Mua jännittää niin irtisanoa itseni!
Pomo on panostanut kouluttamiseeni etc ja nyt sain työtarjouksen muualta josta en voi kieltäytyä! Ahdistaa oikeen se tilanne kun pitää pamauttaa että lähteen kun tietää millaiseen pulaan työpaikka hetkeksi joutuu. :(
Kommentit (17)
Jokainen työpaikka kouluttaa työntekijöitään. Ei pelkästään sun nykyinen työnantaja.
ja työpaikka joutuu pulaan (ei se oikeasti joutune) etkä sinä
Pomo on panostanut kouluttamiseeni etc ja nyt sain työtarjouksen muualta josta en voi kieltäytyä! Ahdistaa oikeen se tilanne kun pitää pamauttaa että lähteen kun tietää millaiseen pulaan työpaikka hetkeksi joutuu. :(
teet noin, et sinä hyväntekeväisyyttä harrasta, vaan kiipeät urasi tikapuilla seuraavalle askeleelle.
Poden huonoa omaatuntoa siitä että saan par aikaa koulutusta ties mihin ja nyt lähden kesken kaiken! Onhan siinä yhdelle ihmiselle kauhea työ ( esimiehelle) ja vaiva äkkiä löytää joku tilalle. Ap
Poden huonoa omaatuntoa siitä että saan par aikaa koulutusta ties mihin ja nyt lähden kesken kaiken! Onhan siinä yhdelle ihmiselle kauhea työ ( esimiehelle) ja vaiva äkkiä löytää joku tilalle. Ap
Eikö kukaan todella ole saanut huonoa fiilistä vastaavasta asiasta!? Kyllä mua ainakin nyppis jos joku johon olisin panostanut lähtis kesken kaiken ja taas pitäis aloittaa alusta! Ja totta kai lähden siitä ei ole kysymys. Ap
Minulla melkein sama tilanne. Aion irtisanoutua pian. Meillä on tiimissä todella sekava tilanne, kun pari avaintyöntekijää on jo lähtenyt, ja vaikeutan tilannetta vielä omalta osaltani lähtemällä myös.
Pelottaa ajatus esimiehelle ja työkavereille kertomisesta. :(
joka on käynyt erästä koulutusta pari vuotta ja saa sen päätökseen tässä ihan lähiaikoina, on vaihtamassa työpaikkaa. Kyllä se on ihan sallittua ellei sitä ole kielletty, esim. niin että koulutuksen päätyttyä pitää olla vuosi talossa, niin kuin siskoni työpaikalla. Ei siitä tarvitse potea huonoa omaatuntoa.
Olet ilkeä ja vahingoniloinen. Tuollaisella luonteella varustettu ei pitkälle pötki.
Olet ilkeä ja vahingoniloinen. Tuollaisella luonteella varustettu ei pitkälle pötki.
Siis excuse me, mistä tuon ilkeän ja vahingoniloisen olet päätellyt? Itse havaitsen vain empaattisuutta ja tunnollisuutta. Ap on varmaan nainen kuten minäkin. Miehet eivät tuollaisia harmittelisi, kun urakehitys on nosteessa, vaan tarttuisivat tunnontuskitta parempiin mahdollisuuksiin.
-9
Pomoni oli ollut aina ihana ja kannustava, luottanut minuun ja antanut luottamustehtäviä. Olin viihtynyt todella hyvin mutta elämäntilanteeseen liittyvän muuton takia jouduin irtisanoutumaan. Aivan kauhea syyllisyys irtisanoutumisesta sen takia että minua oltiin kohdeltu niin mahtavasti.
Itkua tihrustaen ilmoitin irtisanomisestani, mutta hyvin se meni. Aina on hävettänyt tämä itkuherkkyys, itken surusta ja ilosta ja jännityksestä. Pomo oli siinä irtisanoutumistilanteessakin yhtä hyvä ja ymmärtäväinen kuin aina vaikka pulaan joutuivatkin varmasti hetkeksi.
Tsemppiä ap. Joskus on vain tehtävä näitä vaikeampiakin asioita. Hyvin se menee loppujen lopuksi. Kuitenkin työ on vain työ, ja sinun pitää ajaa omaa etuasi siinä. Kukaan muu ei niitä sinun etujasi aja.
Siis excuse me, mistä tuon ilkeän ja vahingoniloisen olet päätellyt? Itse havaitsen vain empaattisuutta ja tunnollisuutta. Ap on varmaan nainen kuten minäkin. Miehet eivät tuollaisia harmittelisi, kun urakehitys on nosteessa, vaan tarttuisivat tunnontuskitta parempiin mahdollisuuksiin.
-9
Eikun olinkin nro 10.
Kouluttaminen on aina riski, myös se että joku lähtee ja pomo tietää sen. Joten älä jännitä.
En kyllä myös ymmärrä mikä tekis minusta nyt ilkeän?:O Niin pakko se vaan on mennä ja sanoa asiansa, firma on iso ettei siihen vaikuta vaikka tälle esimiehelle harmaita hiuksia tuleekin! Ja niin edellinenkin lähti kesken koulutuksen, sattumalta että siksi tää harmittaa..