Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi synttärilahjaksi MULLE? Päättäkää te!

Vierailija
18.09.2012 |

Aion antaa itse itselleni synttärilahjan, koska kohta kajahtaa 40 vuotta täyteen :D

Taitaa olla pakko myöntää, että pientä ikäkriisiä on ilmassa. Mielessä on kaksi vaihtoehtoa, kumpikin ehkä kertoo juurikin tästä ikäkriisistä ja kumpikin on sellaista mitä en ole koskaan tehnyt. En osaa päättää, joten päättäkää te minun puolesta!

Noniin... Botox vai moottoripyöräkortti?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottoripyöräkortti edellyyttää pyörän ostamista ja se on mun mielestä aivan järjetöntä hengellä leikkimistä.

Vierailija
2/9 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botoxista voit saada elinikäiset vaivat ja moottoripyörällä toki suurella todennäköisyydellä lyhennät elämäsi siten ettet ehdi botox-vaivoista kärsiä.

Mä ostin itselleni ihanan käsilaukun ja hyvän viskipullon :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botoxista voit saada elinikäiset vaivat ja moottoripyörällä toki suurella todennäköisyydellä lyhennät elämäsi siten ettet ehdi botox-vaivoista kärsiä.

Mä ostin itselleni ihanan käsilaukun ja hyvän viskipullon :)

Ihme kommentteja täällä. Miten niin "suurella todennäköisyydellä lyhennät elämäsi.."? Ei se nyt todellakaan ole noin! Mikä ihmeen harhakuvitelma ihmisillä on moottoripyöräilystä ja sen vaarallisuudesta? "Suurella todennäköisyydellä" saa asian kuulostamaan siltä että yli puolet motoristeista kuolee nopeasti kortin saamisen jälkeen onnettomuudessa.

Vierailija
4/9 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

moottoripyöräilyssä on omat riskinsä, mutta omalla ajokäyttäytymisellä voi vaikuttaa paljon.

Kyllä mä sanoisin, että moottoripyöräilystä saa enemmän irti kuin botoxista.

Terv. motoristi

Vierailija
5/9 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botox on pelleilyä.

Minä ostin itselleni kattokruunun, sellaisen just minulle sopivan.

Osta vaikka laskuvarjohyppykurssi!

Vierailija
6/9 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botoxista voit saada elinikäiset vaivat ja moottoripyörällä toki suurella todennäköisyydellä lyhennät elämäsi siten ettet ehdi botox-vaivoista kärsiä. Mä ostin itselleni ihanan käsilaukun ja hyvän viskipullon :)

Ihme kommentteja täällä. Miten niin "suurella todennäköisyydellä lyhennät elämäsi.."? Ei se nyt todellakaan ole noin! Mikä ihmeen harhakuvitelma ihmisillä on moottoripyöräilystä ja sen vaarallisuudesta? "Suurella todennäköisyydellä" saa asian kuulostamaan siltä että yli puolet motoristeista kuolee nopeasti kortin saamisen jälkeen onnettomuudessa.

Jos ajaa moottoripyöräkortin vanhemmalla iällä, siihen suhtautuu (yleensä) eri tavalla kuin nuoret. Reaktiokyky on hidastunut, joten ei välttämättä pysy nopeissa liikkeissä mukana.

Ja kun keski-ikäiset (lasken itseni 40 v. keski-ikäiseksi) innostuvat jostakin, voi niin sanotusti "mopo lähteä käsistä". Ajellaan hieman lujempaa ja hieman enemmän riskejä ottaen kuin taidot edellyttäisi.

Ja harva se päivä tuolla näkee motoristeja kumollaan, joka päivä lehdessä on uutisi mp-onnettomuuksista.

Mutta luonto korjaa omansa :) WRRRMMMM!!

Vierailija
7/9 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan sama kuinka hyvin itse ajaa, moottopyörä jaa aina toiseksi auton kanssa.

Mä olen aina pelännyt, että joku kerta ohittaessa törmään moottoripyörään. Ne tulevat tosi usein kuin tyhjästä taakse, just ennen ohitusta katsottu ettei autoja ole takana ja kun laittaa vilkun päälle, siellä onkin moottoripyörä perseessä kiinni.

Toiset moottoripyöräilijät ovat niitä, jotka ajavat peräkkäin ja hiljaa. Sitten niitä pitää yksitellen ohitella ja pelätä, että käy jotain.

Tämä teksti kertoo aika paljon siitä etten mä ole mikään maan mainio kuski, mutta ikinä en moottoripyörää hankkisi ja miehelleni sellainen tulee vain kuolleen ruumiini yli.

Kannatan siis botoxia.

Vierailija
8/9 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti! opit uuden taidon ja ajellessa kerrytät elämyksiä varmasti paljon enemmän mitä botoxista voisi aiheutua.

Vierailija
9/9 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpikaan. Motarikortti on jotain niin epätoivoista, yhhyh.

Osta vaikka Hästens, hyvät yöunet suorastaan nuorentaa, et tarvitse myrkkypiikkejä.