Miten saisin naiseni taas kiinnostumaan seksistä?
Ollaan oltu naimisissa 12 vuotta, lapsia on pari.
Ongelmana on vaimoni haluttomuus seksiä kohtaan...
Millä saisin hänet taas kiinnostumaan siitä?
Kommentit (18)
Nimenomaan, kuten sanottu, kyseessä ennemmin on haluttomuus sinua kuin seksiä kohtaan! ne kulkee käsi kädessä. Mutta tilanteen voi korjata!
Älä lähde ratkaisemaan ongelmaa nimeltä "kuinka saada seksi tapahtumaan" vaan keskity vain vaimoosi. Millaista teidän elämä on? onko teillä toisillenne aikaa? onko päivät vaan arkea täynnä?
Ottakaa toisillenne aikaa, käykää syömässä, leffassa.. menkää kylpylälomalle, pidemmälle lomareissulle, ja kahdestaan! vie kukkia, osta jotain pientä kivaa. Älä kuitenkaan vyörytä tätä kaikkea (vaimo tulee epäileväiseksi) vaan sillon sun tällön muista häntä. Kerro, että hän on kaunis, muista päivittäin pussata ja halia rakastasi. Jos bongaat vaimon alasti, sano, että kyllä minulla on kaunis vaimo. Vakavalla naamalla, niin että tarkoitat sitä! muista osoittaa että rakastat!
Sitten tulee mukaan myös seksi, se on varma juttu.
Kaikkea edellä mainittua on kokeiltu useammankin kerran ja paria muutakin kikkaa lisäksi.
Ei mitään vaikutusta. Minä en enää jaksa koettaa hoitaa parisuhdetta, kun toiselta ei saa minkäänlaista vastakaikua, eikä missään ole kuulemma mitään vikaa.
Olkoon minun puolestani, tottapahan vaimo sitten ilmoittaa, jos sattuu seksi tulemaan mieleen.
Kaikkea edellä mainittua on kokeiltu useammankin kerran ja paria muutakin kikkaa lisäksi.
Ei mitään vaikutusta. Minä en enää jaksa koettaa hoitaa parisuhdetta, kun toiselta ei saa minkäänlaista vastakaikua, eikä missään ole kuulemma mitään vikaa.
Olkoon minun puolestani, tottapahan vaimo sitten ilmoittaa, jos sattuu seksi tulemaan mieleen.
Oletko kenties muuttunut ulkoiselta olemukseltasi? lihonut? Pidätkö huolta hygieniastasi? Tuskin se seksi tulee mieleen, jos kumppani ei sytytä.
Itselläni e-pillerit tappoivat halut. Olin syönyt niitä teini-iästä asti ja kuvittelin nuorena tyttönä etten ole vain seksuaalisesti aktiivinen. Halusin seksi tosi harvoin. Kun lopetin pillerit 7-vuoden jälkeen niin ihan ihmettelin tilannetta että mitä olenko minä halukas ja tarvitsenko minä muka seksiä. Joka toinen päivä oli saatava oli tilanne mikä hyvänsä,sitten sainkin lapsen ja synnytyksen jälkeen tuli taas ehkäisykysymykset esille. Totesin etten pillereihin enää ikinä sekaannu ja sain hormoonikierukan. Halut vähän vähenivät mutta eivät kadonneet missään vaiheessa. Halusin noin keskimäärin joka 3 päivä.
Nyt olen taas ilman ehkäsyä ja ihan villi. Mikään ei ole riittävästi.Kun masturboi niin sitä alkaa tarvitsemaan sitä enemmän mitä enemmän sitä tekee. Nyt se on jo melkein päivittäistä joskus useastikin päivässä.
