Oi niitä aikoja, kun navassa roikkuvissa tisseissäkin nähtiin jotain seksiä..
Kommentit (3)
Yksinkertaistettuna, mitä isommat tissit, sen mielestä parempi. Vähän ärsyttää, kun itselläni kiinteä b-kuppi (imetysten jälkeenkin)johon olen itse tyytyväinen, mut tiedän, että mies tykkäis jos mulla ois paljon isommat tissit, ja kattelee kyllä toisten muhkeita etumuksia mielellään (toki yrittää tän tehdä vaivihkaa, mutten ole sokea)ja joskus se hiprakassa ilmoittikin, että JOS haluan, hän mielellään kustantais mulle rintaleikkauksen (=suurennuksen) imetysten jälkeen.. No, en halua.
Vähän otti päähän, mut muuta "vikaa" siinä miehessä ei sit olekaan.
JOS haluan, hän mielellään kustantais mulle rintaleikkauksen (=suurennuksen) imetysten jälkeen.. No, en halua.
Musta nuo kuvat on kyllä vaan härskejä. Raskausarpiset riipparit vois "tuoda näytille" vähän kauniimminkin. Ja tuo uudempi kuva, tooodella tyylikästä, kun mustat rintsikat pilkottaa paidan kauluksesta. Ihan kun ihmisessä ei nyt muuta (mielestään) ois kun ne tissit.
Tästä oli hiljattain toinen juttu Iltiksessä, sellainen missä Panu-tyttö kertoi uransa mainosmallina menneen pilalle tuon julkisuuden takia, ja siinä oli paljon ko. naisen kauneutta ylistäviä kommentteja jotka oli vielä saaneet paljon peukutuksia muilta.