Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

milloin olet tuntenut itsesi tyhmäksi?

Vierailija
17.09.2012 |

mä esim ostin ekaa kertaa saippuapulloon sen täyttöpullon jossa ei siis ole sitä pumppua. no, minäpä sitten erittäin hankalasti kaadoin sen uuden pullollisen vanhaan, kunnes tajusin mitä olisin voinut tehdä. toinen oli kun sain vinkin että imuroidessa saa hyvän tuoksun kun laittaa pölypussiin vaniljasokeria. mietin ja mietin että mietenkäs sen saan sinne pölypussiin, kunnes välähti vihdoin :D

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä vain täällä palstalla kun tajuan, että tämänkin ajan olis voinut käyttää fiksummin

Vierailija
2/10 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen itseni tyhmäksi kun riitelen miehen kanssa 15vuotta samoista asioista... eikö sitä koskaan opi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekalla ajotunnilla autokoulussa.

Vierailija
4/10 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun uskon miesystäväni vedätyksiä. On sen verran pitkä piuha, että vasta seuraavana päivän alan miettiä sen sanomisia tarkemmin ja huomaan, että taas se puhui p**kaa.

Vierailija
5/10 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tankkasin meidän uutta autoa ekaa kertaa. Ajoin pumpulle ja huomasin, että katos perskelettä, se onkin pelkääjän puolella se mistä tankataan. No minä siitä sitten kiersin näppäränä tyttönä U-käännöksellä bensapumpun toiselle puolelle. No edelleen se tankkaamisreikä oli väärällä puolella.

Ei jumalauta oli rekkakuskeilla hauskaa, kun ne katseli, kun meikädosentti vähän tankkaa. Olisin poistunut vähin äänin, mutta kun bensa oli ihan lopussa.

Vierailija
6/10 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan helvetin huono työssäni ja aina se hävettää.

Vierailija
7/10 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista mitä luin täältä aika vasta, mutta sen muistan, kun mieleen tuli vain, että mä olen kyllä oikeasti tyhmä, kun en tiedä noista asioista mitään ja tuo kirjoittaa noin viisaasti. Se asia koski jotain politiikkaa tai jotain ihmisoikeuksia tai jotain muuta sellaista "viisasta".

Silloin mä tunsin itseni ihan oikeasti tyhmäksi.

Vierailija
8/10 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko ikäni vihannut wc-pöntön pesemistä. Etenkin just sitä kannen ja pöntön liittymäkohtaa jota ei saa pestyä kunnolla oli kansi sitten kiinni tai auki. Availen ja suljen ja yritän sieltä välistä saada putsattua mutta aina sinne näyttää jäävän jotain tuhrua.

Viime viikolla joku kysyi AV:llä "kuinka usein pesette wc-pöntön niin että irroitatte kannen paikoiltaan?" No kappas vaan. Voi helvetti. Helpottuiko hieman.

P.S. Olen 42 v.

mä oon kans oppinut av:ltä vaikka mitä!ja täältä saa aina vastauksen aiheeseen kuin aiheeseen. yleensä ihan ok kun osaa suodattaa ne idioottivastaukset pois.

Vierailija
9/10 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin Etelä-Afrikassa alueella, jolla en koko reissun aikana nähnyt itseni lisäksi yhtään valkoista ihmistä.

Kolmen ekan viikon jälkeen istuttiin sitten jossain hienossa yökerhossa isolla porukalla, kun minä yhtäkkiä täysin riemastuneena huudan "There is another mulungu!! Look MULUNGU!!!!" (Mulungu= valkoinen ihminen). No, tajusin vasta siinä vaiheessa kun muut alko nauraan että joo, katoin itteeni peilistä. Tuli pikkasen tyhmä olo, mutta kaikki muut ilmeisesti ajatteli että se oli tarkotuksellinen vitsi.

Vierailija
10/10 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko ikäni vihannut wc-pöntön pesemistä. Etenkin just sitä kannen ja pöntön liittymäkohtaa jota ei saa pestyä kunnolla oli kansi sitten kiinni tai auki. Availen ja suljen ja yritän sieltä välistä saada putsattua mutta aina sinne näyttää jäävän jotain tuhrua.

Viime viikolla joku kysyi AV:llä "kuinka usein pesette wc-pöntön niin että irroitatte kannen paikoiltaan?" No kappas vaan. Voi helvetti. Helpottuiko hieman.

P.S. Olen 42 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi