Haluatko kysyä poliisilta?
Naispoliisi hetken aikaa linjoilla, kysy jos kiinnostaa poliisin työ :)
Kommentit (62)
Miksi juokset karkuun miespoliisin selän taakse? Etkö osaa/uskalla/ole lupaa käyttää niitä vyöllä riippuvia välineitä?
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/181213-poliisin-murhaa-yrittan…
ja se vvan on suu auki ja kuolaa niin hyväksytäänkö valokuva?
Tälle ketjulle täten myönnetään "Vuoden ehdottomasti tyhmin ketju"-award. Onnittelut naispoliisi.
"Jos hankkii vammaselle passia
ja se vvan on suu auki ja kuolaa niin hyväksytäänkö valokuva?"
Päivän parhaat naurut...tänks!!!
Näkeekö poliisi jostain, jos henkilö on aikoinaan ollut rikoksesta epäilty muttei ole saanut syytettä?
Kerro työstäsi. Oletko koskaan sitä edes miettinyt
kun löydätte viikonlopun vietosta?
Nimimerkillä: Muutaman keski-ikäisen miespoliisin tissi- ja pimpsaviestit nähnyt
mutta tuleeko minulle sanktioita kun en nimenvaihdoksen jälkeen ole muistanut vaihtanut ajokorttiani? Naimisiin menosta on jo pari vuotta, ja edelleen vanha nimi kortissa. En omista autoa, joten ajokortin uusiminen unohtui aivan kokonaan.. :(
Mihin mä stadissa kerron LP:lle tai jollekin muulle vihjeen, mihin kannattais pystyttää tutka tai varma sakkorysä? Kävin jo poliisin sivuilla, mutta en ihan löytänyt etsimääni.
Tuodaan teini-ikäinen kotiin jos on kovasti päihtynyt, ei tiedä missä on, tai jos on humalassa, eikä näy järkeviä kavereita lähellä. Riippuu siis paljon teinin kunnosta.
Ei pitäisi suurempia sanktioita tulla, jos on vanha nimi ajokortissa, mutta suosittelen silti vaihtamaan nykyisen nimen!
Toki joskus tulee viestejä ja suoranaisiakin ehdotteluja, mutta yleensä huumorilla kuittaan ne.
Poliisin nettisivuilla pitäisi olla ns. palautelaatikko, johon voi kertoa tutkavihjeet. Jos sieltä ei löydy, niin yleensä poliisiasemalle on samanlainen. Toki poliisiasemalle voi soittaakin.
Vielä toinen: oletko unelma-ammatissasi ja pidätkö työstäsi?
Mä halusin nuorempana poliisiksi, mutta sitten mietin että ehkä mun pää ei kestäis niitä ei-niin-kauniita-näkyjä henki- ja muiden rikosten yhteydessä...
Olen unelma-ammatissani. Poliisiksi olen halunnut lapsesta asti, ja vaikka työ on rankkaa, niin silti tosi palkitsevaa. Mulle tulee aidosti hyvä mieli, kun saan auttaa ihmisiä.
Toki välissä tulee ei-niin-kivoja-tehtäviäkin, mutta työtilanteessa toimii tavallaan kuin robotti, unohtaa omat tunteet, ja keskittyy siihen työhönsä. Kyllä joskus saattaa kotimatkalla itku tulla, kun miettii rankkoja tehtäviä. Onneksi työkavereiden kanssa käsitellään aina asiat loppuun asti. Erityisesti kaikki lapsiin kohdistuvat rikokset ja onnettomuudet on aina vaikeita, ja joskus kuukausienkin päästä saattaa palata miettimään, että mitäköhän sille lapselle kuuluu nyt...
Yötöihin tottuu. Kyllä asiakkaat pitää aika hyvin hereillä ja harvoin yöissä on edes hetkiä millon ehtii ajatella nukkumista.
Olitko hermostunu ekoilla kerroilla?
Miten auktoriteetti naisena riittää kännisten rähinöitsijöiden rauhoitteluun?
Onko 27-vuotias liian vanha opiskelemaan poliisikoulussa?
Olen myös 164 cm, eli aika lyhyt. En mikään pätkä, mutta olisiko pidemmästä mitasta enemmän hyötyä?
Minkälainen on ollut kaikkein rankin tehtävä töissä?
Muistako kun sait lyödä miestä ensimmäisen kerran pampulla kovaa jalkaan