Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erolapset tottuu et kaikkea saa aina tuplasti

Vierailija
30.09.2012 |

Synttärit tuplasti, joulut, nimpparit. Leluja saa väliaikoina tuplasti. Vaatteita tuplasti, kun hankittu kumpaankin kotiin. Samoin kaikki huoneen tavarat. Polkupyörät tuplasti ja mitä kaikkea. Huoh...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ei tosiaan mennyt noin:D

sensijaan yhtäkkiä meitä lapsia olikin viisi, joten kaikkea jaettiin entistä enempi.

Vierailija
2/8 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaistahan näillä lapsilla ei ole sitten ainuttakaan:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuvat kovasti nauttivan tästä materiapaljoudesta, kun saa tuplasti jopot ja mopot..

Vierailija
4/8 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä näillä lapsilla on ehjä koti,koska kyllä siihen eroon on syy ja yleensä se on se ettei sitä ehjää kotia ole kahden vanhemman antamana.

Vierailija
5/8 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin eipä tota viikkoviikkosysteemiä mun lapsuudessa harrastettu. Nyt ystävien lapset vielä pieniä ja perheet koossa tai asuvat äidillään ja käyvät isän luona.

Vierailija
6/8 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkea tuplasti, mutta jotakin kyllä.

Esim. joitain juhlia on juhlittu kahdesti, mutta se ei tietenkään tarkoita että lahjat tuplaantuisivat. Esim. minä saatan järjestää tytön kaverisynttärit ja exä sitten pitää pienet kutsut omalle lähipiirilleen.

Periaatteessa tuplana saattaa tulla lomamatkoja, kun lomailevat ensin minun ja sitten isänsä kanssa.

Omilla lapsillani on "ykköskoti" minun luonani, jossa omat huoneet ja tavarat. Isän koti sitten "kakkoskoti", jossa yhdessä jakavat vierashuoneen ja jossa muutamia tavaroita ja vaatteita. Mukana kulkee aina isompi vaate- ja tavarakassi.

En tiedä ketään, jolla olisi tuplana kaikki. Harvalla perheellä sellaiseen on varaa.

Vierailija
7/8 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja isän luona nukkuu olohuoneen sohvalla.

Vierailija
8/8 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin.että tavaraa tulee joka tuutista. Baby borneilla on kaikki vaatteet ja vimpaimet. Kaikki lego friendsit talleineen ym. tarvikkeineen on jo koottu, petshoppeja on yli sata...Molemmat ovat ainoita lapsia, joten ymmärrän kyllä vanhempien halun hemmotella. Käynyt kyllä mielessä, että olisiko vähän kilpailuakin lasten suosiosta, kun rahaa ei kuitenkaan ylettömästi ole ja asuvat ahtaasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi