Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstan miehet! Teidän vuoronne kertoa huonoin seksikokemuksenne

Vierailija
16.09.2012 |

Täälä on jo ketju naisten huonoista kokemuksista, hoetn vastavuoroisuuden nimissä miehet, avatukaa myös!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun tuli peniksen "murtuma". Toinen oli kun aika nuorena partneri oli lukenut Cosmosta, kuinka miehet tykkää kovasti ns. indian burn tekniikasta melaan.

Vierailija
2/10 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten murtuma tuli ja mikä on Indian Burn?! Kuulostaa silltä, että sattui...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on Indian Burn. Tuon kun tekee penikselle niin ei ihme että sattuu.

Eiköhän tuosta keksi jonkun variaation naisille!!!

Vierailija
4/10 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä on jo ketju naisten huonoista kokemuksista, hoetn vastavuoroisuuden nimissä miehet, avatukaa myös!

Mutta huonoimmat ovat vaan sitä että nainen oli surkea sängyssä. En ole vielä loukkaantunut seksissä. Onneksi.

Perinteinen on tapahtunut monta kertaa. Nainen vaatii seksiä. Mutta kuitenkin minun pitäisi saada hänet "tunnelmaan". Kun kaikki muu on hoidettu (eli naisen ongelmat kaveri piiristä, töistä, kotoa. Jostain syystä naiset aina avautuvat) niin hirveän pitkä esileikki. Pitää hieroa, suudella, halailla, nuolla jne. Varmaan puolituntia. Minä en saa mitään. Kun pitää päästä tunnelmaan (mikä on ihme sillä juuri tämä nainen vaati oikein seksiä. Luulisi silloin haluttavan).

Sitten pyysin että jos hän ottaisi suuhun, mutta hän ei suostunut. Kun ei tykkää ottaa suuhun. Kun sitten kovan työnteon jälkeen sain hänelle orgasmin niin sitten se riemu vasta alkoi. Nainen sanoi että kun hän sai niin hän ei enää halua seksiä.

Suutuin sitten ja sanoin että anna olla. Seuraavana päivänä nainen sitten vaati taas seksiä. Sanoin että ei kiitos. Kun minä en saa mitään niin miksi tekisin töitä sinun orgasmin eteen. Vastaus oli tyrmistyttävä: Koska miehen pitää tyydyttää nainen! Sanoin sitten että naisen pitää myös tyydyttää mies. Vastaus oli vähintään yhtä tyrmistyttävä: Nainen ei ole miehen piika eikä panopuu. Hänen ei tarvitse tehdä mitään mitä ei halua. Siinä on jo tarpeeksi että mies saa naisen seuraansa. Se kuulemma miten kauan nainen miehen seurassa viihtyy riippuu siitä miten paljon rahaa, vaivaa ja työtä mies on naisen vuoksi valmis tekemään.

Se "suhde" loppu siihen.

Vierailija
5/10 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sitten kovan työnteon jälkeen sain hänelle orgasmin niin sitten se riemu vasta alkoi. Nainen sanoi että kun hän sai niin hän ei enää halua seksiä.

Suutuin sitten ja sanoin että anna olla. Seuraavana päivänä nainen sitten vaati taas seksiä. Sanoin että ei kiitos. Kun minä en saa mitään niin miksi tekisin töitä sinun orgasmin eteen. Vastaus oli tyrmistyttävä: Koska miehen pitää tyydyttää nainen! Sanoin sitten että naisen pitää myös tyydyttää mies. Vastaus oli vähintään yhtä tyrmistyttävä: Nainen ei ole miehen piika eikä panopuu. Hänen ei tarvitse tehdä mitään mitä ei halua. Siinä on jo tarpeeksi että mies saa naisen seuraansa. Se kuulemma miten kauan nainen miehen seurassa viihtyy riippuu siitä miten paljon rahaa, vaivaa ja työtä mies on naisen vuoksi valmis tekemään.

Vierailija
6/10 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sitten kovan työnteon jälkeen sain hänelle orgasmin niin sitten se riemu vasta alkoi. Nainen sanoi että kun hän sai niin hän ei enää halua seksiä.

Ikinä en ole kuullut sellaisesta että nainen tekisi kaiken ja mies ei mitään. En koskaan. Koska yleensä edes päästäkseen harrastamaan seksiä miehen pitää saada nainen oikeeseen tunnelmaan ja tehdä esileikit. Itse yhdynnässä mies tekee yleensä kaiken työn. Joten missä kohtaa nainen tekee kaiken?

Vierailija
7/10 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittäkää nyt pliis joku tuo indian bum, en halua katsoa videota.

Seksissä on molemminpuolisesta nautinnosta kysymys. Joku tuolla naisten ketjussa kertoi miten ei ole viiteen vuoteen käynyt kuin kaksi kertaa niin että mies on tullut ensin, ei sekään nyt ihan tasapainossa ole.

Naiste ja miehet lämpenee yysisesti eri tahdissa, mutta ah! kun molemmille sopiva tahti löytyy..

Arvostan yli kaiken suuseksitaigoisia ja hyviä suutelijoita.

Vierailija
8/10 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittäkää nyt pliis joku tuo indian bum, en halua katsoa videota.

Seksissä on molemminpuolisesta nautinnosta kysymys. Joku tuolla naisten ketjussa kertoi miten ei ole viiteen vuoteen käynyt kuin kaksi kertaa niin että mies on tullut ensin, ei sekään nyt ihan tasapainossa ole.

Naiste ja miehet lämpenee yysisesti eri tahdissa, mutta ah! kun molemmille sopiva tahti löytyy..

Arvostan yli kaiken suuseksitaigoisia ja hyviä suutelijoita.

Indian Burn tarkoittaa sitä että toinen ottaa käsivarressta kiinni kummallakin kädellä. Puristaa kovaa ja rupeaa hinkkaamaan niitä eri suuntaan. Mikä aiheuttaa painekipua, palovammoja jne. Voit kokeilla itsellesi yhdellä kädellä. Ranteesta vaan kiinni, purista ja rupea hinkaamaan edes takaisin. Voit ajatella miltä peniksestä tuntuu. "Voi" olla että miehellä ei seiso enää.

Naiset lämpenevät yleensä hitaammin. Juuri siksi naisten pitäisi ottaa enemmän ohjaksia ja tehdä töitä seksissä. Se auttaa niin naisia kuin miehiä. Mutta ikävä kyllä useat naiset edelleen odottavat että mies heidät tyydyttää.

Suuseksi on erittäin mukavaa. samoin suutelu. Mutta tässäkin piilee sama juttu kuin muussakin seksissä. Mies voi olla hyvä toisen naisen mielestä ja toisen mielestä aivan surkea. Siksi juuri pitää puhua ja naisenkin näyttää mistä hän pitää. Eikä olla hiljaa ja näytellä orgasmeja. Silloin vaan pahentaa tilannetta. Sitten tietenkin nainen kiitokseksi tekee miehelle kaikkea kivaa.

Minulla ei ole mitään ongelmia tyydyttää vain naista. Monesti tyytytän sormilla ja suulla naisen. Kunhan tiedän että nainen on valmis tekemään myös minulle asioita. Eli ottamalla minulta suihin odottamatta vastapalveluksia tai että suostuu pikapanoihin. Kun näihin suostuu niin suorastaan vaadin että saa tyydyttää naisen. Yleensä heti jälkeen minun saamisen. Mutta monesti aivan irrallaan niistä. Myös lelujen käyttämisessä ei ole mitään ongelmia. Voin vaikka dildottaa ja nuolla naiselle orgasmin tai useamman. Sitten jatkamme vain muita puuhia. Eli aivan vaan hänen tyydyttämiseksi. Olen myös valmis romantiikkaan ja vaikka mihin muuhun jos nainen niistä pitää. Ne eivät ole minulle ongelma. Mutta odotan (en vaadi) että nainen sitten tajuaa antaa myös minulle haluamiani asioita vaikka ei itse kauheasti pitäisi tai tekisi mieli. Näin toimii hyvä seksi ja parisuhde. Suutelemistakin voi harjoitella (se vasta kivaa onkin). Jos naisen mielestä suutelen huonosti niin kysyn että kerro miten haluat että sua suudellaan? Olen valmis opettelemaan. Mutta monet naiset eivät suostu neuvomaan. n sitten tiedä että pitäisikö miehen olla seppä syntyessään ja vielä ajatustenlukija. Minä en ole.

Vierailija
9/10 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne oli toki vähän sekava mutta jotenkin näin puoliksi arvaamalla. Nainen oli päällä, penis luiskahti vähän ulos ja naisen painaessa alas, taittui niinkuin suorassa kulmassa oleva keppi.

Ja ylläolevalle, indian burn tarkoittaa sitä pikkupoikien toisilleen harrastamaa temppua, jossa käsivarresta otetaan ote molemmilla käsillä ja väännetään pyörittämällä eri suuntiin.

Vierailija
10/10 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ennen, että miehen pitää saada minut syttymään ja on miehen "huonoutta", jos minusta ei tunnu hyvältä. Kun aloin ajatella, että seksi on myös tapa pitää hyvänä, antaa hellyyttä ja huomiota, seksi on lahja, muuttui tilanne. En ole enää ärtynyt, en ärsyynny sängyssä, olemme seksuaalisesti lähempänä toisiamme, samalla puolella, kun ennen olimme toisiamme vastaan. Seksiä on paljon enemmän kuin ennen. Seksielämämme voi hyvin - avioliitto muuten ei kylläkään kukoista :(

Selittäkää nyt pliis joku tuo indian bum, en halua katsoa videota. Seksissä on molemminpuolisesta nautinnosta kysymys. Joku tuolla naisten ketjussa kertoi miten ei ole viiteen vuoteen käynyt kuin kaksi kertaa niin että mies on tullut ensin, ei sekään nyt ihan tasapainossa ole. Naiste ja miehet lämpenee yysisesti eri tahdissa, mutta ah! kun molemmille sopiva tahti löytyy.. Arvostan yli kaiken suuseksitaigoisia ja hyviä suutelijoita.

Indian Burn tarkoittaa sitä että toinen ottaa käsivarressta kiinni kummallakin kädellä. Puristaa kovaa ja rupeaa hinkkaamaan niitä eri suuntaan. Mikä aiheuttaa painekipua, palovammoja jne. Voit kokeilla itsellesi yhdellä kädellä. Ranteesta vaan kiinni, purista ja rupea hinkaamaan edes takaisin. Voit ajatella miltä peniksestä tuntuu. "Voi" olla että miehellä ei seiso enää. Naiset lämpenevät yleensä hitaammin. Juuri siksi naisten pitäisi ottaa enemmän ohjaksia ja tehdä töitä seksissä. Se auttaa niin naisia kuin miehiä. Mutta ikävä kyllä useat naiset edelleen odottavat että mies heidät tyydyttää. Suuseksi on erittäin mukavaa. samoin suutelu. Mutta tässäkin piilee sama juttu kuin muussakin seksissä. Mies voi olla hyvä toisen naisen mielestä ja toisen mielestä aivan surkea. Siksi juuri pitää puhua ja naisenkin näyttää mistä hän pitää. Eikä olla hiljaa ja näytellä orgasmeja. Silloin vaan pahentaa tilannetta. Sitten tietenkin nainen kiitokseksi tekee miehelle kaikkea kivaa. Minulla ei ole mitään ongelmia tyydyttää vain naista. Monesti tyytytän sormilla ja suulla naisen. Kunhan tiedän että nainen on valmis tekemään myös minulle asioita. Eli ottamalla minulta suihin odottamatta vastapalveluksia tai että suostuu pikapanoihin. Kun näihin suostuu niin suorastaan vaadin että saa tyydyttää naisen. Yleensä heti jälkeen minun saamisen. Mutta monesti aivan irrallaan niistä. Myös lelujen käyttämisessä ei ole mitään ongelmia. Voin vaikka dildottaa ja nuolla naiselle orgasmin tai useamman. Sitten jatkamme vain muita puuhia. Eli aivan vaan hänen tyydyttämiseksi. Olen myös valmis romantiikkaan ja vaikka mihin muuhun jos nainen niistä pitää. Ne eivät ole minulle ongelma. Mutta odotan (en vaadi) että nainen sitten tajuaa antaa myös minulle haluamiani asioita vaikka ei itse kauheasti pitäisi tai tekisi mieli. Näin toimii hyvä seksi ja parisuhde. Suutelemistakin voi harjoitella (se vasta kivaa onkin). Jos naisen mielestä suutelen huonosti niin kysyn että kerro miten haluat että sua suudellaan? Olen valmis opettelemaan. Mutta monet naiset eivät suostu neuvomaan. n sitten tiedä että pitäisikö miehen olla seppä syntyessään ja vielä ajatustenlukija. Minä en ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan