Kotiliesi-blogin lyhdyt
Uusimmassa päivityksessä esitellään mynnissä olevat puiset lyhdyt, joissa myös puinen kansi. Käyttövinkkinä kynttilöiden polttelu. Kirjoittaja itse kertoo polttavansa kynttilöitä lasikuvun alla.
Miten onnistuu kynttilöiden polttelu lasikuvussa, liekki ei saa happea ja kupu nokeentuu, eikä sellaisia umpinaisia tulenkestäviä lasikupuja kynttilöille taida olla olemassakaan...
Käsittämättömän edesvastuutonta vinkata kynttilöiden poltosta, tuskin oikeasti on itse kokeillut. Valosarjat sen sijaan näyttävät lyhtyjen sisällä hyviltä blogikuvissa.
Kommentit (3)
laittavansa kynttilän "lasisylinteriin" ei paljaana lyhdyn sisään ja kantta ei tienkään silloin laiteta päälle, kun kynttilä palaa. Lyhtyjen monikäyttöisyyshän on just se, että kannen kanssa voi käyttää kukkapylväänä tai sähkökynttilöiden kanssa.
Okei, luet rivinvälejä paremmin kuin minä, ajattelin kupua kupuna.
sinne blogiin, julkaistaisiinko tai reagoisiko blogisti muuttamalla tekstiä?
laittavansa kynttilän "lasisylinteriin" ei paljaana lyhdyn sisään ja kantta ei tienkään silloin laiteta päälle, kun kynttilä palaa. Lyhtyjen monikäyttöisyyshän on just se, että kannen kanssa voi käyttää kukkapylväänä tai sähkökynttilöiden kanssa.