Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

15v tyttäreni on raskaana. haluatko kysyä jotakin? :)

Vierailija
14.09.2012 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa, että aika moni näistä tuomitsijoidenkin lapsista harrastaa seksiä tuon ikäisenä. 15v on täysin normaali ikä nykyään harrastaa seksiä, sanoivat mammat mitä hyvänsä. Se, että tekee 15-vuotiaana lapsia, on tietysti eri juttu.

Tähänkin tietty kaikki mammat tulevat sanomaan, miten MINUN lapseni eivät kyllä varmasti tee noin ja he ovat niin fiksuja ja päläpälä. Joo, niin olin minäkin, pärjäsin mainiosti koulussa, harrastin, en liikkunut epämääräisissä porukoissa. Neitsyys meni 14-vuotiaana. En ole teiniäiti.

valmis on siinä vaiheessa kun ymmärtää

ehkäistä, on valmis aborttiin/pitämään lapsen tarvittaessa ja on keskustellut näistä asioista kumppanin kanssa ja molemmat ovat hommassa vapaaehtoisesti ja aikuisia joten viimeinen kohta ei sitten enää pädekään...

Vierailija
2/14 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja onneksi olkoon teille molemmille. Jos siis lapsi on kuitenkin tervetullut myös lapsesi elämään :) Jokainen meistä on erilainen, antaa kaikkien kukkien kukkia.

T.Vela

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

elättämään hänet ja vauvan, vai meneekö yhteiskunnan piikkiin?

Vierailija
4/14 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kasvattanut häntä paremmin?

Vierailija
5/14 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen sen ihan mielelläni. äitinä sekä mummina. :)

Vierailija
6/14 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäisystä? Jälkiehkäisystä? Abortista?

Vierailija
7/14 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen kasvattanut lapsen ihan hyvin.

Vierailija
8/14 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä tuossa ei ole mitään hymyilyn aihetta,että lapsi hoitaa lasta. :(

Vierailija
9/14 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvattaminen jäänyt varsin heikolle tasolle jos 14-15v harrastaa seksiä ja vieläpä niin että tulee raskaaksi.

Vierailija
10/14 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoastaan huono vanhempi on iloinen ja hymyilee.

Vierailija
11/14 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvattaminen jäänyt varsin heikolle tasolle jos 14-15v harrastaa seksiä ja vieläpä niin että tulee raskaaksi.

Vierailija
12/14 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon neuvonu odottamaan ja niin edelleen.

mut tyttö päätti aloittaa sitten panemisen naimaluvan saatuaan eli rippikoulun käytyään.

Vierailija
13/14 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti MÄ INHOAN, ihmisiä jotka ala-ikäisenä saa lapsia. tai harrastaa seksiä vaikka alle 17v.

Vierailija
14/14 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa, että aika moni näistä tuomitsijoidenkin lapsista harrastaa seksiä tuon ikäisenä. 15v on täysin normaali ikä nykyään harrastaa seksiä, sanoivat mammat mitä hyvänsä. Se, että tekee 15-vuotiaana lapsia, on tietysti eri juttu.

Tähänkin tietty kaikki mammat tulevat sanomaan, miten MINUN lapseni eivät kyllä varmasti tee noin ja he ovat niin fiksuja ja päläpälä. Joo, niin olin minäkin, pärjäsin mainiosti koulussa, harrastin, en liikkunut epämääräisissä porukoissa. Neitsyys meni 14-vuotiaana. En ole teiniäiti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi