Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, asiaa kuntalisästä ja töiden lopettamisesta... kääk

Vierailija
18.09.2012 |

Eli mulla alkais työt 1.3, vanhempainvapaa loppuu lokakuun puolessa välissä. Miehellä alkais uudet työt toisella paikkakunnalla (pääsi minun perheyritykseen töihin) puolessa välissä maaliskuuta eli muutettais täältä kokonaan pois enkä voisikaan palata enää työpaikalleni.

Kuntalisähakemuksen olen jo laittanut menemään mutta nyt aloin miettimään että eikö se minimi aika ole 4kk että vähintään siltä ajalta pitäis tää tuki hakea. Meneekö ihan pelleilyksi jos irtisanoudun vasta kun tää 4kk on täynnä vai mitä ihmettä mun kannattais tehdä? Tietenkin yritän nyhtää max määrän rahaa ;) Ja tuossa on vielä toi toiselle paikkakunnalle muutto heti siinä maaliskuun alussa... :/

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös siinä tule neljä kuukautta.

En ymmärrä miten työpaikkasi vaikuttaa kuntalisään?

Voit irtisanoutua nyt mutta laittaa irtisanoutumispäiväksi 28.2.2013. Toisaalta sun ei ole mikään pakko irtisanoutua ollenkaan vaan voit pitää työpaikkaasi ns. pankissa pari vuotta, jos tuleekin elämän tilanteen muutoksia ja palaatkin vanhalle paikkakunnalle ja tarvitset kyseisen työn.

Vierailija
2/2 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muina miehinä. Entiselle työnantajalle et hiisku mitään.Jatkat vaan vuosikausia sitä hoitovapaa ja vanhempainvapaa kierrettä. Saavat siellä sitten palkata pätkätöihin tuuraajia kymmenen vuotta.Ilmottelet sitten maksimimuutoksin kaikki päivämäärärt vaikka olet päättänyt olla tulematta ollenkaan entiseen työpaikkaan takaisin.

Toivon tällaisille ihmisille oikein paskaa perhe-elämää ja ikäviä työnantajia ja työkavereita.

Terveisin perheellinen kolleega jonka lomat peruutettiin tällaisen itsekään idiootin tuilla elämisen ja lomittamisten takia.

Onko empatia kadonnut täysin ihmisiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi