Minkä muotoiset farkkujen pitää teidän mielestänne olla?
Minulla: sääressä paljon kangasta, eli bootcut tai flare. Reisistä napakat, ei mitään hehtaaripusseja sinne. Pituus kunnollinen, ei mitään nilkkojen vilkkumista.
Entä te, mitkä ovat teidän vaatimuksenne?
Kommentit (22)
En ikinä käytä muita kuin bootcut-mallisia farkkuja.
Tänä keväänä farkkuni ovat suorat tai bootcutit.
Todella leveät farkut olisivat ihanat, mutta minun arkeeni ne ovat liian epäkäytännölliset.
Pillejä ei voi enää pitää, ne on aika nolot.
On upea juttu että naisilla alkaa nyt olla niitä 90-luvun bootcutteja niiden kauheiden makkarankuorifarkkujen sijaan <3
Bootcutti on tosi hyvä tyyli. Pillifarkut on ihan hirveitä. Jos ihonmyötäistä haluaa, niin sitten ne juoksutrikoot jalkaan.
Mulla on suoria- ja pillifarkkuja.
Sinisiä ja mustia
Yhteys näillä on korkea vyötärö.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on suoria- ja pillifarkkuja.
Sinisiä ja mustia
Yhteys näillä on korkea vyötärö.
Ai niin, yksi vaatimus vielä minun listaani: täytyy olla peruskorkea vyötärö. ap
Korkeavyötäröiset, kapeat, suorat lahkeet. Leveälahkeiset näyttävät typeriltä pitkillä jaloilla ja pillifarkut taas teinien housut.
Vierailija kirjoitti:
Korkeavyötäröiset, kapeat, suorat lahkeet. Leveälahkeiset näyttävät typeriltä pitkillä jaloilla ja pillifarkut taas teinien housut.
Mietipä bootcuteja mallien päällä, nehän näyttävät tosi hyviltä. En oikein ymmärrä kommenttia.
Pidän edelleen pillifarkut + saappaat/nilkkurit -yhdistelmästä eikä kiinnosta, vaikka trendipellet pitäisivät sitä nolona.
Nyt olen käyttänyt paljon myös bootcut -mallia, kun niitä on taas myynnissä enemmän.
Tykkään myös suorasta mallista.
Flare-mallia en käytä. Olen keskipituinen, ja mielestäni se sopii parhaiten pitkille.
Farkkujen vyötärö pitää olla normaali. En pidä korkea- enkä matalavyötäröisistä farkuista. Samoin pituus pitää olla normaali. Ja en pidä risoista farkuista.
Normaali vyötärö, bootcut lahkeet. Ja tärkeintä on että lahkeet on tarpeeksi pitkät! Mieluiten niin että ne vähän ns valuu kenkien päälle. Tämä onkin minulla haastavin osuus farkkujen etsinnässä kun se 34 tuuman pituus ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Pidän edelleen pillifarkut + saappaat/nilkkurit -yhdistelmästä eikä kiinnosta, vaikka trendipellet pitäisivät sitä nolona.
Nyt olen käyttänyt paljon myös bootcut -mallia, kun niitä on taas myynnissä enemmän.
Tykkään myös suorasta mallista.
Flare-mallia en käytä. Olen keskipituinen, ja mielestäni se sopii parhaiten pitkille.
Farkkujen vyötärö pitää olla normaali. En pidä korkea- enkä matalavyötäröisistä farkuista. Samoin pituus pitää olla normaali. Ja en pidä risoista farkuista.[/quote]
Tänä vuonna olen kaksi kertaa nähnyt myytävänä farkut, joissa lahkeen suuta ei olla viimeistelty. Siis se on vain saksilla leikattu poikki! Sellaisia farkkuja en kyllä ostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Normaali vyötärö, bootcut lahkeet. Ja tärkeintä on että lahkeet on tarpeeksi pitkät! Mieluiten niin että ne vähän ns valuu kenkien päälle. Tämä onkin minulla haastavin osuus farkkujen etsinnässä kun se 34 tuuman pituus ei riitä.
Mistä tilaat?
Hame, housut tai takki. Kunhan olisi oikeaa farkkukangasta eikä muovia.
Vierailija kirjoitti:
En välitä minäkään pillifarkuista, mutta eivät ne ainakaan ole teinien housut.
Hyvät farkut on sellaiset, jotka imartelevat kantajansa vartaloa. Skinny fit ei ole kaikkien juttu....
Siis aivan sama kunhan istuu hyvin päällä. Yleensä farkut ovat liian leveät vyötäröltä ja reisistä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät farkut on sellaiset, jotka imartelevat kantajansa vartaloa. Skinny fit ei ole kaikkien juttu....
Minusta se ei sovi edes hoikille.
Pillit, matalahkolla vyötäröllä. Vihaan leveitä lahkeita ja mammamaista korkeaa vyötäröä farkuissa. Oon tässä(kin) mielelläni vanhanaikainen.
Nykyinen farkkumuoti ei miellytä silmääni yhtään. Sinällään hassua, että kun pillit aikoinaan tulivat muotiin, ne näyttivät minusta ihan karmeilta ja jatkoin pitkään bootcutien käyttöä. Lopulta vaihdoin tyyliä. Ehkä lyödän leveämmät lahkeetkin uudelleen hyvän aikaa tyylijunasta jälkessä :D
Kamalimmat ovat crop-pituiset, jotka ovat tiukat alhaalta ja tosi löysät reisistä ja pepusta. Hyi!
Miehellä suora tai pilli.
Naisille vain pillifarkut.