Laihduttamisesta -kuinka nopeasti tuloksia odotettavissa?
Paino 110kg, pituus 160cm. Aloitin elokuun alussa ruokavalion muutoksella, jätin pois sokerit ja vehnäjauhot, lisäsin reippaasti kasviksia, kaloreita kertyy päivässä noin tuhannen pintaan.
Reilu viikko sitten aloitin vesijuoksun, juoksen tunnista puoleentoista per kerta, käyn juoksemassa kolme-neljä kertaa viikossa.
Tällä systeemillä kun mennään ottaen huomioon mun elopainoni, niin kuinka nopeasti voin odottaa tuloksia? Joko joulun alla voisin olla huomattavasti timmimpi ja hoikempi?
Olen vartalomalliltani tiimalasi, joten näytän melkein 20kg hoikemmalta kuin oikeasti olenkaan.
Kommentit (5)
raippaasti tippunut. 12 kiloa per kuukausi ainakin. Mut jos 1900, niin ehkä 7
Kiloklubista ja Energynetistä tulee ihan eri arviot siitä, paljonko puolentoista tunnin vesijuoksu mulla kuluttaa. Kiloklubi väittää vähän vajaa 900kcal, energynet melkein 1400kcal? Kumpi noista sitten on oikein? Ihan hirveät vaihtelut?
Paino 110kg, pituus 160cm. ... Olen vartalomalliltani tiimalasi, joten näytän melkein 20kg hoikemmalta kuin oikeasti olenkaan.
160 cm ja 90 kg! =D
tuolla 1000kcal dietillä, laske ennemmin kaloritarpeesi ihannepainollesi ja pyri siihen, niin paino tasaisesti lipuu ihannepainoa kohti. Jos vielä liikut reilusti, sun täytyy myös syödä enemmän. Tarkoitus on siis pyrkiä terveelliseen, ei keskitysleiri-laihdutukseen.
Liikunta polttaa sitä enemmän kaloreita, mitä enemmän teet hommia. Vesijuoksunkin voi juosta veren maku suussa tai löysäillä rennosti.
Tämän vuoden alussa 104kg ja
nyt 87kg. Eli vuodessa -25kg enkä ole aloittanut aktiivista liikkumista vielä. Laihdutan vaihtelevasti, välillä tiukemmin, välillä lepäillen.