Synnytys kohta, vai mitä tämä on?
Olen jo kolmatta päivää todella kipeä, menkkamaisia kipuja. Viime yönä supisteli niin voimakkaasti, etten voinut nukkua juuri yhtään. Olen kaksi lasta synnytänyt enkä ole ollut yhtään näin kipeä tai epävarma, ennen kuin synnytys on sitten oikeasti käynnistynyt.
Viime viikolla oli jo yksi yö, että supistukset olivat todella voimakkaita, joten pelkään pahoin, ettei tämä kipuilu tarkoita siis yhtään mitään ja olen vaan todella kipeä ilman mitään hyötyä :(
Käynnistettäisiinkö synnytys, jos kivut olisivat hirveät esim. viikon ajan.
LA huomenna, mutta edelliset menneet paaaljon yli.
Kommentit (4)
Kiitos tsempeistä :) Edellisessä taisi olla yhtenä päivänä vähän jotain juilimista, muttei todellakaan tällä tavalla voi olla kipeä jatkuvasti ilman mitään..
ap
kun on tosiaan molemmat lapset supistelleet pitkiä aikoja ennen synnytystä. Mutta kuule, jos niitä supistuksia tulee säännöllisesti, ni mene näytille. Et voi tietää kuinka auki kohdunsuu jo on. Ettei tule syöksy, kun on jo kolmas kumminkin.
mä menin kakkosesta kun oli yöllä sillälailla kipeitä ettei voinut nukkua mutta muuten olis pärjännyt kotona, ja oli jo 4cm auki. Ottivat sisään ja aamulla puhkoivat kalvot ja 9:45 oli lapsi maailmassa.
2
Olen jo kolmatta päivää todella kipeä, menkkamaisia kipuja. Viime yönä supisteli niin voimakkaasti, etten voinut nukkua juuri yhtään. Olen kaksi lasta synnytänyt enkä ole ollut yhtään näin kipeä tai epävarma, ennen kuin synnytys on sitten oikeasti käynnistynyt.
Viime viikolla oli jo yksi yö, että supistukset olivat todella voimakkaita, joten pelkään pahoin, ettei tämä kipuilu tarkoita siis yhtään mitään ja olen vaan todella kipeä ilman mitään hyötyä :(
Käynnistettäisiinkö synnytys, jos kivut olisivat hirveät esim. viikon ajan.
LA huomenna, mutta edelliset menneet paaaljon yli.
Hirveitä supistuksia, mutta mitään ei vain oikein tapahtunut.
Mä menin lopulta ( neljäntenä päivänä) kunnon rentouttavaan, pitkään kuumaan kylpyyn... ja neljän tunnin päästä meillä oli vauva.
Meillä tilanne oli kuitenkin myös se, että vauva syntyi kuukautta ennen la:ta.
kyllä kipeät supistukset jotain siellä avaavat koko ajan! Synnytys on varmasti jo lähellä. Mulla on molemmat aiemmat synnytykset lähteneet käyntiin supistuksilla,jotka hiljenee ja voimistuu ja kestää muutaman päivän, kunnes ovat sitten "oikeita".
Tsemppiä, koita saada levättyä! Ei ole monesta päivästä kyse nyt enää!