Kuinka moni liukastui Vaakunan edessä lauantailtana paskaan?
Ottiko taksi kyytiin? Lensitkö ulos junasta? Kävelitkö kotiin? Miltä tuntuu kun ihmiskakka imeytyy housuihin ja takkiin ja hiuksiin? Olisiko kannattanut väistää kakka?
Kommentit (10)
Kyllähän mä taas säälin just tämmöisiä jotka käy Käyn silloin tällöin ytimessä bilettää ja oliskin liukastunut öljy-kakkalietteeseen. Humps, bilevaatteineen.... ja millähän mennä sitten kotiin..
Junallako Korsoon? Taksi ei taatusti olisi ottanut kyytiin.
Tosin mä olen niin varovainen, että olisin kyllä kiertänyt lätäköt.. mutten tiedä miten tuo liete sitten kadussa ilmeni. ;D
Eli ei ole vaikeaa paikallistaa siitä Helsingin rautatieaseman viereistä Sokos Hotel Vaakunaa, jonka kakka kaivot tulvi.
Mä en astu edes koirankakkaan ja ne astuu 100m2 tulvivaan ihmiskakkaan :) Hyyyyyi!!!!
Hesalaisten paska haisee siis pahalle
Buahahaha
Hesalaiset on tähän asti usotelleet että vain maaseudulla haisee
hahaha
Hesassa rypee yhden illan aikana kymmeniä ihmiskakassa 10 m jalkakäytävämatkalla :) Se on kyllä tyhmyyttä! Hyit munkin puolestani, mieluummin luuttuan karsinaa kun ryven hesassa ;)
Hyi, toisten ihmisten haisevaa kakkaa omissa kengissä, vaatteissa ja iholla. Takuulla olisin väistänyt ja kaukaa, mutta en olekaan kiireinen helsinkiläinen.
AP, otsikossa sana lauantai-ilta tulee väliviivalla. Jos yhdyssanan 1. osa päättyy samaan vokaaliin, jolla 2. osa alkaa, pitää väliin laittaa väliviiva. Nukuitko ala-asteella? :)
Se kun saa olla iholla pidempään, on hajua todella työlästä saada pestyä pois. Kokemusta yhdestä kerrasta on, kun junassa oli pieneen pyttyyn tullut takareunaosuma ja käsi sattui siihen, eikä tullut käsienpesuvettä... sitten vasta puolen tunnin päästä pääsi pesemään, eikä meinannut haju lähteä... oli varmaankin "kiva" junassa kanssamatkustajillakin...
haisi niin pahalta.
nauratti, niin tyypillistä helsinkiläisille, kadulla 10 senttiä paskaa, EN KIERRÄ, MINULLA ON KIIRE MENEN TÄSTÄ, MINULLA ON OIKEUS MENNÄ TÄSTÄ:
Itse en ollut yksi heistä.