15v tyttäreni on raskaana. haluatko kysyä jotakin? :)
Kommentit (14)
Niin ja onneksi olkoon teille molemmille. Jos siis lapsi on kuitenkin tervetullut myös lapsesi elämään :) Jokainen meistä on erilainen, antaa kaikkien kukkien kukkia.
T.Vela
elättämään hänet ja vauvan, vai meneekö yhteiskunnan piikkiin?
Miksi et kasvattanut häntä paremmin?
teen sen ihan mielelläni. äitinä sekä mummina. :)
ehkäisystä? Jälkiehkäisystä? Abortista?
ja olen kasvattanut lapsen ihan hyvin.
mun mielestä tuossa ei ole mitään hymyilyn aihetta,että lapsi hoitaa lasta. :(
Kasvattaminen jäänyt varsin heikolle tasolle jos 14-15v harrastaa seksiä ja vieläpä niin että tulee raskaaksi.
ainoastaan huono vanhempi on iloinen ja hymyilee.
Kasvattaminen jäänyt varsin heikolle tasolle jos 14-15v harrastaa seksiä ja vieläpä niin että tulee raskaaksi.
oon neuvonu odottamaan ja niin edelleen.
mut tyttö päätti aloittaa sitten panemisen naimaluvan saatuaan eli rippikoulun käytyään.
oikeasti MÄ INHOAN, ihmisiä jotka ala-ikäisenä saa lapsia. tai harrastaa seksiä vaikka alle 17v.
Luulenpa, että aika moni näistä tuomitsijoidenkin lapsista harrastaa seksiä tuon ikäisenä. 15v on täysin normaali ikä nykyään harrastaa seksiä, sanoivat mammat mitä hyvänsä. Se, että tekee 15-vuotiaana lapsia, on tietysti eri juttu.
Tähänkin tietty kaikki mammat tulevat sanomaan, miten MINUN lapseni eivät kyllä varmasti tee noin ja he ovat niin fiksuja ja päläpälä. Joo, niin olin minäkin, pärjäsin mainiosti koulussa, harrastin, en liikkunut epämääräisissä porukoissa. Neitsyys meni 14-vuotiaana. En ole teiniäiti.
valmis on siinä vaiheessa kun ymmärtää
ehkäistä, on valmis aborttiin/pitämään lapsen tarvittaessa ja on keskustellut näistä asioista kumppanin kanssa ja molemmat ovat hommassa vapaaehtoisesti ja aikuisia joten viimeinen kohta ei sitten enää pädekään...