Ehkä sinun ptäisi kannustaa naistasi masturboimaan, koska se kasvattaa halukkuutta aika varmasti. Seuraavaksi kannattaa tarkistaa ehkäisyasiat.
syönyt myös pillereitä 17-vuotiaasta saakka eikä ole ollut kovin halukas seksiin kuin vasta 25-vuotiaana kun lasta alettiin tekemään ja sen jälkeen sitten. Todella katkerat tuntemukset, mutta tällaista se elämä on. En siis edes tiedä, millaista on seksi naisen kanssa, joka on oikeasti kiihkeä ja halukas. Ehkä voin sen vielä joskus kokea. Vaikka seksi on sen jälkeen ollutkin kiihkeämpää, niin kyllä kai se on pakko myöntää, että kiihkeimmät alkuvuodet menivät täysin hukkaan.
Itselläni e-pillerit tappoivat halut. Olin syönyt niitä teini-iästä asti ja kuvittelin nuorena tyttönä etten ole vain seksuaalisesti aktiivinen. Halusin seksi tosi harvoin. Kun lopetin pillerit 7-vuoden jälkeen niin ihan ihmettelin tilannetta että mitä olenko minä halukas ja tarvitsenko minä muka seksiä.
Meillä oli ihan sama tilanne, mutta toistepäin. Miestäni ei kiinnosta seksi lainkaan. Hän on aina väsynyt, stressaantunut, pelaa paljon koneella ja pleikkarilla lasten kanssa...uusch! Kaikki temput kokeilin, ei auta kauniit alusasut tai sanat.. No, sitten monien sattumien kanssa yksin yksinäisyydessäni, kuin elävän leski, elämääni asteli samanlaisessa tilassa elävä kaksilahkeinen nallekarhu. Nykyisin on seksiä kerran päivässä, joskus enemmänkin. Vuosiakin on jo kulunut..ja sänkypuuhat senkun paranee..ja paikat. Jälkeenpäin ajatellen, toiset vaan sopii toislleen 100 x paremmin, uin toiset. Siihen loppui seksiasioista valittaminen ja jatkuva kinuaminen. Ruikutus jotenkin tekee kauniista asiasta, rakkaudesta, halpaa!! jos rakastaa, niin ei siinä tarvitse ihmetellä ja selitellä..sitä vaan haluaa vaikka välillä mielyttää toista, vaikka ei itse jaksaisi..ja niin, se mitä luulin rakkaudeksi..olikin vasta alkusoittoa sille elämälle ja suhteelle mitä nyt on! ei pidä luovuttaa, mutta pitää tietää milloin pitää luovuttaa. Siis vastaus, kävin vieraissa, niin johan ratkesi tunne -ja tahtotilat, kun ei puhuminen, terapiakin yms. autaneet.
Voimia ja toivoa parempaan suhteeseen.
Jos ne on kikkoja, ei ne toimi. Tuollaiset on aika läpinäkyviä, ja ei se mitenkään auta, jos koko ajan huomaa, että nuo on vain välttämättömiä pahoja, että saa pussit tyhjäksi.
Jos ja kun sen vaimon libido ei ole yhtä aktiivinen kuin omasi, henkinen puoli on erityisen tärkeä. Enkä puhu mistään kynttiläkeskusteluiista tai suhteen analysoinnsta, vaan siitä, että nainen tuntee, että juuri HÄNTÄ halutaan, ei vain pussien tyhjennystä. Ainakin minulle tämä on monesti se avainkohta, joka saa oman asenteen miehen ehdotukseen olemaan joko vähän nihkeää (ai taas) tai kiinnostunut ja valmis heittäytymään mukaan.
Silloin se, että itsellä ei ole valtavaa kutinaa siihen aktiin ei ole niin merkityksellistä ja se kutinakin syntyy helpommin kuin pelkillä mekaanisilla tempuilla esileikissä. Ja tähän ne huomionosoitukset seksin ja esileikin ulkopuolella juuri liittyvät: nainen tuntee itsensä halutuksi juuri itsenään, ei vain naisena, jolta saa seksiä. Siihen kun yhdistää vielä vähän luolamiestä (ja tämä ei tarkoita äkillistä perseeseen tarttumista tai tissien kourimista) aktin alussa ja aikana, niin syttyminen on paljon taatumpaa kuin sellaisessa "hiplaan nyt tästä kohtaa"-lähestymisessä.
Toki näissä naisellakin on mahdollisuus olla aktiivinen ja vaikuttaa seksi platuun, mutta nämä oli kommentteja miehille, joiden aniset eivät jaksa innostua.
Meillä on myös sexi hiipunut kahden lapsen syntymän jälkeen. Olemme molemmat kiireisiä niin kotona kuin töissä. Vaimollani tuntuu olevan aina väsy jo alkuillasta ja itselläni taas halut kasvaa iltaa kohden aina siinä toivossa että tänään päästään petipuuhiin, mutta sama pettymys lähes aina. Sexissä ei ole mitään valittamista silloin kun sitä harrastetaan, päin vastoin. Omat haluni ovat lähes kymmenen avioliittovuoden jälkeen vain kasvaneet vaimoani kohtaan ja molemmat rakastamme toisiamme valtavasti. Ikävä kyllä arjen askareissa miehen huomioinen ja yhteinen aika tuntuu olevan aina viimeisenä. Kiinnostaisi kuulla perheellisten miesten vastauksia onko seksielämä parantunut huimasti sen jälkeen kun lapset ovat vähän kasvaneet ja vanhemmat saaneet aikaa toisilleen. Vai odotanko turhaan toivoen.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 10:47"]Meillä on myös sexi hiipunut kahden lapsen syntymän jälkeen. Olemme molemmat kiireisiä niin kotona kuin töissä. Vaimollani tuntuu olevan aina väsy jo alkuillasta ja itselläni taas halut kasvaa iltaa kohden aina siinä toivossa että tänään päästään petipuuhiin, mutta sama pettymys lähes aina. Sexissä ei ole mitään valittamista silloin kun sitä harrastetaan, päin vastoin. Omat haluni ovat lähes kymmenen avioliittovuoden jälkeen vain kasvaneet vaimoani kohtaan ja molemmat rakastamme toisiamme valtavasti. Ikävä kyllä arjen askareissa miehen huomioinen ja yhteinen aika tuntuu olevan aina viimeisenä. Kiinnostaisi kuulla perheellisten miesten vastauksia onko seksielämä parantunut huimasti sen jälkeen kun lapset ovat vähän kasvaneet ja vanhemmat saaneet aikaa toisilleen. Vai odotanko turhaan toivoen.
[/quote]
Käyttääkö vaimo hormoneja?
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 10:47"]Meillä on myös sexi hiipunut kahden lapsen syntymän jälkeen. Olemme molemmat kiireisiä niin kotona kuin töissä. Vaimollani tuntuu olevan aina väsy jo alkuillasta ja itselläni taas halut kasvaa iltaa kohden aina siinä toivossa että tänään päästään petipuuhiin, mutta sama pettymys lähes aina. Sexissä ei ole mitään valittamista silloin kun sitä harrastetaan, päin vastoin. Omat haluni ovat lähes kymmenen avioliittovuoden jälkeen vain kasvaneet vaimoani kohtaan ja molemmat rakastamme toisiamme valtavasti. Ikävä kyllä arjen askareissa miehen huomioinen ja yhteinen aika tuntuu olevan aina viimeisenä. Kiinnostaisi kuulla perheellisten miesten vastauksia onko seksielämä parantunut huimasti sen jälkeen kun lapset ovat vähän kasvaneet ja vanhemmat saaneet aikaa toisilleen. Vai odotanko turhaan toivoen.
[/quote]
Oltu yhdessä 16v ja kaksi teini-ikäistä lasta. Aikaa on seksille ja yhdessäololle, mutta liian myöhään... ei vaimoa seksi enää kiinnosta. Odotin monta vuotta toivekkaana että seksielämään tulisi taas kipinää, mutta turhaan odotin. Nyt ollaan +40 ja vaihdevuodet ja muut painaa päälle.
