Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka uskallat lähteö baaritutun kämpille tai pyytää hänet kotiisi jatkoille?

Vierailija
15.09.2012 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2012 klo 01:02"]

Koska ymmärrän tilastotiedettä. Toisin kuin Ilta-Sanomia lukemalla voisi ymmärtää, ylivoimainen enemmistö ihmisistä ei ole raiskaajia tai murhaajia.

[/quote]

Varkaita...

Vierailija
2/16 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se tutkitusti ole niin, että ne tutuimmat ovat niitä vaarallisimpia naisille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en uskalla, ja ehkä ekana syynä on että en halua tehdä näin minua ei kiinnosta vieraiden kanssa jatkot joten en ikinä tehnyt näin

Vierailija
4/16 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

20. V sitten vähän liiankin usein..  Hups. Vanhempana olin melkein 7 v selibaatissa ja kun Itten vihdoin uskalsin viedä baaritutun kotiini, tulivänestä puolisoni ( ; mutta vain koskahän oli tutuntuttu

Vierailija
5/16 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuaikanani menin jatkoille ja toin jatkoille meille useinkin. Ei ole koskaan mitään pahaa tapahtunut, ei varkauksia, väkivaltaa eikä mitään muutakaan. Olin silloin 19v.

Vierailija
6/16 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm luulen, että uskaltaisin nytkin. Mieluusti luotan siihen, että suurin osa ihmisistä on ihan hyvin aikein liikkeessä ja toisaalta omaan vaistooni. Tosi humalassa en kyllä lähtisi minnekään/ottaisi vieraita kotiini.

Aikanaan oma puoliso löytyi tuolla menetelmällä ja uskallan väittää, ettei välttämättä olisi enää edes tavattu jos ei oltaisi vietetty sitä tapaamisiltaa seuraava yökin yhdessä.

Vierailija
7/16 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitä uskalsi sinkkuaikoina lähteä jonkun luokse jatkoille?

Vierailija
8/16 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta enää en uskaltaisi. Ihmettelen suuresti, ettei minulle ole koskaan käynyt mitään pahaa vaikka olen ollut useiden tuntemattomien miesten matkassa ja kutsunut heitä toisinaan kotiinikin sinkkuaikoina. Nykyään en uskaltaisi. Ei ole tarviskaan kun olen naimisissa ja perheellinen.

Vierailija
9/16 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä niitä kumejakin automaatista saa.

Vierailija
10/16 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oli kännissä ja panetti ja jos sai jonkun koukkuun.

Tavallisesti kävin baarissa kauempaa tulleen ystäväni kanssa, joka myös punkkasi luonani, ja oli turvallista, kun tiesi, että toisessa huoneessa oli kaveri, jos tulisi hätä ja seksikumppani osoittautuisi sekopääksi. Yksin en olisi ketään uskaltanut tuoda kotiini.

Nykyisin en varmaan uskaltaisi baarista ketään pyytää mukaan, on kai tullut vuosien mittaan järkeä päähän. Onneksi minulla on mies eikä siis tarvitsekaan.

Vierailija
11/16 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta enää en uskaltaisi. Ihmettelen suuresti, ettei minulle ole koskaan käynyt mitään pahaa vaikka olen ollut useiden tuntemattomien miesten matkassa ja kutsunut heitä toisinaan kotiinikin sinkkuaikoina. Nykyään en uskaltaisi. Ei ole tarviskaan kun olen naimisissa ja perheellinen.

Vierailija
12/16 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran olen ottanut riskin, koska olin niin kovassa humalassa, että harkintakyky taisi olla vähän niin ja näin.

Toisen kerran yövyin kaverin luona ja löydettiin molemmille miehet. Silloin oli turvallista, koska kaveri touhus miekkosen kanssa sängyllä ja minä oman löytöni kanssa viereisellä sohvalla. :D :D

Oon pitänyt itseäni kyllä vähän nössönä, kun en helposti lähde kenenkään mukaan saati en ikinä ottaisi ketään tuntematonta omaan kämppääni. Ehkä parempi näin.

Vierailija
13/16 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ymmärrän tilastotiedettä. Toisin kuin Ilta-Sanomia lukemalla voisi ymmärtää, ylivoimainen enemmistö ihmisistä ei ole raiskaajia tai murhaajia.

Vierailija
14/16 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan uskaltanut. Pelkään muutenkin miehiä jostain syystä, ja olen aina tykännyt eniten mahdollisimman vaarattoman oloisista tyypeistä.

Vierailija
16/16 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä mikä hullu olisi. Täytyy tuntea hyvin, että uskallan pyytää kotiini tai mennä toisen kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi