Kysely yläosattomuudesta
Nainen, oletko ollut yleisellä rannalla yläosattomissa? Jos olet, millainen fiilis siitä tuli? Jos sinulla on mies, niin mitä hän tuumi siitä että puoliso on julkisesti topless?
Kommentit (4)
Kyllä olen ollut tisut paljaana kotimaan rannoilla. Aika seksikästä on. Mies on ylpeä, kun muut miehet katselee kulli pystyssä.
Olisi kiva, jos miehille tehtäis vähän paljastavampia uimahousuja. Sillä tavalla, että peniksen ääriviivat kuultaisivat selvemmin housujen läpi. Mä ainakin tykkäisin. Pienipeniksesiset varmaan kyllä protestoisivat vastaan.
Suosin mieheni kanssa nakurantoja. Olemme molemmat sandaaleissa ja aurinkolaseissa, ja olo on rento ja luonteva. Ajatuskin kulkea aurinkoisella rannalla narut ympärillä on outo.
Suomessa tällaiseen ei valitettavasti ole juuri mahdollisuuksia, mutta muualla senkin edestä.
Nainen, oletko ollut yleisellä rannalla yläosattomissa? Jos olet, millainen fiilis siitä tuli? Jos sinulla on mies, niin mitä hän tuumi siitä että puoliso on julkisesti topless?
Olen ollut, sekä kotimaassa että ulkomailla, ulkomailla pääsääntöisesti.
fiilis?? Aika kiihottavakin, estoton, koska olen isorintainen.
Mies pikkuisen mustis :D
Vaimollani on myös 75D rinnat. Minua kihelmöi ajatus että vaimoni olisi paljain rinnoin yleisellä biitsillä. Viime reissussa sain suostuteltua vaimon ottamaan yläosan pois. Täytyy sanoa että munissa kihelmöi, kun vaimo on rinnat paljaana ihmisten keskellä. Vaimo on aika ujo, mutta taisi vähitellen mieltyä yläosattomuuteen koska oli lopulta pitkään eikä yhtään kaihtanut vierestä kulkeneita miehiä. Ei kukaan mies tietenkään muna pystyssä tuijottamaan jäänyt. Ei se mikään pervoranta ollut vaan perusbiitsi etelässä. Mutta muutama mies kyllä vilkaisi vaimoani vähän pidempään... Se kyllä kihelmöi... Suosittelen.
Olen ollut, sekä kotimaassa että ulkomailla, ulkomailla pääsääntöisesti.
fiilis?? Aika kiihottavakin, estoton, koska olen isorintainen.
Mies pikkuisen mustis :D