Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä töitä??

Vierailija
17.09.2012 |

olen hakenut lehtimyyjäksi, siistijäksi jne.. ainut ehdot mulla on työhön että on päivätyö (lasten päiväkoti on auki 7-17) eikä tarvis mennä kahdella eri bussilla ammatti tai koulutusta ei ole :( ei tarvi vittuilla sen takia kiitos. rahaa pitäs saada, mitä teen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä sitä töitä saa koulutettukaan, jolla on ammatti ja liki 10v työkokemusta.... revi siitä

Vierailija
2/6 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattitaituisiakin on tarjolla pilvin pimein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn vaan ihan rehellisesti että minkä ihmeen takia työnantaja palkkaisi kouluttamattoman ihmisen kun on varmasti koulutettujakin työnhakijoita?

Vierailija
4/6 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen hakenut lehtimyyjäksi, siistijäksi jne.. ainut ehdot mulla on työhön että on päivätyö (lasten päiväkoti on auki 7-17) eikä tarvis mennä kahdella eri bussilla ammatti tai koulutusta ei ole :( ei tarvi vittuilla sen takia kiitos. rahaa pitäs saada, mitä teen?

Sorry. Sunkaltaiset joutuvat joko luopumaan omista ehdoistaan tai olemaan työttöminä.

Vierailija
5/6 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti tiedän 2-3 paikkaa mihin voisit päästä. Jos alue vaan oikea.

Ja kai sulla jotain palkkatoiveita on.

Vierailija
6/6 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja "mun kaltaiset", ai monen lapsen äiti joka on keskittynyt lapsiinsa? kiva kiitti.

kouluun haen kyllä keväällä, mutta ennen sitä pitäs saada jotain tehdyksi eli töihin.

vai kuinka paljon työttömät saa? ei paskaakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme