Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anaaliseksistä kysyn ja asiallisia vastauksia, kiitos

Vierailija
16.09.2012 |

Ei kokemusta aiheesta, mutta mies haluaisi kokeilla sitä kanssani. Sinänsä luotan mieheen, ettei hän tekisi sellaista, joka sattuu minuun. Kipua ei olekaan se ongelma nro 1 minulle, vaan likaisuuden ja hajujen mahdollisuus. Paikkani kyllä ovat puhtaat ja peseydyn useasti päivässä. Suolen sisällä kuitenkin voi aina olla jotain, kai?

Jos kuitenkin haluan pidättäytyä anaaliseksistä täysin, riittääkö miehelle perusteluksi tuo likaisuuden mahdollisuus ja voiko sellaista edes sanoa kellekään? Helppoahan se on täälä minunkin kirjoitella.

Vai jääkö mies jotain tärkeää vaille ilman anaaliseksiä? Muuta seksiä saa kyllä usein, mutta ilmeisesti nälkä kasvaa syödessä.

Itse en odota mitään nautintoa anaalista, mutta miehelle tuntuisi olevan tärkeää kokeilla.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

me harrastetaan miehen kanssa silloin tällöin anaaliseksiä eikä koskaan ole ollut mitään ongelmaa hajujen tai lian kanssa. Ei, vaikka en ole koskaan tehnyt suolihuuhtelua tms.

Sanot vain miehelle rehellisesti, ettei ajatus anaaliseksistä innosta. Ei mies siihen kuole =)

Vierailija
2/11 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä itse saa siitä mitään, mutta meneehän tuo harvakseltaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kertaakaan saanut anaaliseksiä ja olen mielestäni ihan normaali mies. Ei ole pää siitä sekaisin mennyt ja pillu maistuu aina vain paremmalta. En kyllä tajua koko anaalihössötystä. Tietysti homopoloilla sen ymmärrän täysin, kun niillä raasuilla ei ole paljon vaihtoehtoja.

Vierailija
4/11 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/11 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä mitään hajuja tule. Ja hei, eikö seksi ole aika haisevaa hommaa to begin with: hiki, sperma, pillunnesteet oikeesti ei kai sitä hajuitta harrasteta.

Olen siis nainen ja useamman kanssa peppuseksiä harrastanut, joskaan en kaikkien elämäni miesten kanssa eikä se ole mulle mikään ykkösjuttu ollenkaan. Mutta se tuntuu hyvältä, siinä totuus. EI KAI SITÄ MUUTEN HARRASTETTAISI MAAILMASSA IHAN HOMONA?

Aluksi voi sattua ja ekalla kerralla varsinkin, mutta mulla ainakin paikat rentoutuu ja kipu unohtuu heti, aika nopeasti tulee mahtavaia orgasmeja. Mä suosittelen kokeilemaan paitsi jos ihan tosissaan ajatus kuvottaa, niin sitten eio pidä lähteä. Mulla on ollu 2 poikaystävää, joita ajatus kuvotti, heitä en todellakaan pakottanut.

Voidetta ja varovasti sinne sisään, siitä se menee. Ja kyllä mulla suoraan sanottuna on välillä kakkaa siellä pyllyssä ollut, jotain jämiä ja on tullut miehelle kakkainen muna. No, sen kanssa mennään joka tapauksessa pesulle panon jälkeen. Elämä on sellaista, elämässä on hikeä ja kakkaa. Kyllä sun rakkaasi tietää, että sinä kakkaat.

Vierailija
6/11 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/11 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkaa voi joskus tulla pippeliin, mut kuten sanottu, kyllä sun mies tietää et sä kakkaat ja mitä varten se suoli sulla on. Sinähän siinä et likaannu, vaan mies, jonka voi toki pestä :)

Mut ei mies mitään menetä. Ei ole pakko suostua mihinkään mitä ei halua. Toki voit kokeilla sen yhden kerran, sittenpähän tiedät.

Vierailija
8/11 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin suositella, aloita varovasti ja huolehdi liukasteet. Määrää itse miten mies tulee syvemmälle ja missä tahdissa. Minä saan rajut orgasmit peppupanossa,ilmeisesti minulla on G-piste jotenkin siinä lähellä. Harmi vain että nykyisellä miehelläni on niin paksu kalu että sitä ei voi harrastaa niin usein sillä repeämät ovat pitkään kipeitä. Sinkkuaikoina hoitelin yhden illan jutut joko suihinotolla tai sitten peppupanolla, pimppiä olen aina yrittänyt säästää rakkaalleni ja välttääkseni kondyloomaa tms.

Vierailija
9/11 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

G-pistehän on klitoriksen "alapuoli".

Voin suositella, aloita varovasti ja huolehdi liukasteet. Määrää itse miten mies tulee syvemmälle ja missä tahdissa. Minä saan rajut orgasmit peppupanossa,ilmeisesti minulla on G-piste jotenkin siinä lähellä. Harmi vain että nykyisellä miehelläni on niin paksu kalu että sitä ei voi harrastaa niin usein sillä repeämät ovat pitkään kipeitä. Sinkkuaikoina hoitelin yhden illan jutut joko suihinotolla tai sitten peppupanolla, pimppiä olen aina yrittänyt säästää rakkaalleni ja välttääkseni kondyloomaa tms.

Vierailija
10/11 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että G-piste on pakko olla perseessä, kun täällä niin moni ylistää anaaliseksiä. Kattosivat nyt tutkijatki välillä perseeseen, kun vitusta eivät sitä löydä.

Vierailija
11/11 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin saa nautintoa siitäkin.

Musta tuntuu, että G-piste on pakko olla perseessä, kun täällä niin moni ylistää anaaliseksiä. Kattosivat nyt tutkijatki välillä perseeseen, kun vitusta eivät sitä löydä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi