Miksi hyväksytte sen että Agnes jättänyt poikansa
Kommentit (23)
mutta kun en tunne tämän nimenomaisen ratkaisun taustoja, en ole kykenevä heittelemään kiviä.
enkä kuvittele olevani niin hyvä ihminen, että voin arvostella muiden tekemisiä.. en ole kristitty, mutta suurin osa palstalaisista kuitenkin on...
se mikä täällä on todella kauheeta saattaa olla kohteliaisuus muualla. Jossainpäin maailmaa ruokapöydässä kuuluu maiskutella ja röyhtäillä, täällä se on törkein loukkaus.
Ja kun ei tiedä tapauksen taustaa niin miksi tuomita ja tehdä automaattinen johtopäätös: ei hoida itse lastaan = huono ihminen.
Toinen kulttuuri, Agnesin elämäntilanne jne...
vaan lapsen kasvattivatkin isovanhemmat. Lähti sitten makeamman elämän toivossa Suomeen selvästi itseään vanhemman miehen kanssa.
Ei taida edes mieltää itseään kenenkään äidiksi.
seiskat ym. juorulehdet raastavat tämän pienen pojan väkisin julkisuuteen, koska äiti on idolseissa. Eikö tässä ole jo paikka julkisen sanan neuvostolla jyrähtää, vai onko puolalaiset pikkulapset vapaata riistaa?
mä, sä eikä kukaan muu kuin Agnes ja sen perhe tiedä miten tilanne oikeasti on ollut, ja miten asiat menneet...Agnesilla vaikuttaa kuitenkin olevan hyvät välit isäänsä...toista voi lukea rivien välistä äidistään... Muuta en mä lähde reuhaamaan toisten elämällä, tässä kisassa ei ole kyse siitä mitä kukin on tehnyt tai jättänyt tekemättä, vaam laulusta ja siitä osaako sitä laulaa. Ja sen Agnes taitaa, eikä varmasti jää ilman levytyssopimusta vaikkei tätä kuppaista kilpailua voittaisikaan, toista se on monella muulla näistä... onko elämää isolsin jälkeen meinaan musiikin parissa...
Mä en voi ymmärtää mikä hiton hinku suomalaiilla on puukottaa ihmisiä selkään jatkuvasti...ja kaivaa esiin likaa ja loskaa ja juoruta nurkkapöydissä toisten tekemisistä pahansuopaan sävyyn, ja kun yksi taulapää aloittaa niin koko kööri on mukana. Tää alkaa mennä lähes yhtä naurettaviin mittasuhteisiin kun Kimin ja Jennin ajojahti... ja esim. mulle ei tule ikinä tulemaan yhtä ainutta roskalehteä, mä en aio tollaista ihmisten elämän revittelyä kannattaa...
ja vakavasti puhuen täysin vieraan ihmisen omassa elämässään tekemät ratkaisut eivät paljoa liikuta.
mietin että jos kerta agnesin poika on tulossa lähiaikoina suomeen niin ja agnes menee ja h..vetti voittaa idolsin niin varmana on kivaa että pika jää taas " heitteile" ! mm. Äidin uran takia.. eihän poika koskaan opi tuntemaan hyvin äitiään..!!
onhan se tietty kauheaa jos juttu menee kuten seiska kertoi mutta idols on kaulukilpailu eikä liity äitiyteen ja kukaan meistä ei tiedä ton jutun taustoja
että on kiellettyä mutta jos hän ei halunnut äidiksi niin olisihan hän voinnut yrittää itse " keskeyttää" raskautensa silloin..
Vierailija:
onhan se tietty kauheaa jos juttu menee kuten seiska kertoi mutta idols on kaulukilpailu eikä liity äitiyteen ja kukaan meistä ei tiedä ton jutun taustoja
Vierailija:
että on kiellettyä mutta jos hän ei halunnut äidiksi niin olisihan hän voinnut yrittää itse " keskeyttää" raskautensa silloin..
Mutta kun täällä joku " tavisäiti" kirjottaa, että on väsynyt ja aikoo jättää lapsensa yhdeksi tai kahdeksi yöksi hoitoon, että jaksaa taas arkeE, NIIN SE ON KAUHEETA JA ITSEKÄSTÄ. Yhtään ei siinä kohtaa tunneta armoo tai olla kommentoimatta " kun ei tunneta tapausta"
Ihme juttuja ja ihme äitejä tää...
olet täysin oikeassa..
Vierailija:
Mutta kun täällä joku " tavisäiti" kirjottaa, että on väsynyt ja aikoo jättää lapsensa yhdeksi tai kahdeksi yöksi hoitoon, että jaksaa taas arkeE, NIIN SE ON KAUHEETA JA ITSEKÄSTÄ. Yhtään ei siinä kohtaa tunneta armoo tai olla kommentoimatta " kun ei tunneta tapausta"Ihme juttuja ja ihme äitejä tää...
minusta ei vaan voi tuomita, ehkä lapsella on parempi isovanhempiensa luona. Tuomitaanko sitä paitsi isiä jos he jättävät lapsensa?!? Hoh, sanon minä!
Mitkään syyt ei puolla sitä ettei pidä yhteyttä poikaansa. Kun noin mäntti on parempikin että isoäiti hoitaa! Inhottaa katsoa sen vetistelyä yms.
mutta, mitä ei mielestäni oteta huomioon ollenkaan, totuus on se että halusitte te tai ette/hyväksyitte tai ette niin europpassa, etenkin itäeuroopassa on erittäin yleistä että isovanhemmat huolehtivat lapsenlapsistaan, etenkin jos on saanut nuorena lapsensa. niin se vaan on,kulttuuri kun ei ole sama kuin meillä täällä suomessa.
enkä itse ainakaan usko mihinkään mitä 7pvä meille kertoo..on sen verran oma järki mukana.