Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia? Jos kampaajalla värjättyyn tukkaa laittaa samansävyisen markettivärin, niin miten käy?

Vierailija
17.09.2012 |

Oma väri on vaaleanruskea, ja värjäytin hiukset kampaajalla kuparinpunaisiksi.

Uskallanko pistää tukkaan mahdollisimman samanpunaisen markettivärin? Lähinnä juurikasvua peittäisin. Onko lopputulos vielä punaisempi vai samanlainen kuin nyt? Entä miten käy juurikasvun, käyttääkö hius juuresta eri punaiselta kuin muualta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/7 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on mahdollista, juurikasvu voi värjäytyä vähän eriväriseksi kuin muu hius, lopputulos voi olla punaisempi tai vähemmän punainen tai eri sävyinen punainen kuin odotit.

Itse uskaltaisin silti, ei se ero voi olla hirvittävän iso ja haalistuuhan se joka tapauksessa. Jos oikein iso vahinko tulee, sen voi korjata kampaajalla.

Itse en suhtaudu tukkaani niin kuolemanvakavasti. Enkä enää nykyään kyllä värjääkään sitä lainkaan. Ennen värjäsin paljon, sekä' kottona että kampaajalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onko tulos samanlainen kuin nyt riippuu ihan siitä, kuinka hyvin osaat valita samanlaisen sävyn kuin mitä kampaajalla on laitettu. Jos tiedät suoraan sävynumeron, se helpottaa asiaa, mutta kyllä muutenkin voi onnistua.

Itse laitain aina joka toinen kk tyvet itse markettivärillä, ja joka toinen kk käyn kampaajalla missä laitetaan kampaamovärilä. Mulla tummanruskeaksi sävyllä 3.1 värjätty tukka.

Vierailija
4/7 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiedät suoraan sävynumeron, se helpottaa asiaa, mutta kyllä muutenkin voi onnistua.

eli kaikilla valmistajille samat tms?

Muistan että sävyni oli kampaamossa 7, mutta värin valmistajasta ei ole mitään hajua.

Vierailija
5/7 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan tee sitä virhettä, että lätkäiset värin kerralla koko päähän.

Minä laitan joka kerta koko päähän, koska on lyhyt tukka eikä se ehdi siitä miksikään kärsiä jos hiuksen elinaikana saa ehkä 4 kestovärikäsittelyä ennen kuin leikataan pois.

Mutta jos tukka on polkkamittaa pidempi tai kasvattaa niin sitten toki kannattaa värjätä kotona pelkkiä tyviä ettei rasita turhaan niitä latvoja värjäyksillä.

Vierailija
6/7 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan tee sitä virhettä, että lätkäiset värin kerralla koko päähän.

Minä laitan joka kerta koko päähän, koska on lyhyt tukka eikä se ehdi siitä miksikään kärsiä jos hiuksen elinaikana saa ehkä 4 kestovärikäsittelyä ennen kuin leikataan pois.

Mutta jos tukka on polkkamittaa pidempi tai kasvattaa niin sitten toki kannattaa värjätä kotona pelkkiä tyviä ettei rasita turhaan niitä latvoja värjäyksillä.

Pitkissä hiuksissa voi näkyä monet eri värjäyskerrat eri levyisinä raitoina.

Vierailija
7/7 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiedät suoraan sävynumeron, se helpottaa asiaa, mutta kyllä muutenkin voi onnistua.

eli kaikilla valmistajille samat tms?

Muistan että sävyni oli kampaamossa 7, mutta värin valmistajasta ei ole mitään hajua.

Jollain harvoilla valmistajilla on ihan erilainen syteemi sävyt tyyliä vaikka 550, mutta useimmilla on tuo ihan sama jossa tummuus menee 1:stä 10:een ja eri sävyt ilmaistaan pisteen jälkeen tulevalla numerolla.

Mutta tuo sävy 7 on kyllä ihan täysin neutraali keskivaalea (perinteinen maantienharmaa) ilman mitään punasävyä, ehkä sen seiskan perässä on ollut jotain muista numeroita pisteen (tai jossain merkeissä kauttaviivan) jälkeen? Mutta ilman sitä tietoakin toki itse voi osata nähdä onko se punainen kuparia, mahonkia vai ihan puhdasta punaisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi