Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jihuu! Synnytyksestä 19pv ja vanhat housut mahtuu jalkaan!!

Vierailija
18.09.2012 |

Syy tähän riemuun on se, että aiemmin oon sektion jälkeen ollut niin turvoksissa mahan kohdalta ainakin 2kk ettei omat löysätkään housut oo mahtunut jalkaan. Nyt mahtui olohousut jalkaan ja ah mikä ihana tunne!

Lihoin kyllä 10kg raskausaikana ja 8kg jäi laitokselle, eli 2kg on vielä raskauskiloja jäljellä. Muuten ylimääräistä onkin sitten enemmän. Mutta nää housut jalassa, ihan loisto olo!

Voi kun toi haava paranis nopsaan niin pääsis kokeilee farkkuja jalkaan pitkästä aikaa! :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vielä raskaana ja aika varma, että omat housut eivät välttämättä mahdu jalkaan enää ikinä... Liitoskivut ovat sitä luokkaa, että lantio leviää noin viisi metriä.

Vierailija
2/5 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä se siitä sit seuraavia odottaessa pysyttelee samoissa mitoissa ;)

Älä vielä heitä pois, odota ja katso kuinka naiselliseksi muutut ;) Ei kaikki leviäkään vaikka tuntuisikin siltä. Ja niveletkin kyllä vuoden sisällä palautuu siltä osin mitä on palautuakseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä lähdin synnäriltä kotiin omat vanhat pillifarkut jalassa...

Ekalla kerralla ihmettelin, miksi olen synnyttämättömien osastolla. Sitten selvisi että 90 % naisista jää maha vielä moneksi päiväksi synnytyksen jälkeen. Minulla hävisi välittömästi. Voi niitä kateellisia katseita ;-)

Vierailija
4/5 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun te olette turhamaisia ihmisiä.

Vierailija
5/5 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä lähdin synnäriltä kotiin omat vanhat pillifarkut jalassa...

Ekalla kerralla ihmettelin, miksi olen synnyttämättömien osastolla. Sitten selvisi että 90 % naisista jää maha vielä moneksi päiväksi synnytyksen jälkeen. Minulla hävisi välittömästi. Voi niitä kateellisia katseita ;-)

Synnyttämättömien? ;D

Kateus ei ole hyvästä, minäkin osaan arvostaa tätä vain siksi että jouduin käyttää äitiysvaatteita kahtena edellisenä kertana tooosi pitkään synnytyksen jälkeen. Ja toi haava estää sitten muuten vaatteiden käytön jos mahtuisi nipinnapin, kun kiristää, painaa ja sattuu.

Enkä oo muuten yhtään turhamainen ihminen, ulkonäöllä ei juuri ole mitään merkitystä mulle, mutta omat mukavat vaatteet on ihanuutta kun on pitkään joutunut käyttää äitiysvaatteita!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän