Älkää tilatko vaatteita ym. tavaraa ulkomaisista nettikaupoista. Suomi on menossa kohti taantumaa
ja tarvitsee jokaisen euron, joka tänne voi jäädä ja täällä kiertää. Ei pidä syyttää poliitikkoja, jos ei itse ole valmis toimimaan yhteisen hyvän puolesta.
Kommentit (52)
Siis missä ihmeen veroissa jos suomessa ei ole työtä mitä tehdä? Meinaatko oikeasti että ne hoitajat maksavat veroistaan toistensa palkat?
Noin tyhmää ihmistä ei ole oikeasti olemassa. Ei kannata langeta hänen höpinöihinsä.
MUTTA en hyväksy niitä koska rakennusyritykset käyttävät ulkomaista työvoimaa. Suomi ei saa verorahoja ja työn laatu on paskaa. Rakennukset joudutaan purkamaan ja rakentamaan uudestaan. Suomalaiset on kuulemma liian kalliita. En pidä itseäni rasistina,mutta suosisin suomalaista työtä tässäkin asiassa... Sillä jos millä saisi verotuloja Suomeen.
suosin kyllä suomalaista niin paljon kuin voin, vaikka ei se aina niin helppoa ole.
Muutenkin säästän rahaa ja käytän enemmän alennuksissa.
suosittelen myös outletteja niitä on paljon pk-seudulla.
mä käytän rahani mihin tahdon. Toiseksi päättäjät jakaa suomen rahaa ulkomaille ja oman kansan verotus vaan nousee.
Mulla ei ole hoitajan palkalla varaa ostella mitään 80€ huppareita lapselle. Samalla rahalla saan ulkomailta monta hupparia.
Ja suomalaiset yritykset mm Nokia, R-kioskit ym , nostaa vuosittain miljoonia yritystukea ja silti esim Nokia potkii väkeä ulos. Järkevää?
Sitten kun mä saan omasta työstäni saman kun päättäjät saa, niin voin ruveta ostamaan suomalaista, siihen asti ei ole varaa.
Nimenomaan pitää ostaa kaikki ulkomailta ekä jättää tänne Kataisen ja RKP:n mamubisneksiin käytettäväksi. Suomi on itse töpeksinyt taloutensa typerillä päätöksillä ja on helvetin hyvä jos menee taantumaan. Mitä syvempi taantuma sen syvemmälle nämä Stubbit ja Katiaset joutuu katsomaan peiliin
Ehkä seuraava vastaus tulee joltain terveeltä ihmiseltä.
Mitä nopeammin joudumme tosiasioiden eteen, sitä vähemmillä vaurioilla Suomi selviää. Nythän Katainen ja Stubb ovat ajaneet Suomen MENOJEN kierteeseen. Julkista sektoria on paisutettu järjettömäksi. Mamutus-teollisuus ja maailman halaaminen maksaa enemmän kuin suomalaiset raukat ehtii tienata. Ei tätä kierrettä katkaista pumppaamalla Kataiselle lisää rahaa, vaan viheltämällä peli poikki, eli laittamalla kukkaronnyörit kiinni ja verotulot laskuun.
Älkää siis kuluttako yhtään enemmän kuin on pakko. Tilatkaa välttämätön ulkomaiasista verkkokaupoista jne
edellisen kanssa, eräät tahot joutaisivat valtakunnan oikeuteen verorahojemme hukkaamisesta - enkä tarkoita Iiro Viinasta...
Kaikki ulkomailta ostetut vähentävät suomalaisten hyvinvointia. Vähemmän verotuloja, työpaikkoja, yrityksiä.
ostamaan sieltä mistä saa halvimmalla - markkinataloutta
Euron ostovoima on vähentynyt tuntuvasti viime vuosina joten pakko on köyhän tilata kulutustarvikkeita muualta. Kiinassahan ne tavarat suurimmaksi osaksi tehdään niin miksi ei tilattaisi suoraan sieltä kun saadaan murto-osalla siitä mitä sama tavara maksaisi täällä.
Katselin vanhojen tanssiaispukuja, Kiinasta saa noin sadalla eurolla upeita luomuksia.
Laukut, kellot, vaatteet, meikit yms. on todella edullisia.
Suomalainen yrittäjä tilaa itse ulkomaisesta verkkokaupasta tavaraa ja myy sitä voitolla omassa verkkokaupassaan. Mitä järkeä?
Veroja voidaan korottaa juuri sen verran kun suomalainen verkkokauppias kuppaa omaan taskuunsa tekemättä mitään