Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vaan tai miten vähän tahansa syön, vatsa on aina ylitäyden tuntuinen

Vierailija
15.09.2012 |

Onko kellään muulla vastaavaa? En tiedä olenko jotenkin onnistunut hidastuttamaan ruoansulatukseni minimiin tai totuttamaan itseni vähälle ruoalle, mutta mitä tahansa syön ja vaikka miten pienen määrän, olen tuntikausia aivan täynnä.

Aamulla söin 1,5dl maustamatonta jogurttia ja 1 rkl omenasosetta. puolen päivän aikaan söin lounaaksi yhden kanafileen ja arviolta desin verran ohrasuurimoita. Lisäksi vihreää salaattia ja kurkkua, päällä hiven oliiviöljyä.

Kello on nyt kuusi ja olen edelleen aivan täynnä eikä tulisi pieneen mieleenkään syödä moneen tuntiin, todennäköisesti ei koko iltana.

En ole kuitenkaan mikään laiheliini, 168cm ja 60kg. Liikun salilla tai lenkkeillen pari kolme kertaa viikossa tunnin verran kerrallaan. Ikää 36.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiheeton "täyteyden" tunne saattaa olla mm. vakavan sairauden oire - ja varmasti monen muunkin ei-vakavan jutun oire, mutta varman päälle lienee joskus hyvä pelata terveyden kanssa.

Kaikkea hyvää sulle!

Vierailija
2/3 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieleen, että syöt jatkuvasti jotain, mikä ei elimistöllesi sovi ja turvottaa. Suosittelen myös lääkärillä käyntiä, kuten kakkonenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on välillä ihan samanlaista ähkyä oloa vaikka söisin vain vähänkin. Luulen sen liittyvän jotenkin vatsahappojen vähyyteen. Ruoka ei vain sula, vaan jää mahaan jumittamaan, myös ummetus on silloin päällä. Toisina päivinä taas tuntuu että olen läpipasko, voisin syödä vaikka kuinka paljon ja aineenvaihdunta toimii. Silloin myös aika usein pientä närästyksen tunnetta. Kaikenlaiset vatsavaivat ovat tosi yleisiä, ei kannata vielä ruumisarkkua mennä valkkaamaan. Olen huomannut myös että yksinkertainen ruoka sulaa paremmin kuin sellainen johon on käytetty monia aineksia. Leipä ruoan kanssa ja maito ruokajuomana aiheuttaa mulle ähkyn olon myös helposti, eri ruoat tarvitsevat erilaisia entsyymejä sulaakseen, ehkä vatsa ei pysy mukana jos syö liian monia ruoka-aineita samalla aterialla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi