Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen se, jonka työkaveri on hidas ja tyhmä. arvatkaa pomon vastaus asiaan?

Vierailija
15.09.2012 |

Ne, jotka lukivat ketjun, "mitä tehdä, kun työtoveri on oikeasti tyhmä?"--tietävät mistä puhun.

päivät venyy, kun pitää paapoa sitä hidasta työtoveria.ja syntyy ylitöitä.

ylitöitä ei saa tulla. kerroin asiasta tuntoni pomolle. vastaus:

"sinuna lähtisin tarkastelemaan oman ajan käyttöä.mitä, missä ja milloin teen..."

eli sen saatanan "vähälahjaisen ja hitaan" ihmisen viat onkin minun korjattava tarkastelemalla omaa ajan käyttöä. just. on siis ottanut pannuun työskennellä tuon ihmisen kanssa, ja nyt kyllä suorastaan vituttaa!!

MINÄ kulutan työaikani vääriin asioihin. sanoinkin, että tuleppa kuule itse tekemään työtä tuon kanssa.

olen pyytänyt siirtoa jo aiemmin, vähemmin vaativiin hommiin, mutta minua ei kuulemma siirretä. syy on selvä, että tähän paskahommaan ei saa helpolla uutta työntekijää.

oliko se mol. fi?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työuupumuksesta nääs. Samalla haet uutta paikkaa! Tsemiä!

Vierailija
42/45 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa keino jatkossa on tehdä omat työt mahdollisimman hyvin ja jättää se simppeli selviämään keskenään.

Pomon vastauksesta voi päätellä, ettei se simppeli ole ainoa simppeli. Ehkä he ovat sukua toisilleen. ;)

Monet saamistasi kommenteista ovat harvinaisen typeriä. Ikävää.

Toivon, että selviät tilanteesta mahdollisimman hyvin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun pitäisi työkaverin töitä tehdä. Mitä tuo vastuu oikein tarkoittaa? Oletko hänen esimiehensä? Onko sulla oikeus komentaa häntä?

Vierailija
44/45 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin on pitkä pinna, mutta jossain vaiheessa tulisi mitta täyteen ja sanoisin jotein. Tiedä sitten mitä.

Vierailija
45/45 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mieti kahdesti ennen kuin teet toisen töitä? Mieti mitä teet ja miten teet.

Työkaverille sanominen tuskin auttaa. Hän tekee parhaansa ja enempään ei ilmeisesti pysty. Se että haukut hänet saattaa päin vastoin hidastaa ja hankaloittaa hommia ennestään, sekä tietysti ilmapiiriä.

Pomot ei tykkää setviä alaisten erimielisyyksiä, mutta jos ehdotat konkreettista kehitysehdotusta niin semmoinen voi mennä läpi. Tyyliin ehdotan että minä teen x y ja z ja toinen y ä ja ö. Tai että pomo laittaa teidät eri vuoroon tms. Tai toiselle mietitään erilaisia tehtäviä, sellaisia joista hän selviää auttamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi