Naiset: Millainen on mielestänne 'nössö' mies?
Kommentit (68)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 18:56"]
Ei uskaltanut hypätä luonnossa perässäni pienen ojan yli. Arkaili siinä kai sitä että kastuuko lahje ja epäröi. En ole mikään urheilija itsekään vaan lähinnä sohvaperuna, mutta tuo oli mulle liikaa. Meni maku niistä treffeistä.
[/quote] Tuli vaan tuosta mieleeni kun skeittasin koko nuoruuteni ja nyt 10 vuotta myöhemmin kokeilin huvikseen niin melkein sama vetreys tallella. Tuo harrastus loi sellaisen mentaliteetin ettei sitä osaa vieläkään pelätä mitään fyysistä hommaa kun luita tuli katkottua ja rikottua ihan vapaaehtoisesti tuossa hommassa. Tekisi mieli aloittaa harrastus uudestaan mutta silloin av-mammulit haukkuisivat minua mieslapseksi :`( Tosin aloitan sen muutenkin muiden mielipiteistä välittämättä, sillä enhän ole nössö joka välittää muiden mielipiteistä. t. ei setääntynyt 27 vuotias
Ja allekirjoitan tuon yhden viestin että nössöys ja mielenterveysongelmat (paniikkihäiriö, ahdistus jne) ovat asia erikseen.
Täältä olen pari esimerkkiä nössöydestä lukenut. Hyvä esimerkki joku palstaileva miesasiamies, jota harmitti se että miehet kuolee nuorempina koska eivät käy lääkärissä ja elintavat on kautta linjan huonommat. Nössön palstalassukan ratkaisu on valittaa, ruikuttaa ja syyllistää naisia siitä että nämä huolehtivat itsestään. Ilmeisesti naisten pitäisi ruveta kiskomaan makkaraa ja kaljaa kaksin käsin, silloin olisi nössön tasa-arvotavoite saavutettu. Siinä oli nössöys huipussaan.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 20:46"]
Täältä olen pari esimerkkiä nössöydestä lukenut. Hyvä esimerkki joku palstaileva miesasiamies, jota harmitti se että miehet kuolee nuorempina koska eivät käy lääkärissä ja elintavat on kautta linjan huonommat. Nössön palstalassukan ratkaisu on valittaa, ruikuttaa ja syyllistää naisia siitä että nämä huolehtivat itsestään. Ilmeisesti naisten pitäisi ruveta kiskomaan makkaraa ja kaljaa kaksin käsin, silloin olisi nössön tasa-arvotavoite saavutettu. Siinä oli nössöys huipussaan.
[/quote]
Jep, mies joka puhuu tasa-arvoasioista on säälittävä reppana (siis lassukka, mikä hieno sana) mutta vastaava nainen taas "vahva nainen". U Go Gurl!
Introvertti ja ujo. Ei osaa olla lauman johtaja. Ei ole koko ajan äänessä. Ei aiheuta kateutta ystävättärissä miehekkäällä karismallaan.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 18:27"]
Hento ääni, arasteleva kehonkieli, antaa toisen ohjata keskustelua. Nuo tulevat ensin mieleen.
[/quote]
keskustelua ohjaava on yleensä mammanpoika huonokäytöksinen.
viisas ja kova jötkä pitää yleensä turpansa kiinni ja kuuntelee jos asia ei ole sen tärkeämpi.
ei noilla ole mitään merkitystä.
kenenkään ei ole pakko pidellä jos puistattaa.
ei liity siis asiaan.
paskapuhetta.
lauman johtaja?
eikö piipittävä ja uhoava mies ole se nössö yleensä?
hiljaiset ovat kestävämpiä ja sanovat sen viimeisen sanan.
eihän akat täällä tajua mistään mitään, heh.
"Ei uskaltanut hypätä luonnossa perässäni pienen ojan yli. Arkaili siinä kai sitä että kastuuko lahje ja epäröi. En ole mikään urheilija itsekään vaan lähinnä sohvaperuna, mutta tuo oli mulle liikaa. Meni maku niistä treffeistä."
tai sitten hänellä meni maku sinuun koska olet sohvaperuna ja hypit ojien yli.
no akat on mitä ovat...
Mun mielestä miehet, joilla on kulmakoru ja/tai timanttikorvikset on jotenkin nössön näköisiä
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 18:39"]
Ei uskalla esittää rohkeasti omia mielipiteitään tai ajatuksiaan, vaan myötäilee vahvempia persoonia (esim. vaimoa). Arasteleva käytös, välttelee aina mahdollisia konflikteja. Viihtyy tutussa ja turvallisessa ympäristössä, harrastuksissa sekä seurassa. Uuden kokeileminen on nössölle vaikeaa ja pelottavaa. Miettii paljon sitä, mitä muut hänestä mahdollisesti ajattelevat ja ei sitten uskalla toteuttaa/ilmaista itseään tai tehdä/olla mitä itse haluaisi.
[/quote]
Mun ex-poikakaveri oli just kuvailemasi mukainen ja täysi nössö. Sen vuoksi erottiinkiin. Oman mielipiteensä sanoi kun pakotin kertomaan omansa ennenkuin itse kerroin omani. Jos kerroin omani ensin, ex oli ihan joka kerta samaa mieltä. Toden totta, riidelty ei koskaan. Halusi aina olla seurassani, kauppaan mentiin yhdessä, pois tultiin yhdessä, kavereille mentiin yhdessä. Baarissa oltiin yhdessä, baaritiskille mentiin yhdessä, ihme ettei vessakoppiinkin änkeytynyt kanssani (odotti vessan oven takana). Kerran "karkasin" vessaan juuri kun mies sai tilattua itselleen juoman. Takaisin tullessa pysähdyin juttelemaan naispuolisen tuttuni kanssa jota en ollut nähnyt pitkään aikaan, poikakaveri singahti heti viereeni.
Oli järkyttävän tukahduttavaa.
Ei omia mielipiteitä, sängyssä ei osaa ottaa ohjia/olla raju, ei tunne itseänsä ja ei ole mitään itsestä lähtöisin olevia tavoitteita elämässä, vaan tekee vain kuten muut haluavat ja niitä asioita jotka ovat muille tärkeitä. Ei uskalla sanoa tai tehdä asioita joita haluaisi ja pelkää kaikessa aina muiden mielipidettä.
Oma mieheni on tuon täysi vastakohta. Se ei tarkoita mitään ehdottomuutta tai jääräpäisyyttä, vaan tervettä itsekunnioitusta ja -tuntemusta.
Pukeutuu niin kuin äiti olisi pukenut. Ei uskalla kokeilla mitään uusia juttuja ulkonäössä. Ei uskalla ajatella omilla aivoillaan ja käyttää maalaisjärkeä. Odottaa muilta aina ohjeita. Stressaa pienistä asioista ja on pikkumainen.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 14:06"]
Ei omia mielipiteitä, sängyssä ei osaa ottaa ohjia/olla raju, ei tunne itseänsä ja ei ole mitään itsestä lähtöisin olevia tavoitteita elämässä, vaan tekee vain kuten muut haluavat ja niitä asioita jotka ovat muille tärkeitä. Ei uskalla sanoa tai tehdä asioita joita haluaisi ja pelkää kaikessa aina muiden mielipidettä.
Oma mieheni on tuon täysi vastakohta. Se ei tarkoita mitään ehdottomuutta tai jääräpäisyyttä, vaan tervettä itsekunnioitusta ja -tuntemusta.
[/quote]
Ensimmäisen lauseen kuvailut tunnistan minäkin nössö-exässäni.
-40-
Siemensyöksyn jälkeen änkytti: "a-anteeksi!" Ei jatkoon!
Sellainen mies on totaalinössö , joka maksaa kaiken ensitreffeistä alkaen ja antaa naisen loisia vapaasti lompakollaan.
Mies on nössö, jos nostaa Pyhän Vulvan ansiottomalle jalustalle.
Nössö on sellanen joka ei puolusta naisia tai kavereitaan. Nössöys on aina turn off.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 16:20"]
Nössö on sellanen joka ei puolusta naisia tai kavereitaan. Nössöys on aina turn off.
[/quote]
Puolusta millä tapaa?
Epätasapainoiset, vastuuntunnottomat, uhoavat ja pettävät miehet.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:30"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:23"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:15"] Tässä nössö mies: Kävimme rakastelun jälkeen suihkussa ja laitoin kosteusvoidetta sen jälkeen kasvoihini. Mies valitti kun ei tullut ottaneeksi kasvovoidettaan mukaan, mihin vastasin että toki voit minun omaani laittaa. Hän vastasi, että ei hän uskalla laittaa, koska hänellä on Body Shopin e-vitamiinia sisältävä voide, joka on juuri hänen ihotyypilleen valittu, että ei hän voi laittaa muuta. Siinä kohtaa tajusin, että tää deittailu oli sit tässä. [/quote] Heh! Miten sä ylipäätän kyseisen miehen kanssa sänkyyn päädyit? Syynä tuskin oli kaverin miehekkyys [/quote] Hän oli komea, ihan helvetin komea. Se oli se syy, että deittailin häntä muutaman viikon. Sängyssä ihan kelpo tapaus mut oli noita nössöyksiä muitakin. Toi kasvovoide-kuvio ns. katkaisi kamelin selän.
[/quote]
Tai sitten mies kusetti sua ja testasi huumorintajuasi. Epäonnistuit surkeasti. :)