Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet tunnistaa pelimiehet keskuudestaan, entä tunnistaako naiset keskuudestaan kevytkenkäiset?

Vierailija
14.09.2012 |

Arvaatteko jo etukäteen ketkä lähtee jatkoille ja ketkä kiltisti kotiin, kun menette uudella porukalla baariin?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä luulet =)

Vierailija
2/62 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkuin naiset leimaa "horatsut".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari hyvää ystäväänikin onnistunut shokeeraamaan. Mutta en toisaalta ikinä lähtisi minnekään jatkoille julkisesti.

Vierailija
4/62 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkuin naiset leimaa "horatsut".

Vierailija
5/62 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missään uudessa porukassa. Tai riippuu kai kevytkenkäisyyden määritelmästäkin.. Jatkoille lähteminenkö siihen riittää? Mistä sen mielestänne etukäteen tunnistaa, jos ei ihmistä tunne?

Vierailija
6/62 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jotenkin niin kitkerästi sanottu. Olisko se vähän niin että "happamia sanoi..."

Vierailija
7/62 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin kevytkenkäinen nainen on kylä useimmiten helppo tunnistaa. Ja olen mies.

Vierailija
8/62 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskolliset nyt vaan ovat uskollisia. Piste!

Vierailija
9/62 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelevät usein takakenossa ja puustit mahdollisimman eteenpäin (?)...niinpä. Vaatetus on miltei poikkeuksetta ohuet sukkahousumaiset "housut" tai muuta tiukkaa ja ohutta. Talvella kun on 20 asteen pakkasella pelkät sukkahousut ja remmikengät, niin "bingo". Ovat miltei poikkeuksetta vähän yksinkertaisen tuntuisia, ja muissa maailmoissa. Miettivät ehkä tautejaan..

Vierailija
10/62 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskolliset nyt vaan ovat uskollisia. Piste!

Eikö sinkku voi olla kevytkenkäinen? T. Entinen kevytkenkäinen, nykyään 10v. uskollisena parisuhteessa ollut

Vierailija
11/62 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"miettivät tautejaan..." ei ole todellista!

LÖYSÄÄ nyt nutturaa ja vahän äkkiä!

Kävelevät usein takakenossa ja puustit mahdollisimman eteenpäin (?)...niinpä. Vaatetus on miltei poikkeuksetta ohuet sukkahousumaiset "housut" tai muuta tiukkaa ja ohutta. Talvella kun on 20 asteen pakkasella pelkät sukkahousut ja remmikengät, niin "bingo". Ovat miltei poikkeuksetta vähän yksinkertaisen tuntuisia, ja muissa maailmoissa. Miettivät ehkä tautejaan..

Vierailija
12/62 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo.. toki yllätyksiäkin tulee :)

Vierailija
13/62 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mä sitten olen kevytkenkäinen. Olen ollut vuoden sinkkuna, ja lähtenyt lähes poikkeuksetta jatkoille jos sellaisia on järjestetty baari-illan päätteeksi. Baarissa käyn keskimäärin 2 kertaa kuukaudessa. Niin, ja sanon vielä että seksiä olen harrastanut vuoden aikana 2 kertaa, kummallakaan kerralla ei tapahtunut jatkoilla.

Kevytkenkäistä? Ehkä, mutta mulla on ainakin ollut hauskaa :)

Vierailija
14/62 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä esimerkkinä yksi tuttu jota moni luuli jakorasiaksi. Ei ollut sitä ollenkaan. Miesten huomionkipeä kyllä pahimmasta päästä. Ehkä se huomiontarve näkyi siis jotenkin tyrkkynä käytöksenä. Minä en itse tunnista kyllä kevytkenkäistä.

Vierailija
15/62 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vois olla olettamatta yhtään mitään. Luulisin että minua pidetään kevytkenkäisenä. Ainakin ehdottelujen määrä&laatu baarissa ja ystävienkin miesten ehdotukset viittaa siihen. Enkä pukeudu edes mitenkään "antavasti" ja meikkiä käytän hyvin niukasti. Se on siis joku pilke silmissä ja hymy. Tai en tiedä. Mutta ärsyttää. Jään varmaan yksin, kun kaikki aina olettaa ja luulee jotakin.

Vierailija
16/62 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kadehtiiko naiset toisten rohkeutta..."

Öö.. Miksi kadehtisi? Tarkoitatko nyt näiden "kevytkenkäisten" kadehtimista?

Vierailija
17/62 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luultavasti tiukkapipon maineessa enkä ole koskaan ollut miehelleni uskoton, mutta kyllä minä jatkoille olen silti useasti lähtenyt, jopa itseäni kymmeniä vuosia nuoremmassa seurassa. Koska pukeudun vartalonmyötäisesti ja minulla on hyvä vartalo, saan myös ehdotuksia, mutta ei se tarkoita, että suostun. Kummia oletuksia.

Vierailija
18/62 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen lukutaitoinen ymmärtää että aloituksessa jatkot on vertaus irtoseksille

Vierailija
19/62 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi seksuaalisesti aktiivinen mies on PELIMIES ja nainen KEVYTKENKÄINEN?

Häpeäisitte edes tuota naisten arvoa alentavaa puhetapaanne. Millaisia tyttäriä tekin kasvatatte? Ja millaisia sovinistipoikia.

Vierailija
20/62 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi seksuaalisesti aktiivinen mies on PELIMIES ja nainen KEVYTKENKÄINEN?

Häpeäisitte edes tuota naisten arvoa alentavaa puhetapaanne. Millaisia tyttäriä tekin kasvatatte? Ja millaisia sovinistipoikia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä