Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko lapsesi mennä kylään sellaiseen perheeseen, jossa...

Vierailija
18.09.2012 |

Isä on ex huumeriippuvainen, ollut useita vuosia vankilassa rötöstelyjen takia. Jos siis saisit tietää jostakin nämä taustat.

Käyttänyt huumeita 14-vuotiaasta kolmekymppiseksi asti, mutta sittemmin lopettanut ihan hoitolaitoksen tuen säeistämänä + lopettanut rikokset, löytänyt elämänsä rakkauden ja asuu nykyisin kaukana niistä entisistä porukoista/kuvioista. Heillä olisi myöskin siisti koti.

Ja ajatellaan että noista miehen hommien lopettamisesta on 6-7vuotta, siinä vaiheessa kun teidän lapset tutustuis.

Lapsen äiti on sitten ihan kunnollinen kansalainen, ei ole koskaan käyttänyt huumeita, ei rikosrekisteriä, on töissä ja niin pois päin. Mieskin olisi nykyisin myöskin töissä.

Perusteluja kehiin sit kans!

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan tykkää seksistä lähes ja masturbointi tuntuu ihanalta.

KUVITELKAA

... JOS ETTE VOISI TEHDÄ SITÄ ENÄÄ IKINÄ!

JA KERTOKAA SE TUNNE VIELÄ 1000.

EIKÖ OLISI AIKA HIRVEÄÄ??

Sitten te tiedätte että miltä tuntuu ja miten koukuttava ja miten vaikeeta niistä huumeista on ollu oikeesti eroon päästä!!!!! Ja miten arvostetun työn mun mies on siinä tehny.

Vierailija
22/75 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäi ja siltä tieltä ei ollu helppo päästä eroon. Rikollisuudesta siis ja noista huumeistakin..

30v päätti kuitenkin tehdä sen muutoksen, koska teini hän ei tulisi enää koskaan olemaan tai nuori, vaikka nuorehko vielä tuolloinkin oli, mutta vanhenemiseen päinhän sitä koko ajan kuitenkin mennään..

Joten oli aika muuttua. Jos halus rakkautta ja perhe-elämää.

Eli eipä jäänyt mitään erityistä kertomatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä koko loppuelämä?

HEI HALOO , 14V ON IHAN LAPSI!!!!

Eikä hän sentään ole ketään tappanut. Riippuvuus voi kuule olla alkoholiinkin, mut alkkiksen päätä sitten varmasti silittelisitte enemmän.

Ei kukaan varmasti pysty elää tätä elämäänsä läpi mokailematta. Ja toiset mokaa enemmän, toiset vähemmän ja millä tavalla sitten itse kukin mokaa.. sekin on vielä siinä yks tekijä. Mut se mikä meitä kaikkii ihmisii kuitenkin yhdistää ja mistä ei pääse eroon = NIIN VARMASTI OLLAAN JOKAINEN MOKATTU!

Kenenkään on turha lähtee jeesustelemaan.

Jos mä kanssa pyytäsin sua siellä.. joka sanoit et " silti en anna " käymään meillä kahvilla useempia kertoja ja näin. Meidän koti on muutenkin kun melkeen kuin sisustuslehdestä nii ei tästä paremmaks voi pistää ja mieskin meni kouluun ja kouluttautui, työllistyi, ei hän sen paremmaksi ihmiseksi voisi tulla. Niin jos silti mukulas ei saa meillä olla, nii ei ainakaan tarvii meitä syyttää niinku sitten siitä et myö ollaan pilattu niiden lasten ystävyys kun jos alkaa lasten pinna kiristyy ja kuvio vaikenemaan....

Kyllä se oot sinä joka meidän lasten ystävyyden oisit sit särkeny harhaluuloisuudellas!

Pistäny samalla kärsii oman lapses joka on viaton.

Mut niin on viaton myös mun/meidän lapsi, sil on oma elämä, ei sama elämä miehen kanssa, miehen penikka iän virheitä ei tarvii hänelle kostaa!

kun kerran asiat ovat ihan kunnossa tällä hetkellä, mutta luettuani näitä viestejä, joissa ylistät miehesi toipumista ja kotianne ja vaikutat jotenkin kummallisen fanaattiselta caps lockit päällä, alan kallistua enemmän sille kannalle, että kaikki ei taidakaan olla vielä kunnossa.

Mitä sinä yrität todistella ja kenelle? Kuka nyt edes tietäisi miehesi taustoista, jollet itse niistä vaahtoaisi?

Vierailija
24/75 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailit mun pikkuveljen perhettä.

Vierailija
25/75 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittää jos ovat kavereita koulussa tms.

Miksi se ei ap:lle riitä että lapset voivat leikkiä ulkona yhdessä?

Vierailija
26/75 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä koko loppuelämä?

HEI HALOO , 14V ON IHAN LAPSI!!!!

Eikä hän sentään ole ketään tappanut. Riippuvuus voi kuule olla alkoholiinkin, mut alkkiksen päätä sitten varmasti silittelisitte enemmän.

Ei kukaan varmasti pysty elää tätä elämäänsä läpi mokailematta. Ja toiset mokaa enemmän, toiset vähemmän ja millä tavalla sitten itse kukin mokaa.. sekin on vielä siinä yks tekijä. Mut se mikä meitä kaikkii ihmisii kuitenkin yhdistää ja mistä ei pääse eroon = NIIN VARMASTI OLLAAN JOKAINEN MOKATTU!

Kenenkään on turha lähtee jeesustelemaan.

Jos mä kanssa pyytäsin sua siellä.. joka sanoit et " silti en anna " käymään meillä kahvilla useempia kertoja ja näin. Meidän koti on muutenkin kun melkeen kuin sisustuslehdestä nii ei tästä paremmaks voi pistää ja mieskin meni kouluun ja kouluttautui, työllistyi, ei hän sen paremmaksi ihmiseksi voisi tulla. Niin jos silti mukulas ei saa meillä olla, nii ei ainakaan tarvii meitä syyttää niinku sitten siitä et myö ollaan pilattu niiden lasten ystävyys kun jos alkaa lasten pinna kiristyy ja kuvio vaikenemaan....

Kyllä se oot sinä joka meidän lasten ystävyyden oisit sit särkeny harhaluuloisuudellas!

Pistäny samalla kärsii oman lapses joka on viaton.

Mut niin on viaton myös mun/meidän lapsi, sil on oma elämä, ei sama elämä miehen kanssa, miehen penikka iän virheitä ei tarvii hänelle kostaa!

kun kerran asiat ovat ihan kunnossa tällä hetkellä, mutta luettuani näitä viestejä, joissa ylistät miehesi toipumista ja kotianne ja vaikutat jotenkin kummallisen fanaattiselta caps lockit päällä, alan kallistua enemmän sille kannalle, että kaikki ei taidakaan olla vielä kunnossa.

Mitä sinä yrität todistella ja kenelle? Kuka nyt edes tietäisi miehesi taustoista, jollet itse niistä vaahtoaisi?

ja se,että ruvetaan puhumaan alkoholistien pään silityksistä..huhhuh.

kyllä nyt jokainen ex-nistinkin se pitäisi tajuta,että se maailma rikoksineen on niin kaukana normielämästä,että ymmärtäisi ihmisten pelot ja ennakkoluulot,ettei halua omaa lastaan lähellekkään sitä maailmaa.että ei tuommoinen meuhkaaminen mitä täällä teet auta ainakaan asiaa.

Vierailija
27/75 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan pelkäisin enemmän jättää lastani esim. himouskovaisten hoitoon. (Vaikka tuskin himouskovaiset edes ottaisivat kylään minun pakana-lastani).

Vierailija
28/75 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan tykkää seksistä lähes ja masturbointi tuntuu ihanalta. KUVITELKAA ... JOS ETTE VOISI TEHDÄ SITÄ ENÄÄ IKINÄ! JA KERTOKAA SE TUNNE VIELÄ 1000. EIKÖ OLISI AIKA HIRVEÄÄ?? Sitten te tiedätte että miltä tuntuu ja miten koukuttava ja miten vaikeeta niistä huumeista on ollu oikeesti eroon päästä!!!!! Ja miten arvostetun työn mun mies on siinä tehny.

Mutta kun lukee näitä sun kommentteja, niin mielipiteeni ex-narkkien "pelastajapuolisoista" vaan vahvistuu... Et tosiaan vaikuta tasapainoiselta.

Äläkä nyt repeile siellä, sä kysyit ja sulle vastattiin. Mä ainakin perustelin kantani sillä että aivot on pehmennyt sun miehellä ja nyt kyllä alkaa vaikuttaa että sullakin.

Vierailija
29/75 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritän saada vaan teidät tajuamaan tosissaan sen et hän ei ole enää paha ja saada ihmisii ylipäätäänki luopumaan sellasesta epäuskoisuudesta!!

Eli suhtautumaan avoimemmin. Ja antamaan mahdollisuuden!

Sen ei välttämättä tarvitse olla meidän perhe.

Mutta olen iloinen siitä, että jos voin auttaa yhtäkään toista samanlaista perhettä kuin meidän perhe joka on toipunut noista vaikeista asioista, niin sillä tavalla että saisin muut "normaalit" ihmiset suhtautumaan heihin paremmin ja antamaan mahdollisuuden!

Siksi yritän korostella näitä asioita. Inhottaa ihmisten epäuskoisuus ja saa nähdä tuleeko koskaan sellaisesta täysin eroon pääsemään tai anteeksantoa minunkaan mies muilta ihmisiltä teoilleen saamaan.. sellainen kylmyys on todella törkeää ja arvatkaa pistääkö se ihmisen masentumaan. Jos kaikkensa yrittää, eikä mikään silti riittäis. Ja sit jos näkee vielä että oma lapsi joutuu kärsimään hänen virheistään.

Kukaanhan meistä vanhemmista ei halua pistää varmasti kärsimään lastaan omien joskus tehtyjen virheiden takia.

Joten vastaa vaan että antaisin. Kun muuta en tässä tosiaan ole koittanut sanoa, kuin tätä ja ilmaista siis myöskin. Ellei ilmaisu ja sanominen ole nyt sama asia. :(

Vierailija
30/75 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama muin numeron 10.

Vierailija
31/75 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritän saada vaan teidät tajuamaan tosissaan sen et hän ei ole enää paha ja saada ihmisii ylipäätäänki luopumaan sellasesta epäuskoisuudesta!!

Eli suhtautumaan avoimemmin. Ja antamaan mahdollisuuden!

Sen ei välttämättä tarvitse olla meidän perhe.

Mutta olen iloinen siitä, että jos voin auttaa yhtäkään toista samanlaista perhettä kuin meidän perhe joka on toipunut noista vaikeista asioista, niin sillä tavalla että saisin muut "normaalit" ihmiset suhtautumaan heihin paremmin ja antamaan mahdollisuuden!

Siksi yritän korostella näitä asioita. Inhottaa ihmisten epäuskoisuus ja saa nähdä tuleeko koskaan sellaisesta täysin eroon pääsemään tai anteeksantoa minunkaan mies muilta ihmisiltä teoilleen saamaan.. sellainen kylmyys on todella törkeää ja arvatkaa pistääkö se ihmisen masentumaan. Jos kaikkensa yrittää, eikä mikään silti riittäis. Ja sit jos näkee vielä että oma lapsi joutuu kärsimään hänen virheistään.

Kukaanhan meistä vanhemmista ei halua pistää varmasti kärsimään lastaan omien joskus tehtyjen virheiden takia.

Joten vastaa vaan että antaisin. Kun muuta en tässä tosiaan ole koittanut sanoa, kuin tätä ja ilmaista siis myöskin. Ellei ilmaisu ja sanominen ole nyt sama asia. :(

Vierailija
32/75 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaan kyllästynyt tähän ainaseen halveksuntaan ja se pistää vihaksi!

Siksi kirjoitukseni ja käytökseni oli tuollaista. Ei siinä nyt muuta ole. Älkää nyt hulluksi ruvetko mua sen takia sanomaan sentään, herranjumala! :(

Tottakai siis sekin riittää että lapset saavat leikkiä ulkona ja on mukavaa.

Mutta entäs sitten kun lapset alkavat tajuamaan/huomaamaan rajoitteen??

Jos sinun lapsesta ei tun... mutta entä jos minun lapsi vaistoaa tilanteen ja hänelle tulee paha mieli..... Lapset ovat niin herkkiä nimittäin vaistoamaan kitkan.

Vierailija
33/75 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vertaa aiempiin, onnea.

Mä ymmärrän, että haluat, että miehesi saa menneisyytensä anteeksi muiden silmissä, ja te todella haluatte, ettei lapsenne siitä kärsi, mutta olen pahoillani, mutta en usko, että lapseni teillä saisi alkaa ravaamaan, meille voisi tulla ja ulkona olla, koulussakin saavat kaveerata. Mutta mä en luota ex-narkkeihin ja rikollisiin, ei voi mitään.

Vierailija
34/75 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näillä tiedoilla.

En voi sille mitään, että suhtautuisin kuitenkin varauksella, esim. uskon että ex-narkkarit ovat todennäköisemmin äkkipikaisia tai väkivaltaisia kuin ne, joilla ei tällaista taustaa ole.

Vierailija
35/75 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ei mun lapsi kärsi jos ei pääse teille. "

Eikö se lapseski ala huomata että tässä tilanteessa on jotain outoa? ja entä jos hän kyselee sinulta niin mitäpä meinaat vastata tai entäpä jos sinun lapsesi kysyisi kun minun lapseni olisi teillä että " voidaanko mennä x:n luo? "

Mitä alkaisit perustelemaan ja selittelemään, ettet koskaa satuttaisi mun lasta ja olisi niin hyvät tekosyyt ettei hän ikinä tajuaisi että tässä on jo jotain mätää.

Vierailija
36/75 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ei mun lapsi kärsi jos ei pääse teille. " Eikö se lapseski ala huomata että tässä tilanteessa on jotain outoa? ja entä jos hän kyselee sinulta niin mitäpä meinaat vastata tai entäpä jos sinun lapsesi kysyisi kun minun lapseni olisi teillä että " voidaanko mennä x:n luo? " Mitä alkaisit perustelemaan ja selittelemään, ettet koskaa satuttaisi mun lasta ja olisi niin hyvät tekosyyt ettei hän ikinä tajuaisi että tässä on jo jotain mätää.

Lapsesi tajuaa varmaan jo hyvissä ajoin, että teidän perheessä on taustalla jotain, oletettavasti tietää isänsä menneisyyden?

Jos ne meillä kysyisi, että voidaanko mennä x:n luo, sanoisin, ettei voi, siitä ei olla etukäteen edes sovittu. Myöhemmin kertoisin lapselleni syitä sille kiellolle.

Vierailija
37/75 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä halua, että menet niille". Ihan vaan rehellisesti ja selvällä suomen kielellä.

" Ei mun lapsi kärsi jos ei pääse teille. "

Eikö se lapseski ala huomata että tässä tilanteessa on jotain outoa? ja entä jos hän kyselee sinulta niin mitäpä meinaat vastata tai entäpä jos sinun lapsesi kysyisi kun minun lapseni olisi teillä että " voidaanko mennä x:n luo? "

Mitä alkaisit perustelemaan ja selittelemään, ettet koskaa satuttaisi mun lasta ja olisi niin hyvät tekosyyt ettei hän ikinä tajuaisi että tässä on jo jotain mätää.

Vierailija
38/75 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeää minulle on minun lapseni, ei sinun lapsesi. Lapsesi voi hyvinkin kärsiä vanhempiensa valinnoista, niin se elämä menee.

Vierailija
39/75 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettenkö ymmärtäis, koska lapsiammehan me kaikki halutaan vaan suojella.

Mutta arvatkaa onko kanssa hirveää se, et sit kun jos alkais näitä tilanteita tulla niin, pelätä sitä et kun mies alkais huomaa et hänen lapsen kaveri suhteet ei pelitä niin hyvin kun ne pystyis vaan pelittämään hänen mokailujen takia nii arvatkaa onko mulla aina pelko ja tippa linssissä et väkisinkin kun se miestä vähän satuttaa nii entä jos hän sortuu ja murtuu ja rupeaa uudestaan tyydyttämään itseään kamalla kun ihmiset ei anna mahdollisuutta... ;((

Täytyis tietysti olla sit vaan vahvempi sitä tunnetta...

Mutta mä pelkään.

Mä en halua että hän kuolee huumeisiin ja liian nopeasti kun meil ois aikaa monta vuotta. Ja ihan ton lapsenki takii, et ois ehjä hyvä perhe hänellä. Niin kuin se kuuluis kaikilla olla.

Vierailija
40/75 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syystä lapseni ei saa tulla teille, kun ei koskaan voi tietää, milloin se ex-narkki taas sortuu... ja mun lapsen ei kuulu silloin olla siellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän