Apua Cipralexista tai escitalopram sandoz -lääkkeestä?
Kerrotko mitä apua olet saanut jommasta kummasta lääkkeestä? Vaikuttava ainehan on molemmissa sama eli essitalopraami.
Meinaa itselläni usko loppua, kun aina välillä paniikkihäiriö palaa kuormittavissa tilanteissa elämääni.
Nyt lääkkeenä minulle aivan uusi escitalopram sandoz ja olen syönyt sitä viikon verran, 5 mg/vrk. Aluksi oli muutamana päivänä huonoa oloa ja melkoinen väsymys. Tänään on olllut hyvä päivä. Olen jotenkin jaksanut paremmin.
Muutoin oireina ahdistus, huimaus, itkuisuus ja masentava olo sekä pelko liikkua julkisilla paikoilla, en vain uskalla, kaadun, huimaa jne.
Miten kauan meni ennenkuin lääke alkoi vaikuttamaan? Mitkä olivat oireesi? Paljonko oli annostus? Kuinka kauan lääkettä söit?
Kerro myös jos huono kokemus.
Kommentit (3)
Eri annostuksilla masennus- ja ahdistusoireisiin. Olen käyttänyt useamman vuoden. Ensimmäiset kaksi viikkoa olivat hankalia, pahoinvointia ja vatsakipuja. Sen jälkeen toiminut hyvin.
Annostus on 10mg/vrk ja oireet puskevat läpi. Pitäisiköhän annosta nostaa. Lääkitys ollut jo useamman kuukauden.
auttoi nimenomaan jaksamiseen ja vei sitä totaalisen kurjaa fiilistä pois.
Alkuun oli aivan kaamea oksettava olo melkein kaksi viikkoa, sitten ei mitään huonoa sanottavaa.