukkuvana hoitoon, jatkoi siellä unia. Olisiko pitänyt herättää välillä kampaamaan hiukset?????
on ilmoituksen paikka. Ehdottomasti.