Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Putsaatteko meikkinne pois AINA ennen nukkumaan käyntiä?

Vierailija
17.09.2012 |

- Olkaapa rehellisiä!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se harva kerta kun meikkaan, niin sitten muistan joskus aina seuraavana tai sitä seuraavana päivänä kotiintullessa, kun tytär kysyy, että ootko sä ollut tuon näköisenä töissä?!

JEP!

Vierailija
2/28 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, saa haukkua vapaasti. en oo koskaan jaksanut poistaa, sit aamulla pesen naaman ja uudet mömmöt päälle ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun meikkaan niin kyllä pesen aina!

Paitsi, poikkeuksia ollu toki aina joskus (yleensä viikonloppusin tulee sammuttua baari-iltojen jälkeen ni ei tuu pestyä). Ja välillä viikollakin (töiden jälkeen) niin väsyny, etten välttämättä jaksa ihan joka ilta. Töihinki niin paljon helpompi lähtee (säästää aikaa), kun nopeesti vähän vaan korjailee naamaa (vähän vaan pyyhkii silmien alle levähtäneitä ripsareita siistimmiksi).

Mutta eli siis suurimmaksi osaksi joo.

Vierailija
4/28 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi tietysti jos satun käymään illalla suihkussa, niin silloin menen puhtaalla naamalla sänkyynkin. =) mutta harvoin tulee vartavasten meikkejä putsattua!

Välillä pidän tosin täysin meikittömiä päiviä.

Vierailija
5/28 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä pesen meikit pois jo heti kotiin tultuani. En tykkää olla meikeissä kotona.

Joskus en tätä tee ja saatan nukahtaa sohvalle pariksi tunniksi meikit naamalla. Olo on tosi ällöttävä herätessä kun ripset on liimaantuneet toisiinsa ja iho kiiltelee likaisena. En tajua ihmisiä jotka EI puhdista naamaansa ennen nukkumaan menoa!

Vierailija
6/28 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yyh :X

Vierailija
7/28 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin!

Vierailija
8/28 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksa/viitsi

Vierailija
9/28 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikolla lisäilen ja olen aina kaunis. Lauantaina on sauna ja silloin pesu. Olen Itiksessä vaativassa asiakaspalvelutehtävässä työskentelevä ja asiakkaat ovat joskus jopa kehuneet!

Vierailija
10/28 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka monesti liikkuu edellispäivän meikeissä!

Välillä parinkin päivän takaisissa.

Vierailija
11/28 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin pienen vauvan kanssa pääsee niin paljon helpommalla, kun ei pese meikkejä liian usein. itse pesen naamani kerran-pari viikossa suihkussa käydessä.

Vierailija
12/28 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meikkaan paivittain

Vierailija
13/28 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tod. Lähinnä silloin kun käyn illalla suihkussa. En vaan jotenki jaksa alkaa pesee meikkejä pois. Hampaat pesen kyl joka ilta ja aamu.

Vierailija
14/28 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ehkä kerran-pari puolessa vuodessa voi käydä niin, että baari-illan jälkeen kotiin tultua ei jaksa muuta kuin käydä suoraan nukkumaan, ja seuraavana päivänä pesu.

Vierailija
15/28 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin silloin saattaa unohtua. Muuten aina peseen.

Mutta en tosin joka päivä meikkaakaan, esim. viikonloppuisin saatan jättää meikkaamatta tai etätyöpäivinä.

Vierailija
16/28 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin pienen vauvan kanssa pääsee niin paljon helpommalla, kun ei pese meikkejä liian usein. itse pesen naamani kerran-pari viikossa suihkussa käydessä.

Kyllä mä pesen naamani joka ilta, tosi inhottava tunne herätä eilisen meikit naamalla ja ripset liimaantuneina toisiinsa kiinni. Pesen naamani myös bileillan jälkeen vaikka väsyttäisi kuinka. Oikeesti ei siihen pesemiseen mene aikaa ku se 5min.

t: alle 1-vuotiaan äiti

Vierailija
17/28 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi olla pesemättä meikkejä ja kulkea ne naamassa vielä seuraavanakin päivänä?!? Yök. Ehkä sitten ovat niin kuivaihoista porukkaa tai jotain. Itselläni naama kiiltelee jo illalla sen verran, että miltä se näyttäis seuraavana aamuna ja sängyssä nuhjaamisen jälkeen? Eli todellakin pesen naamani joka herran kerta, kun olen meikannut.

Vierailija
18/28 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuvitellutkaan että tavalliset naiset nukkuvat meikit naamassa. Olen luullut että joku känninen teinityttö nukahtaa pakkelit naamassa joskus, mutta että normaalit siistit ihmiset. Mahtaa teidän iho ja tyynyliinat olla kauniissa kunnossa.

Ja mitä jaksamista itsensä pesemisessä on? Kai te hampaat edes iltaisin pesette? Eihän siinä mene kuin minuutti kun pesee naamansakin. Ja varsinkin jos seuraavana päivänä menee vielä töihin samoissa meikeissä, se on jo huippu. Olenkin ihmetellyt kun toiset meikkaa niin suttuisesti, mutta siinähän se selitys tuli.

Mä meikkaan joka päivä, enkä ole eläessäni mennyt nukkumaan meikit naamassa.

Vierailija
19/28 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putsaan naamani aamuin ja illoin vaikken olisi meikkiä käyttänytkään. Olen taistellut hormonimuutoksista johtuvia finnejä vastaan ja olen voiton puolella, joten en halua riskeerata, että ne finnit tulisivat takaisin. Olen 25-vuotias joten muutenkin kasvojen ihon kuntoon tulee kiinnittää huomiota enemmän.

Eikai kukaan oikeasti pysty menemään nukkumaan meikit naamallaan? No "ymmärrän" jos sammutaan, mutta aikuinen ihminen osanee juoda niin ettei sammu..

Vierailija
20/28 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan sammahdan kotiin päästyäni nukkumaan vaatteet päällä ja meikit naamassa. Muuten pesen kyllä meikit pois joka ilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan