Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kanebo 38:sta

Vierailija
11.06.2008 |

Ostin Kanebo 38:ia kun sitä niin kehutaan. Olen käyttänyt Maybelline Volume expressiä ja se on tosi hyvää. Päätin kuitenkin kokeilla Kaneboa, kun yritän etsiä syytä vuotaviin silmiin.

Taivutin ripset ja sen jälkeen levitin Kaneboa ripsiin. Kun väri oli kuivanut huomasin, että ripset olivat kääntyneet supisuoriksi ja osittain yhteen liimautuneetkin. Yritin taivuttaa vielä uudelleen vaikka niin ei saisi tehdäkään ja osa väristä irtoili paakkuina.

Miten saatte Kanebon kuivamaan siten, että ripset jäävät kaarelle. Nyt niistä tuli tosi kamalat.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripset jäivät jotenkin paakkuisiksi eikä värikään lähtenyt kuin voimakkaalla hinkkauksella. Vaikka vesi nyt ehkä olikin 38-asteista. Pitäydyn halvemmassa Maybelline Unstoppablessa siis edelleen.

Vierailija
2/16 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siinä ripsissä nopeasti saavuttaa maagisen 38 asteen :). Jos tarvii kovasti hinkata, jotain on pielessä. Minusta Kanebo on aivan loistavaa juuri siksi että lähtee irti niin vaivattomasti. Hyvästi pandasilmät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta suoristiko se teillä ripset levittäessä vai ettekö taivuta ripsiä.

Vierailija
4/16 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan luonnostaan pitkät ja taipuisat ripset, eikä Kanebo ainakaan niitä suorista. Kaneboa ei kannata laittaa liikaa, eikä varsinkaan toista kerrosta kuivuneen ripsarin päälle, silloin menee ripset paakkuisiksi.

Poistamisessa kannattaa käyttää reilusti lämmintä vettä, eikä ripsaria tosiaankaan hinkata pois, vaan laitta käsillä vettä silmille ensin reilusti, jolloin ripsari pehmenee ja alkaa irtoamaan paakkuina pois, paakkuja kannattaa sitten vedellä ripsistä pois.

Itse olen käyttänyt Kaneboa jo monta vuotta, enkä muuhun suostu vaihtamaan.

Vierailija
5/16 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä se toimii paremmin taivuttamattomiin ripsiin?

Vierailija
6/16 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuo Kanebo on tähänasti käyttämistä ripsareistani ainoa, joka ei löydy iltapäivällä poskilta. Mulla on rasvainen iho, en tiedä johtuuko muitten ripsarien kanssa ongelma sit siitä. Mutta jos laitan Kaneboa, voin olla varma ettei tarvi koko ajan olla tsekkaamassa että joko on ripsarit poskella.

Vierailija
7/16 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ehkä sitten ei pidä ripsiä taivutettuina. Täytyy kai palata vanhaan Maybellinen Volume Expressiin, mikä on kyllä äärettömän hyvä eikä koskaan suttaa poskille. Se täytyy vaan puhdistaa Vival-lapuilla, kun pelkkä vesi ei riitä.

Vierailija
8/16 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanebon 38:n perusmascara on aika märkää, joten siksi suoristaa helposti ripset. kun olet käyttänyt mascaraa hetken, se on vähän kuivempaa eikä suorista ripsiä niin helposti. Itse teen niin että levitän värin ripsiin (toiseen silmään), laitan ripsaripurkin kiinni (ettei kuivu), otan ripsiharjan (vanhan mascaran harja pestynä) ja kampaan sillä ripset erilleen, samalla vähän taivutan niitä (olen siis taivuttanut ne ripsentaivuttajalla ensin) ja annan ripsarin kuivua. sitten sama toiselle silmälle. Voi kuulostaa jonkun mielestä hankalalta mutta näin olen tehnyt jo melkein 10 vuotta ja aina on ollu upeat ripset! Eikä ikinä pandasilmiä! :)

Voisit kokeilla myös sitä kanebo 38:n tuuheuttavaa ripsaria, se on vähän kuivempaa, ei suorista niin paljon.

Vierailija
9/16 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ota varovasti pois siitä osasta, missä se ripsiväri on. Eli sitä ei saa "hinkata" edestakaisin kuten naiset yleensä tuppaavat ripsarin kanssa tekemään. Mä en ole koskaan taivuttanut ripsiä Kanebon kanssa, mutta aika nätisti ne ovat jääneet kaarelle ilmankin.

Vierailija
10/16 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kokeilla tuota sinun tyyliä. Harmi kun ostin sen perusmascaran, kun ajattelin, että sillä pienemmällä harjalla olis helpompi levittää. Täytyy sitten joskus kokeilla uudelleen tuota tuuheuttavaa. Toi perusmascaea oli tosiaan aika märkää, joten varmaan se suoristuminen johtuukin siitä. Maybelline on paljon kuivempaa.

Vierailija
11/16 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on luonnostaan tummat ripset. Taivuta mahdollisimman läheltä ripsen juuria, ja vältä laittamasta mascaraa siihen taivutuskohtaan. Sillon ei suoristu.

Vierailija
12/16 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivuukin niin hitaasti, että sotkee luomet..

Vierailija
13/16 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käyttänyt sitä vuosia :) Ensin taivutan ja sit ripsaria. Eikä varise pitkin poskia tai sotke luomia. Ja on lisäksi aika halpaa.

Vierailija
14/16 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt Maybellinen Volume Expressiä lukiosta asti, eli yli kymmenen vuotta, ja mietin tässä pitäisikö kokeilla vaihteeksi tuota Kaneboa kun sitä niin kovasti kehutaan. En sitten taida vaihtaa!

Vierailija
15/16 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla nykyisin ihan ohuet ripset kun kerran tuota käytin. ei lähteny millään ripsistä irti, kaikkein vähiten 38 asteisella vedellä. näköjään ei enää ripset kasva edes takaisin. aivan järkkyä tököttiä ja kamalat ripset tulee!

Vierailija
16/16 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaameaa hankaamista ja klönttejä ja kokkareita saa rapsutella ihan työkseen.

Mitä ihmettä teen väärin???