Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vasenkätisyys ihmeellistä tai hohdokasta

Vierailija
14.09.2012 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on entisaikoina antanut kantajalleen suurta hyötyä taistelutilanteissa. Vasurin isku tulee yllättävästä suunnasta, ja siitä on ollut etua. Esim. nyrkkeilyssä, tenniksessä ja miekkailussa vasenkätisiä on suhteellisesti enemmän kuin oikeakätisiä.

Vierailija
2/8 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasurin vai oikeakätisen näkökulmasta?

Olen vasuri, koulussa kiusattiin kätisyyden vuoksi, jotkut tavarat hankalia käyttää, käsi sottaa kirjoittaessa mutta olen erittäin hyvä organisaattori ja näen asiat moniulotteisesti.

hohdokastas tai ei, ei vaikuta elämiseen niin, että fundeeraisin sitä edes joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe sen olevan mitenkään hohdokasta mutta minäkin olen hyvä organisoimaan ja hallitsemaan isoja kokonaisuuksia.

Vierailija
4/8 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hohdokastas tai ei, ei vaikuta elämiseen niin, että fundeeraisin sitä edes joskus.

Vierailija
5/8 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe sen olevan mitenkään hohdokasta mutta minäkin olen hyvä organisoimaan ja hallitsemaan isoja kokonaisuuksia.

ja hyvä organisoimaan ja hahmotan isoja kokonaisuuksia.

Mielenkiintoista että meitä on jo kolme vasuria tässä ketjussa samoilla ominaisuuksilla.

Hohdokkaaksi en koe elämääni vasenkätisenä. Joskus se on ollut haasteellista kun on joutunut opettelemaan asioita oikeakätisesti.

Vierailija
6/8 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella kätisyyteni oli kädestä, koska käsityötunneilla opettaja ei osannut kutoa vasenkätisesti. Opetti mut väkisin oikeakätiseksi tässä asiassa enkä osaa vieläkään kutoa.

Vierailija
7/8 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella kätisyyteni oli kädestä, koska käsityötunneilla opettaja ei osannut kutoa vasenkätisesti. Opetti mut väkisin oikeakätiseksi tässä asiassa enkä osaa vieläkään kutoa.

Big deal... :D

Vierailija
8/8 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän