Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esimies (omistaja) hengittää niskaan/kyttää

Vierailija
17.09.2012 |

Olen töissä liikkeessä, jossa omistaja on paikalla 24/7. Hän hengittää niskaan, kyttää, vahtii, mitään ei saa tehdä itse vaikka aikuisia ihmisiä tässä ollaan oltu jo hyvän aikaa.

Kaikki ilo asiakaspalvelusta ja työstä valuu siihen, kun on niin ahdistettu olo.

Mikäs tällaiseen tilanteeseen auttaa, onko muilla ollut samanmoisia työkuvioita? En viitsi vakkarityösopimuksesta irtaantua, joten oon päättänyt kärvistellä, mutta onhan se viikon aloitus aina aika ahdistava....nautin työstä, vaan en esimieheni painostavasta niskaanhengityksestä,

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei onnistu pitkällä ajalla. Etsi vaan uusi työ, tuollaiset ihmiset ovat perushankalia.

Nimim. kokemusta on.

Vierailija
2/7 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän. Edellinen työntekijä lähti myöskin kyseisen syyn takia kävelemään koeajalla.

Tää ahdistus ei vaan mene ohi. 2 kk olen siellä ehtinyt olla, ja jaksan ajatella että kyllä tämä vielä tästä...mutta eihän asia miksikään muutu, kun ahdistus johtuu siitä etten saa tehdä työtäni rauhassa!

Mutta työtä ei ole helppo löytää. Kai se on sitten alettava taas joksikin pätkätyöläiseksi ja elettävä tuilla loppuviikko..aika ankeaa vaan, kun mies on opiskelija ja olisi 1 lapsikin huollettavana. Siksi irtisanoutuminen nyt tuntuu naurettavalta...

Mutta tämä imee pikkuhiljaa kaiken muunkin elämänhalun kun aina vaan stressaa uutta työpäivää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos joudut lähtemään pois tuosta syystä niin voit ainakin katsella itseäsi peilistä jälkeenpäin ja ajatella, että olet tehnyt parhaasi.

Vierailija
4/7 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja irtisanoudu vasta kun on uusi paikka.

Vierailija
5/7 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työntekijä, kun on varaa pitää töissä. JUos esimiehelläsi on aikaa noin paljon kytätä, niin eikö hän silloin ehtisi tekemään ne sinun työsi?

Vierailija
6/7 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin helppo vaihtaa, kun on vakkariduuni. Ts. ei joudu lusimaan määräaikaisuutta. Ei siis kiirettä löytää nimenomaan koeajalla uutta paikkaa.

Koko ajan haku päälle vaan ja siinä odotellessa olet siellä sen aikaan kun pää kestää. Yksikään työpaikka ei ole mielenterveyden arvoinen: jos sen kanssa alkaa työympäristön vuoksi olla ongelmia, lähde, vaikka taloudellinen tilanne olisi mikä.

Mutta todellakin: nyt vaan jatkat työnhakua kuin et koskaan olisi tätä paikkaa saanutkaan.

Vierailija
7/7 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin lähtisin kävelemään ja olen monasti lähtenytkin Nyt minulla on oma yritys, ei kylläkään Suomessa. Meillä on ihan kivaa porukkaa töissä. Huomaisin kyllä jos joku ahdistuu siitä että olen paikalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi