Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

toukomasut taas uuteen viikkoon!!

28.11.2005 |

hellurei! ei ollut kukaan aloittanut uutta letkaa joten pistin tuulemaan!

huhuilisin yhä ensisynnyttäjiä joilla laskettu aika toukokuussa, tuleehan joillakin jutuissaan se selvästi esille mutta olis kiva jos ilmoittaisitte sen ihan reilusti :)

tänään oli neuvola taas piiiitkästä aikaa. kaikki onneksi tosi hyvin. nyt kuulin ensimmäistä kertaa kunnolla vaavin sydänäänet. laihtuunkin olin päässyt kolmisen kiloa,lähtöpainoa sen verran tarpeeksi ettei ole haittaa.

seuraava käynti vasta tammikuussa mut onneksi rakenneultra joulukuussa.

onko kellään muulla kauhee joulukuume? laitoin viikonloppuna kaikki joulukoristeet ym. esille, verhot vaan laittamatta kun oon laiska silittämään :) varsinkin nyt kun täällä tampereenkin suunnalla on tullu lunta aikas paljon niin on tosi ihanan valosaa ja jouluista.

asiasta toiseen... onkos kellään edessä farmariauton osto? vai pärjäättekö normaalil porrasperäsel tai muulla. meillä tossa kiikarissa yks auto mut täytyy laskee varat tarkkaan ettei tule tiukkaa, sillä mulla ei ole töitä enää kauaa, mies saa kohtuullista palkkaa mut tiukkaa tulee oleen joka tapauksessa.

eipä sen kummempia kuin hauskaa viikonalkua ja iloista odottamista!

meppe81 j ruoto17

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

piiitkästä aikaa pääsin tänne lueskeleen teiän juttuja, kun on tietska ollut mäsänä, mutta nyt onneks saatiin uus!!!

ulkona on aivan mahtava ilma. lunta sataa hiljalleen ja maakin on jo ihan valkoisena. taisipa tuolla puskan takana joulutonttukin vilahtaa...!

masussa papunen potkuttelee jo kovasti. ekat liikkeet tunsin 14+5, mielestäni tosi aikasin. esikoiselta tuntui 17+6.

poika on ollut kiukkunen pari päivää. vissiin taas hampaita pukkailee.

minä oon jouluihminen henkeen ja vereen! hei kun alkoi lunta sateleen, ni sain päähäni vääntää porkkanalaatikot valmiiks pakkaseen.tuli tosi namia! poikakin tykkäs ihan kauheesti. piparitaikina tuli myös väsästyä. taidan pistää senkin huomenna pakkaseen ja leivon kaakut vasta joulun tienoilla, niin saadaan kotiin sitten asiaan kuuluvaa joulutuoksua,aah...

viikon päästä mennään rakenne ultraan ja parin viikon päästä taas neuvola. nää viikot menee ihan sairaan nopeesti! esikoista oottaessa kuukausia, viikkoja ja päiviä laski koko ajan ja ootteli tuskasena seuraavaa neuvolaa. nyt tää on niin arkirutiinia, hehheh! mutta tosi ihanaa!!!

nyt painun nukkumaan ja katseleen jotain kivaa unta. ja tietysti tunnustelemaan papusen potkuja.öitä!

mammili ja papunen 16+6

Vierailija
2/9 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli siellä jo yks pino mut tähän on melkein helpompaa vastata.. löytyy varmaan helpommin. ite etin kans toukopinoo tooosi kauan päivällä ennen kuin löysin.

joulumieli vähän hukassa nyt kun vesisade sulatti pois lumet tänään. =(

Ei oo farmaria kiikarissa vaikka tarvis vähintään, kolmas kun on tulossa. budjetti ei nyt riitä oikein mihinkään. =( tosi rasittavaa kun joutuu koko ajan laskee jokaista senttiä. ja ei muuta kun lottoa sisään vaan. unelmaauto ois joku semmonen tila-auto 7:lle hengelle. haaveena taitaa jäädä.

nyt salkkareita katsomaan..se on moro!

my_selene ja Remppa rv 14

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..täällä, laskettu aika 10.5. Kaikki mennyt melko hyvin, vain väsymys vaivannut. Kovasti odotan joulun alla olevaa rakenneultraa, kun niin pitkä aika jo ekasta ultrasta ja liikkeet ei vielä tunnu. Olis kiva, kun raskaus muuttuisi jotenkin " todellisemmaksi" . Vain housuista tietää olevansa raskaana..:)

Vierailija
4/9 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ilmottautuu yksi toukolainen ensisynnyttäjä.

Ja joulufiilis on ollut varmaan jo elokuusta asti (kinkun kuva silmissä ja kuola poskella... :-P) Joulukoristeita yritän säästellä lähemmäs joulua, mutta kynttilöitä olen poltellut ja fiilistellyt.

Autoa ei meidän perheessä ole, kun ei ole korttiakaan, eikä me kyllä tarvitakaan. Jos jotain isompaa joskus tarvii niin on noita autollisia tuttavia. Ja kotiinkuljetuspalvelu. Eipähän ole liikakilojakaan ;)

Tänään oli mullakin pitkästä aikaa neuvola ja kaikki oli ok. Kohdunkorkeus huimat 13,5 cm, vaikka omasta mielestä masu on jo HirmuIso (taulukkokin alkaa vasta 16cm:stä :D). Painoa tullut koko raskauden aikana 1,5kg, eli pieniä ollaan vielä =/

Onko teillä jo tyttö-poikatunnetta? Kun monella kuulema on jo heti raskauden alusta, mutta mulla ei kyllä ole ollut minkäänlaista aavistusta :I

Hyviä lumiräntävesipäiviä kaikille :)

Stellis & " voitto" 16+6

Vierailija
5/9 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomasin et uusi pino tullu tänkin jälkeen!

harmi kun lumet sulaa, tääl ainakin viel pysyny mut plussakeliä tännekin luvannu et saa nähä pysyykö lumet!

välillä itelkin sellanen olo et onkohan täs raskaana vai ei mut masu o viime viikol kasvanu niiin paljo et alkaa jo huomata oikein kunnolla. ja mut sillon ku ei ole mitään vaivoja eikä vaatteet purista voi melkei unohtaa olevansa raskaana.

mies muuten tossa soitteli et oli sit päättäny ostaa sen auton mitä haaveiltiin. toki mäkin maksan osan mut ei mun palkoilla se kauheesti tule olemaan. täytyy vaan sit saada myytyä toinen vanhoista autoista pois niin saa siitäkin vähä rahaa.

eipä muuta kuin moron.

...täytyy käydä lukemas toinenki uus letka...

meppe81 ja ruoto taas.

ai nii kiitos ilmoittautumisesta ensikertalaiset, yhes jännitetään eteenpäin...

Vierailija
6/9 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin, että olet Tampereen seudulta, ensisynnyttäjä ja la toukokuussa. Mä myös! Ja ikääkin taitaa olla suunnilleen sulla saman verran. Olis kiva vaikka sähköpostilla vaihtaa kuulumisia.. :)

Vierailija
7/9 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äskeinen viesti oli siis meppelle! :)

Vierailija
8/9 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jeps kangasalla asustelen avomieheni kanssa.

mulla yhteinen osoite mieheni kans mut jos sua ei se haittaa niin laita ihmees osoittees niin vastailen kun on aikaa. olis ihan kiva jutella varsinkin ensisynnyttäjien kans.

meppe81

Vierailija
9/9 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postia voit laittaa millamaija80@suomi24.fi.