M42
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 10:47"]
Meillä on myös sexi hiipunut kahden lapsen syntymän jälkeen. Olemme molemmat kiireisiä niin kotona kuin töissä. Vaimollani tuntuu olevan aina väsy jo alkuillasta ja itselläni taas halut kasvaa iltaa kohden aina siinä toivossa että tänään päästään petipuuhiin, mutta sama pettymys lähes aina. Sexissä ei ole mitään valittamista silloin kun sitä harrastetaan, päin vastoin. Omat haluni ovat lähes kymmenen avioliittovuoden jälkeen vain kasvaneet vaimoani kohtaan ja molemmat rakastamme toisiamme valtavasti. Ikävä kyllä arjen askareissa miehen huomioinen ja yhteinen aika tuntuu olevan aina viimeisenä. Kiinnostaisi kuulla perheellisten miesten vastauksia onko seksielämä parantunut huimasti sen jälkeen kun lapset ovat vähän kasvaneet ja vanhemmat saaneet aikaa toisilleen. Vai odotanko turhaan toivoen.
[/quote]
Riippuu vähän sinusta itsestäsikin, jos vaihdat naista, seksi paranee. Muutoin pelkkä jyrkkenevä alamäki edessä seksikertojen suhteen.
Luultavasti vaimosikin innostuu vielä seksistä jossain vaiheessa elämäänsä mutta valitettavasti ei sinun kanssasi. Lasten kasvaminen ei vaikuta asiaan, vaimon näkökulmasta sinä olet jo työsi tehnyt ja kaikkesi antanut, vienyt vihille, siittänyt lapset ja ainoa tehtäväsi on enää käydä työssä ja huolehtia ahkerana työmuurahaisena perheen tulevaisuudesta. Seksiä saat säälistä.
Tämähän kyllä kerrotaan miehille kokeneempien miesten toimesta jo yleensä siinä vaiheessa kun mies on naimisiin menossa, harva vain valitettavasti sitä siinä vaiheessa uskoo, sinun tilanteessasi toki totuus jo useimmille valkenee...
Sinun itsesi valittavaksi taas jää alistutko tähän työmuurahaisen rooliin vai päätäkö itse elämästäsi.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 23:37"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 10:47"]Meillä on myös sexi hiipunut kahden lapsen syntymän jälkeen. Olemme molemmat kiireisiä niin kotona kuin töissä. Vaimollani tuntuu olevan aina väsy jo alkuillasta ja itselläni taas halut kasvaa iltaa kohden aina siinä toivossa että tänään päästään petipuuhiin, mutta sama pettymys lähes aina. Sexissä ei ole mitään valittamista silloin kun sitä harrastetaan, päin vastoin. Omat haluni ovat lähes kymmenen avioliittovuoden jälkeen vain kasvaneet vaimoani kohtaan ja molemmat rakastamme toisiamme valtavasti. Ikävä kyllä arjen askareissa miehen huomioinen ja yhteinen aika tuntuu olevan aina viimeisenä. Kiinnostaisi kuulla perheellisten miesten vastauksia onko seksielämä parantunut huimasti sen jälkeen kun lapset ovat vähän kasvaneet ja vanhemmat saaneet aikaa toisilleen. Vai odotanko turhaan toivoen. [/quote] Oltu yhdessä 16v ja kaksi teini-ikäistä lasta. Aikaa on seksille ja yhdessäololle, mutta liian myöhään... ei vaimoa seksi enää kiinnosta. Odotin monta vuotta toivekkaana että seksielämään tulisi taas kipinää, mutta turhaan odotin. Nyt ollaan +40 ja vaihdevuodet ja muut painaa päälle. M42
[/quote]
Juuri näin se yleensä menee. Sen takia jouduin eroamaan 15 vuoden liitosta 38 vuotiaana että saisin vielä kokea lämpöä ja erotiikkaa. Vaikka puolisoa rakastinkin, niin läheisyyden puute ja puolison vähäinen halukkuus myrkyttivät mieleni ja olin onneton.
Kyllä sinä vielä ehdit saada, olet vielä mies parhaassa iässä. Suosittelen nostamaan kytkintä heti.
