Naiset: Millainen on mielestänne 'nössö' mies?
Kommentit (68)
Ei uskalla esittää rohkeasti omia mielipiteitään tai ajatuksiaan, vaan myötäilee vahvempia persoonia (esim. vaimoa). Arasteleva käytös, välttelee aina mahdollisia konflikteja. Viihtyy tutussa ja turvallisessa ympäristössä, harrastuksissa sekä seurassa. Uuden kokeileminen on nössölle vaikeaa ja pelottavaa. Miettii paljon sitä, mitä muut hänestä mahdollisesti ajattelevat ja ei sitten uskalla toteuttaa/ilmaista itseään tai tehdä/olla mitä itse haluaisi.
Ei omia mielipiteitä, myötäilee muita. Ei uskalla pitää omia puoliaan esim. riidellessä. Hento, hiljainen, arka puhe. Ei uskalla olla oma itsensä, ehkä jopa vaihtaa roolia tai mielipiteitään sen mukaan kenen ihmisen kanssa on.
Nössö mies ahdistuu helposti jos julkisilla paikoilla on paljon ihmisiä tai jos joutui vaikka tapaamaan kumppanin ystäviä. On mielummin samaa mieltä riitatilanteissa kuin kertoo oman mielipiteen. Jos erehtyy ilmaisemaan mielipiteen ja toinen on erimieltä, sitä aletaan pahoittelemaan. Mutisee hiljaa puhuessaan ja ei katso silmiin. Näitä on paljon..
Mulle enemmän turn off on nää ns. macho nössöt, jotka pullistelevat, isottelevat, ovat niin koviksia jne. mutta kimmastuvat heti, jos heistä yrittää vitsailla.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 18:45"]
Nössö mies ahdistuu helposti jos julkisilla paikoilla on paljon ihmisiä tai jos joutui vaikka tapaamaan kumppanin ystäviä. On mielummin samaa mieltä riitatilanteissa kuin kertoo oman mielipiteen. Jos erehtyy ilmaisemaan mielipiteen ja toinen on erimieltä, sitä aletaan pahoittelemaan. Mutisee hiljaa puhuessaan ja ei katso silmiin. Näitä on paljon..
[/quote]
Öö... eli jos ihminen kärsii mt-ongelmista, hän on nössö?
Paljon tuosta mitä kirjoitit kuuluvat ahdistuneisuushäiriöön, masennukseen, sosiaalisten tilanteiden pelkoon. Itse en pidä ahdistumista nössöyden merkkinä.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 18:49"]
Mulle enemmän turn off on nää ns. macho nössöt, jotka pullistelevat, isottelevat, ovat niin koviksia jne. mutta kimmastuvat heti, jos heistä yrittää vitsailla.
[/quote]
Joo sama täällä!
Ei uskaltanut hypätä luonnossa perässäni pienen ojan yli. Arkaili siinä kai sitä että kastuuko lahje ja epäröi. En ole mikään urheilija itsekään vaan lähinnä sohvaperuna, mutta tuo oli mulle liikaa. Meni maku niistä treffeistä.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 18:39"]
Ei uskalla esittää rohkeasti omia mielipiteitään tai ajatuksiaan, vaan myötäilee vahvempia persoonia (esim. vaimoa). Arasteleva käytös, välttelee aina mahdollisia konflikteja. Viihtyy tutussa ja turvallisessa ympäristössä, harrastuksissa sekä seurassa. Uuden kokeileminen on nössölle vaikeaa ja pelottavaa. Miettii paljon sitä, mitä muut hänestä mahdollisesti ajattelevat ja ei sitten uskalla toteuttaa/ilmaista itseään tai tehdä/olla mitä itse haluaisi.
[/quote]
jaaaa sitten kun on löytynyt mies jolla on omat mielipiteet, valitetaan av:lla siitä kun mies on itsepäinen paska eikä koskaan tee niinkuin vaimo haluaa. On se kumma kun on kaikki niin ristiriitaista eikä mikään kelpaa!
Harrastaa lukemista, ei osaa suojella naistaan, viettää paljon aikaa sisällä, ei omaa paljoa maskuliinisia piirteitä, on hiljainen hiiri
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 18:51"]
Öö... eli jos ihminen kärsii mt-ongelmista, hän on nössö?
Paljon tuosta mitä kirjoitit kuuluvat ahdistuneisuushäiriöön, masennukseen, sosiaalisten tilanteiden pelkoon. Itse en pidä ahdistumista nössöyden merkkinä.
[/quote]
Kaikki ihmisen luonteenpiirteet voi medikalisoida jos niin haluaa.
No semmoinen nynnerö, joka ei saa sanaa suustaan, on muiden vietävissä, ei ole omia mielipiteitä, on toisten kynnysmattona. Nynny mammanpoika. Kiltit miehet eivät ole turn off, tämä siis erotuksena nössöstä. Kiltti mies ottaa muut huomioon, kuuntelee, on kunnioittava mutta uskaltaa sanoa oman mielipiteensä eikä vain myötäile.
Miten kuutamolla te voittekaan olla? Ette te ole nössöjä nähneetkään.
Tässä nössö mies: Kävimme rakastelun jälkeen suihkussa ja laitoin kosteusvoidetta sen jälkeen kasvoihini. Mies valitti kun ei tullut ottaneeksi kasvovoidettaan mukaan, mihin vastasin että toki voit minun omaani laittaa. Hän vastasi, että ei hän uskalla laittaa, koska hänellä on Body Shopin e-vitamiinia sisältävä voide, joka on juuri hänen ihotyypilleen valittu, että ei hän voi laittaa muuta. Siinä kohtaa tajusin, että tää deittailu oli sit tässä.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:15"]
Tässä nössö mies: Kävimme rakastelun jälkeen suihkussa ja laitoin kosteusvoidetta sen jälkeen kasvoihini. Mies valitti kun ei tullut ottaneeksi kasvovoidettaan mukaan, mihin vastasin että toki voit minun omaani laittaa. Hän vastasi, että ei hän uskalla laittaa, koska hänellä on Body Shopin e-vitamiinia sisältävä voide, joka on juuri hänen ihotyypilleen valittu, että ei hän voi laittaa muuta. Siinä kohtaa tajusin, että tää deittailu oli sit tässä.
[/quote]
Heh! Miten sä ylipäätän kyseisen miehen kanssa sänkyyn päädyit? Syynä tuskin oli kaverin miehekkyys
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:23"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:15"]
[/quote]
Heh! Miten sä ylipäätän kyseisen miehen kanssa sänkyyn päädyit? Syynä tuskin oli kaverin miehekkyys
[/quote]
Hän oli komea, ihan helvetin komea. Se oli se syy, että deittailin häntä muutaman viikon. Sängyssä ihan kelpo tapaus mut oli noita nössöyksiä muitakin. Toi kasvovoide-kuvio ns. katkaisi kamelin selän.
Kynnysmatto, myötäilee ja miellyttää liikaa. Ei usko, jos saa pakit. Inttää, yrittää, suuttuu, syyttää. Itsetunto siis olematon. Pyhä Sylvi, näitä aina osuu kohdalle.
Hiljainen hissukka, joka on ns. jees-mies kaikessa.
Ja sanon myös tämän, vaikka ei saisi: mies, joka ei osaa tapella ja puolustaa naistaan.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 16:20"]
Nössö on sellanen joka ei puolusta naisia tai kavereitaan. Nössöys on aina turn off.
Puolusta millä tapaa?
Tappelemalla tietenkin. Mitä kuvittelit?
Semmoinen joka uskoo rokoteilla saavutettavaan laumaimmuniteettiin ja käyttää niitä suositusten mukaan vaikka on kuullut riskeistä. Toki myös laumaimmuuni-uskovainen nainen on nössö
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 18:28"]
"Nössö" ei välttämättä ole turn off.
[/quote]
No eikö aloituksessa kysytty sitä millainen on nössö mies silloin kun se nössöys on turn off?