Taloudellinen epätasapaino
Onko kellään fiksuja kommenttejan liittyen avioliittoon jossa nainen on pääasiallinen elättäjä. Meillä on kaksi lasta ja ollaan oltu naimisissa 8 v. Kun tutustuimme mieheni on suht varoissaan mutta vuosi vuodelta hänen tulonsa ovatolleet luokkaa 10 000/vuosi. Minulla ihan peruspalkka ja tullaan ok toimeen, mutta ei kyllä tuhlailla juurikaan. Jotenkin mulla on arvostus miestäni kohtaan laskenut enkä koe häntä kovinkaan miehekkäänä. Hyviä puolia on paljon, mutta tämä taloudellinen tilanne suoraansanottuna vituttaa.. Oishan se kiva jos edes joskus mies maksaisi perheen matkan tms.
Kommentit (10)
Ja vieläpä hyvä siinä mitä tekee. Silti ei tulot päätänhuimaa.
tehköön vaikka osa-aikaisena jotain duunia, mistä saa rahaakin. Ei ole toisen puolison tehtävä elättää harrastelijaa :-/ Vai hoitaako se samalla lapset ja kodin?
nainen ei maksa mitään, miehen kuuluu kustantaa kaikki.
Miehesi kieltämättä hyötyy sun tuloistasi enemmän kuin sä hänen tuloistaan ja tuo 10 000 on älyttömän vähän. Parempi tietty tienata työllä kuin hakea luukulta. Vaikea sanoa mitään fiksua. Ehkä ton voi sietää, jos mies on muuten osallistuva. Meillä saattaa olla miehellä vastaavat tulot edessä, jos ei löydä pian töitä.
Onko se ihan normaalia että parisuhde väljähtyy tavallaan rahan takia..
Suurimmat riidathan syntyy rahasta. Meillä vastaava tilanne...
Että kun ei taloudellisesti toisesta ole turvaa niin samalla joku hohto on mennyt koko suhteesta. Ei kovin miehekästä ja seksi ei kiinnosta yhtään, vaikka mies on ihan komee, mukava jne. En vaan kestä että tulot on niin ala arvoist!!!!!
Niin se Yön, Sigin jne solistitkin on tehneet kun levyt ei täysin vielä elätä. Hoitoalaa, taksia, opetushommia jne.
Paljonko miehesi tekee töitä? Keikkaileeko silloin tällöin vaan? Eikö hän voisi tehdä osa-aikaisesti jotain muutakin työtä, kuten joku tuolla ehdotti. Kivahan se olisi itse kunkin taiteilla, opiskella, harrastaa, jos joku muu takaa silti toimeentulon.
tilanne johtuu? Onko sille jotakin tehtävissä? Onko sairaseläkkeellä? Työtön? Opiskelija? Miksi tienaa niin vähän?