En syyttäisi vaihdevuosia naisten haluttomuudesta. Olen 48 ja halut ovat vain 40 ikävuuden jälkeen vain lisääntyneet. Olen saanut maistaa omaa lääkettä. Nuorena ei haluttanut kun mies kävi kuumana ja nyt se sitten on toisin päin.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2010 klo 13:19"]
[/quote]
Jokuhan niitä koloja ruukaa rapata. Katteles emäntäs puhelimet ja tietokoneet. Naisien ei tarvi olla puutteessa,muista se aina. Jos ei tee omaa miestä mieli niin helposti he savat muualtakin.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 10:47"]
[/quote]
Muistuta sitä vaimoa että jos nyt ette pidä kipinää yllä niin silloin viimeistään kun lapset lähtevät kotoota pois ei teillä ole enään sellaista kipinää vaan olette kuin kämppä/työkavereita.
Omassa suhteessa nostin asian ja monta muuta asiaa esille ja hyvinkin pienillä hellyydenosoituksilla puolin ja toisin on miltei 20vuoden suhde saannut ihan uutta potkua ja kyllä peitto heiluu taas :)
Väliaikaiseen haluttomuuteen varmaan törmää jokainen parisuhteensa aikana mutta niihin pitää puuttua ennen kuin on liian myöhäistä . Aika monesti kuulee tutun tarinan että pari menee naimisiin ja hommaa pari lasta ja siitä jokunen vuosi onkin lakanat jaossa kun työ niin perheen sisällä kuin ulkopuolellakin vetää suhteesta mehut eikä sille yhdelle tärkeimmistä jää aikaa eli sille parisuhteelle.
Lapsikin voi paljon paremmin kun vanhemmat aidosti rakastaa toisiaan ja suhde on kunnossa eikä niin että yleensä äidin kaikki energia menee työhön ja lapseen eikä energiaa jää sen parisuhteen hoitamiseen.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2010 klo 12:35"]
Ollaan oltu naimisissa 12 vuotta, lapsia on pari.
Ongelmana on vaimoni haluttomuus seksiä kohtaan...
Millä saisin hänet taas kiinnostumaan siitä?
[/quote]
Et mitenkään -sinun kanssasi. Usko tämä tai itke ja usko, valitse mieluisin vaihtoehto.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2010 klo 12:59"]
Nimenomaan, kuten sanottu, kyseessä ennemmin on haluttomuus sinua kuin seksiä kohtaan! ne kulkee käsi kädessä. Mutta tilanteen voi korjata!
Älä lähde ratkaisemaan ongelmaa nimeltä "kuinka saada seksi tapahtumaan" vaan keskity vain vaimoosi. Millaista teidän elämä on? onko teillä toisillenne aikaa? onko päivät vaan arkea täynnä?
Ottakaa toisillenne aikaa, käykää syömässä, leffassa.. menkää kylpylälomalle, pidemmälle lomareissulle, ja kahdestaan! vie kukkia, osta jotain pientä kivaa. Älä kuitenkaan vyörytä tätä kaikkea (vaimo tulee epäileväiseksi) vaan sillon sun tällön muista häntä. Kerro, että hän on kaunis, muista päivittäin pussata ja halia rakastasi. Jos bongaat vaimon alasti, sano, että kyllä minulla on kaunis vaimo. Vakavalla naamalla, niin että tarkoitat sitä! muista osoittaa että rakastat!
Sitten tulee mukaan myös seksi, se on varma juttu.
[/quote]
Tämä täytyy olla naisen kirjoittama tai munattoman miehen. Jos joku haluaa tuota liibalaabaa uskoa niin kokeile pois. Jos haluat säästää aikaa ja hermojasi, hanki rakastaja tai erotkaa, ap:n kohdalla peli on menetetty ja kaikenlainen lämmittely ajanhukkaa. Jos haluat ap vielä kunnon seksiä tässä elämässä niin tee asialle jotain, vaimoltasi sitä kunnon seksiä et enää saa.
eikä haluttomuutta sinua kohtaan. 2 Different things.