Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lihavat NAISET yleistävät lähes aina

Vierailija
15.09.2012 |

että kaikki hoikat normaalipainoiset muodokkaat kurvikkaat naisetkin ovat muka alipainoisia syömishäiriöisiä lautoja. Ja että tasapaksut lihavat naiset, joilla kaikki muodot häviää sinne vatsa-ja selkämakkaroiden ja muun läskin sekaan, ovat vain kurvikkaita. Todellisuudessahan kurvikkaalla naisella tarkoitetaan hoikkaa normaalipainoista naista, jolla on selvästi erottuvat muodot ja vartalon kaaret (tissit, peppu, vyötärö). Ei ole olemassa vain joko lautoja anorektikkoja tai läskejä ylipainoisia, vaan myös siis normaalipainoisia.

No, kaikkihan sen tietää että kateushan tuohon hoikkien haukkumiseen on syynä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen oikeasti todellinen läski, mutta en hauku normaalipainoisia tai hoikkiakaan ja tiedän että useimmat heistäkin syövät normaalisti. Olenhan itsekin ollut välillä hoikka ja jopa alipainoinen ja nyt olen sitten läski.

Ainoastaan kerran tai kahdesti olen kauniisti sanonut että mulle saa jutella mistä vain jos olen huomannut jonkun toistuvasti oksentavan heti syötyään tai olen huomannut erittäin hoikalla lanugoa iholla.

Onneksi kuitenkin tiedät että olen vittumainen yleistäjä koska olen läski...

Vierailija
2/15 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukulaisen haukkuvan kenenkään painoa tai ulkonäköä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kaikki vähänkin pyöreämmät ovat ylipainoisia huonokuntoisia läskejä.

Vierailija
4/15 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko sama syy: se on niin helppoa.

Vierailija
5/15 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihava nainen, enkä koskaan arvostele kenenkään ulkonäköä tai painoa, se kuuluu kotikasvatukseen. Minun silmääni viehättää enemmän hoikka tai jopa laiha kuin ylipainoinen. Olisin mieluummin lähellä alipainoa kuin nykyisessä koossa.

Se on tietysti totta, että painon kanssa kamppaileva ihminen kuvittelee herkästi paljon hoikempien syövän suunnilleen puolikkaan salaatinlehden joka päivä. Samoinhan lihavan kuvitellaan syövän suunnattomia ruokamääriä jatkuvasti. Sekä lihavissa että hoikissa on toisten painoa tai syömistä ihmetteleviä, minusta se on todella kiusallista.

Vierailija
6/15 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes päivittäin saa kuulla lihavien naisten suusta hoikkia normaalipainoisen näköisiä naisia jopa vihamieliseen tyyliin solvaavia kommentteja, mutta hoikkien suusta kuulen tosi harvoin lihavia haukkuvia kommentteja.

Vierailija
7/15 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihan lähes päivittäin haukutaan muiden painoa? Mä en edes muista milloin olisin ollut sellaisessa keskustelussa jossa olisi haukuttu lihavia tai laihoja.

Av:ta ei lasketa, sillä täällähän vihataan molempia yhtäläisesti, samoin kuin kaikkia muitakin ihmisryhmiä.

lähes päivittäin saa kuulla lihavien naisten suusta hoikkia normaalipainoisen näköisiä naisia jopa vihamieliseen tyyliin solvaavia kommentteja, mutta hoikkien suusta kuulen tosi harvoin lihavia haukkuvia kommentteja.

Vierailija
8/15 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lihosin sairauden takia, ja "kaverit" alkoivat neuvomaan, että liiku vain enemmän ja syöt vähemmän...tsiisus! EN tiennyt, että oisisnko itkenyt vai nauranut niille ohjeille. Lähes jo toivoin, että joutuvat kokemaan tämän samaisen sairauden, että tietävät mitä tämä on.

Vierailija
9/15 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäinen on kyllä valtavan VALTAVAN paljon läsk- siis suurempi. Aivan kaikilla näyttää olevan sekä tarve että oikeus kommentoida ison ihmisen habitusta ja sen myötä myös hänen henkisiä ominaisuuksiaan.

En ole ikinä nähnyt enkä kuullut kenenkään kritisoivan normaalipainoista muodokasta kurvikasta naista anorektikoksi edes isoissa sukuhäissä, joissa on sata verenhimoista, armotonta sukulaistätiä

Vierailija
10/15 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse hoikkana en saa edes salaattia tilata lounaaksi ilman jupinaa kuinka olen anorektinen eikä ole mikään ihme kun puputan kanin ruokaa -.-

Musta on epäkohteliasta arvostella kenenkään painoa. Oli se sitten hoikka, anorektinen, normaali painoinen, pyöreä tai suorastaan läski. Arvostelu kertoo vain arvostelija järjenköyhyydestä sekä käytöstapojen puutteesta.

Vierailija
11/15 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja normaalipainoisille normaalia ruokavaliota noudattaville lihavat huomauttelevat "söisit sinäkin enemmän".

Ja usein lihavat saattavat todeta esim. joistain julkisuudessa olevista hoikista kauniista kurvikkaista seksipommeista että "tuokin tuommonen luuviulu".

Vierailija
12/15 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullut mieleenikään arvostella toisia naisia. Pystyn kyllä puhumaan painostani, jos kommentointi pysyy asiallisena. Joskus tosin kuulen fiksuja neuvoja, kuten "kyllä säkin laihdut, kun jätät hampurilaiseet, karkit ja siiderit pois" - no niiden poisjättäminen ei minua laihduta, kun en niitä muutenkaan käytä.

Meidän työpaikalla on aika paljon parikymppisiä naisia ja heillä sitä tuntuu olevan murhetta vartalon ja painon kanssa ihan aiheetta. Pari kertaa olen sanonut, että olet kaunis ja sinun vartalossasi ei ole mitään vikaa. Toivottavasti ovat uskoneet.

Itse olen aina syönyt liikaa ahdistukseen tai pahaan mieleen ja siitä se liikapaino on pikkuhiljaa tullut. Sen suhteen olen ainakin esimerkkinä nuoremmille, että surut pitää surra pois eikä hukuttaa niitä ruokaan tai alkoholiin.

Vierailija
13/15 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen todella paljon ylipainoinen nyt 85kg, keväällä painoin 92kg, laiha työkaveri sanoi että älä nyt enää laihduta et ole enää sama Katri kuin ennen, justiinsa joo, läskeissä se minun luonteeni onkin.

Vierailija
14/15 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen laiha, mutta ei tulisi mieleenikään alkaa arvostelemaan toista ihmistä.

Vierailija
15/15 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihavatko sitten saavat käyttää melkein rasismiin verrattavia solvauksia hoikista ihmisistä ja heitä vain pitäisi ymmärtää ja hyssytellä, kun kateellisiahan he ovat. Vaikka olisivatkin niin säälittävän kateellisia, niin on hoikillakin oikeus sanoa asiaan jotain.