Hei te ULKOMAILLA asuvat
Miten päädyitte asumaan ulkomaille ? (Mihin)
Millaista asuminen on ollut ?
Kova hinku olisi jnkin etelämpään (Italia, Espanja, Ranska..), mutta mietin miten uskaltaa muuttaa lapsen kanssa ja miten käytännön asiat :)
Kommentit (6)
Päätettiin muuttaa, mies löysi myöhemmin myös työpaikan. 13 vuotta on kulunut ja viihdytään loistavasti.
ihana kuulla, hieman oon hyvällä tavalla kade teille molemmille :) Olisi ihanaa päästä kokemaan jtn ihan uutta ja tarjota lapselle myös mahdollisuus nähdä maailmaa
-ap
Ihan kivaa. Päädyin miehen perässä. Viihdyn täällä mutta ikävöin Suomea.
Halusin vaihtelua ja päätin että haluan Etelä-Eurooppaan, akselilla Espanja-Italia-Etelä-Ranska. Laitoin netitse hakuja oman alani isoille yhtiöille, eikä kauaa kulunut kun tuli Italiasta kysely. Käväisin haastattelussa ja pääsin duuniin. Täällä Bresciassa asun ja tyytyväinen kovasti olen :) Mulla vain yksi lapsi ja hän vasta 3 v, ja olen palkannut hänelle kotiin hoitajan, se on täällä halpaa.
Halusin vaihtelua ja päätin että haluan Etelä-Eurooppaan, akselilla Espanja-Italia-Etelä-Ranska. Laitoin netitse hakuja oman alani isoille yhtiöille, eikä kauaa kulunut kun tuli Italiasta kysely. Käväisin haastattelussa ja pääsin duuniin. Täällä Bresciassa asun ja tyytyväinen kovasti olen :) Mulla vain yksi lapsi ja hän vasta 3 v, ja olen palkannut hänelle kotiin hoitajan, se on täällä halpaa.
Voi kun itsekin rohkenisin moiseen ! Alaltani löytyisi varmasti töitä ulkomailta, olen yh ja vähän juuri pelottaa lapsen kanssa kahdestaan lähteminen. Tosi kiva kuulla, että asiat tosiaan sujuvat. Kovasti rohkaisee kuulla tällaista :)
-ap
Kreikkaan, en yhtään tiedä mitä odottaa.. Miehen työn takia. jännittää. Onko täällä ketään Kreikassa asuvaa?