ero>yksi syy ei löydetä yhteistä asuntoa nyt mies muutta mun unelma
kämpään. Eli mies haluaisi asua omakotitalossa, minä en. Olen kuitenkin ollut suostuvainen muuttamaan omakotitaloon ja niitä ollaan katseltu. Päädyttiin yhteen tekemään jopa kuntotarkastus ja oltiin muuttamassa mutta ilmeni ongelmia.
Nyt ero tulossa ja mies muuttamssa rivariin mun unelma kämppään.... itse joudun jäämään kerrostaloon vuokralle mikä on ok.
Mutta miten olla katkeroitumatta?
Kommentit (18)
Asu siinä, etsi aikanaan uusi ukko ja osta sitten unelmien talo. Tai osta yksinäsi, mitäs siinä ukolla tekee.
Muutat rivariin sitten myöhemmässä elämäsi vaiheessa. On kyllä naurettavuuden huippua tän tason nillitykset.
mutta mies ei ole yhteenkään rivariin lähtenyt mun kanssa katsomaan... ollaan katsottu vaan omakotitaloja... mies on ollut ehdoton ettei muuta rivariin vaan haluaa omakotitalon.
Nyt sitten muuttaakin sinne mun unelmakämppään...
pistää vähän kyllä katkeraks....
ap
Tämä on huippuhyvä provo, kun alkoi oikeasti ärsyttää ihan sairaasti.
ollaan molemmat haluttu pois tästä asunnosta pitkään. Ja juu mä olisin voinu asua vaikka yksiössä jos suhde toimisi, mutta mies halunnut monta vuotta omakotitalon...
ap
Niimpä, yksin ollessaan joutuu tyytymään kompromisseihin. Sinä vuokra asuntoon ja mies rivariin eli hänkin joutuu luopumaan unelmastaan, siitä omakotitalosta.
Miksi katkeroitua tai kadehtia, molemmat hävisitte.
uusi yhteinen asunto olis pelastanu tässä parisuhteessa paljon
Jos teidän parisuhde oli asunnosta kiinni, niin se ei olisi uudessakaan kämpässä kestänyt. Et kai sä niin tyhmä ole että oikeasti niin luulet?
Ja senkun hommaat itsellesi rivaripätkän, ei ne nyt mitään luksushintaisia ole. Ärsyttää tuollainen saamattomuus, mies sitä ja mies tätä. Elä ihan itse itsellesi vain äläkä vingu miehen perään.
itse tiedän, että ei se olisi mitään pelastanut.
Ja juu ei ole varaa hankkia rivaria :)
Ehkä sitten tulevaisuudessa tällekin pilvelle löytyy hopeareunus
ap
itse tiedän, että ei se olisi mitään pelastanut. Ja juu ei ole varaa hankkia rivaria :) Ehkä sitten tulevaisuudessa tällekin pilvelle löytyy hopeareunus ap
että elin miehen unelmaa ja olin muuttamassa omakotitaloon miehen unelman perässä... hän ei koskaan vastannut mun unelmaan mitenkään eli rivareita ei edes katsottu
ap
ja rivarien hankkimisia. On tuossa vielä paljon tekemistä.
ollaan oltu yhdessä 16vuotta ja aina asuttu kerrostalossa pienesti ja säästetty. Itsellä säästöjä, mutta ei vakkaritöitä joten en asuntoa saa.
Ilmeisesti kukaan ei pysty samaistumaan tunteeseeni joten antaa olla. Tämä oli vain yksi syy eroon, ei se ainut tai painavin syy.
kiitos ap
Sinun unelma oli rivari, miehen unelma okt. Ero tuli, mies joutuu luopumaan unelmastaan ja hankkii rivarin, johon rahat riittää. Ja nyt mies on vienyt sun unelman?
Varmasti ihan kiusallaan, joo.
Kasva vähän ennen kuin mietit uutta suhdetta tai sitä edes sitä rivaria.
Missä vika? Kyvyttömyydessä asettua toisen asemaan. Miksi katkeroitua siitä, että nyt olette molemmat häviäjiä, etkä vain sinä.
Toki erossa voi katkeroitua siinä määrin, että varastaa toisen unelmatkin, mutta tässä tapauksessa en usko, että siitä on kyse vaan ihan siitä, että joutuu tyytymään suunnitelmaan b.
Jos miehellä on varaa rivariin ja sulla ei niin miksi siitä pitäisi katkeroitua? Elämä on.