Kumman valitsisit: paha akne kasvoissa vai iso arpi vatsassa?
Itse ottaisin arven vatsaan. Sen pystyy vielä peittämään tarvittaessa, jos siltä tuntuu.
Kommentit (15)
Sen pystyy hoitamaan pois, ja sitä odotellessa peittämään meikillä.
Lisäksi olis mielenkiintoista nähdä miten muut suhtautuu muhun, jos olisin todella ruma :)
Akne ei ole ainoastaan fyysinen vaiva vaan myös psyykkinen, koska se musertaa itsetuntoa ja itseluottamusta.
Jotekin koen isot arvet jalassa hankalammaksi kuin vatsassa. Aknea ei onneksi ole tarvinnut kokea.
Arven vatsassa. 2 isoa arpea jo rintojen välissä ( sydänleikkaus) ja sektioarpi.Yks lisäarpi ei haittais.
nyt on jo ihan kohtalaisen arpinen vatsa joten yksi arpi sinne tai tänne...
Mulla on ollut aina hyvä iho joten jos yhtäkkiä tulisi akne, olisin pulassa. En osaisi ollenkaan hoitaa sitä oikein.
Lisäksi olis mielenkiintoista nähdä miten muut suhtautuu muhun, jos olisin todella ruma :)
Oletpas tietämätön ihminen :(
Itse ottaisin arven vatsaan. Sen pystyy vielä peittämään tarvittaessa, jos siltä tuntuu.
Jaa-a, ei tuo arpi ainakaan niin paha olisi, sehän vaan komistaisi.
Ei ihan akne mutta ei kaukanakaan siitä. Haittasi silloin tosi paljon ja voisin kuvitella että näin aikuisiällä vaikuttaisi elämänlaatuun huonontavasti, jos iho olisi vieläkin siinä kunnossa. Iso arpikin löytyy vatsasta, eikä haittaa millään tavalla elämää. Joten ottaisin mielummin sen arven
Mulla on kokemusta pahasta aknesta kasvoissa. Ehkä ottaisin sen takaisin koska se olisi tuttua ja näin turvallista. Riippuu kyllä aika paljon mikä ja mistä tullut vatsan arpi olisi kyseessä.
iho,ei akne ihan
Minulla myös iso raskausarpi vatsassa
Mielummin olisin tuon arven kanssa joka peitettävissä
Ellei sitten porvoosta löydy paremmat tropit tohon akneen kuin muusta Suomesta.
Ehdottomasti valitsisin arven, helppo peittää.
Itselläni on eräs ihosairaus, jonka oireita voi yrittää lievittää, mutta sairautta ei pysty parantamaan, vaan se rumentaa minua aina ja ikuisesti. Meikillä yritän ( lääkehoidon lisäksi) peittää kasvojen alueen oireita, mutta jos ihonpinta on epätasainen on sitä aika vaikea peittää, niin ettei huomaisi, että jotain on tosiaan peitelty. Jos "vikaa" olisi vain vatsassa olisin todella onnellinen. Nyt joudun kesätkin kulkemaan pitkähihaisissa paidoissa, koska kasvojen lisäksi, selkäni ja käsivarsieni iho on sellaisessa kunnossa, ettei sillä halua kerätä katseita...
vatsa pitää muutenkin peittää