Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näyttikö sinustä siltä että Terhin mielenterveys järkkyi pahasti?

Vierailija
28.11.2005 |

Ajatelkaa hänen eilistä käytöstään. Hän käyttäytyi agressiivisesti ja vainoharhaisesti, suorastaan psykoottisesti. Hän ei ollut pukeunut ollenkaan normaalilla tavallaan vaan oli pukeutunut niin kuin häiriintyneet pukisivat. Ottaa vain vaatekappaleen toisen perään. Terhi on pukeutunut ennen ihan nätisti etenkin sunnuntain suoriin lähetyksiin. Näyttikö muista hälyyttävältä? Oliko paine liikaa? Katsoin ohjelmaa eilen aivan ahdistuneena, en varmaan ollut ainoa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutumiseen minäkin kyllä kiinnitin huomiota, joskin mun mielestä se on ihan koko ajan pukeutunut omituisesti...

Eilen ne punaset korkkarit pisti mun silmään aika kovasti.

Nooh, pääseehän Terhikin kaalinkutistajan juttusille niinkuin kaikki, jotka talosta poistuu.

Vierailija
2/8 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ajatelkaa hänen eilistä käytöstään. Hän käyttäytyi agressiivisesti ja vainoharhaisesti, suorastaan psykoottisesti. Hän ei ollut pukeunut ollenkaan normaalilla tavallaan vaan oli pukeutunut niin kuin häiriintyneet pukisivat. Ottaa vain vaatekappaleen toisen perään. Terhi on pukeutunut ennen ihan nätisti etenkin sunnuntain suoriin lähetyksiin. Näyttikö muista hälyyttävältä? Oliko paine liikaa? Katsoin ohjelmaa eilen aivan ahdistuneena, en varmaan ollut ainoa?

Ainahan Terhillä ollut ihmeelliset (?) vaatteet! Ei pukeudu kuten valtavirta vaan yhdistelee omaperäisesti.

Sillä on huono itsetunto, mutta ei se mun mielestä käyttäytynyt vainoharhaisesti saatikka psykoottisesti.

Ihmeellistä kategoriointia taas...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi huono itsetunto, itsensä surkuttelija, eikä lainaan osannut olla kiitollinen niistä äänistä, joita oli saanut. Kisa ei kuitenkaan ollut niin selvä. Onneksi lähti pois, täysi luuseri koko akka.

Vierailija
4/8 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terhi on kaunis, fiksu, hauska ja terve ihminen. -fani

Vierailija
5/8 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut läheisen mielenterveysongelmia läheltä, siksi kiinnitin huomiota myös Terhin käytökseen.

t.ap

Vierailija
6/8 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

huvitti lähinnä sen pukeutuminen tuolla bb-talossa... aina noita liian pieniä ja tiukkoja vaatteita! ei ollut antin kommentit ihan hatusta vedettyjä kyllä! =D

sitten se yritti epätoivosesti selitellä siellä päiväkirjahuoneessa, että miksi haluis vielä jäädä taloon.... huoh! kun olis muka halunnu tuntea vielä sen sähkön mikä siellä on ilmassa.... salli mun nauraa!!! niitten rahojen takiahan se siellä oli!!! sääli toisaalta ettei saanu niitä, olis psykiatrin laskut helpompi maksella....

Vierailija
7/8 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäi eilen kattomatta

Vierailija
8/8 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan näyttänyt.

epävakaisimpia ja pelottavimpia ovat juuri kaltaisesti jääkuoret. ja samalla tylsiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi