mitä mieltä?
Kommentit (19)
kuka jaksaa lukea ja kattoo tälläistä?
Ihan tuntemattoman ihmisen tavallista elämää, ei eroto massasta mitenkään.
fontilla kirjoitettua tekstiä on tosi väsyttävä lukea. Katselin siis vain kuvat.
Vaikka ei pitäisikään blogista, onko pakko olla tyly ? Asiat voi ilmaista nätisti, ne negatiivisetkin.
Minusta sulla oli hyviä kuvia. Kirjasintyypin voisit oikeasti vaihtaa, ei ole sujuvaa lukea vaikka nätti onkin.
Varmasti harjaannut blogimatkan aikana, minusta alku blogillesi on hyvä :)
Päiväkirjanomaisestihan blogeja nykyään pidetään, asiastahan oli jotain lehtijuttuakin taannoin ? Blogi= moderni päiväkirja.
Vauva on suloinen ja ilmeisesti äiti sitä pitelee ? Oikein iloisen ja onnellisen näköinen äiti. Ja kaunis :)
Onnea ja lukijoita blogillesi !
Ja mielipide: näitä mahtuu kymmenen tusinaan. Ostetaan ja kuvataan jotain krääsää, makrokuvataan kasveja ja sarjakuvataan lapsia.
visuaalisesti siisti mutta sisällöltään sellainen, että kiinnostaa lähinnä bloggarin lähipiiriä.
Minusta nimittäin vauvakuvat olivat parasta antia, muu ihan kauniisti kuvattu, mutta tylsää. Ei minua ainakaan jaksa kiinnostaa pizzat tai muut tavanomaiset ruoka-annokset.
Näkisin, että tästä blogista tykkää sellaiset, jotka haluaa katsoa noita vauvakuvia tai sitten ehkä sellaiset, jotka on itse samassa elämäntilanteessa.
niin näköjään servetissä lukeekin väärimpäin! enpä sitä huomannutkaan :)
ole kohderyhmää joten itseäni ei kiinnosta tuon tyylinen blogi. Mutta ulkoasu näytti kivalta, kuvat oli kivoja. Todella kaunis ja positiivisen oloinen nuori äiti.
Uskon että tuota saattaa seurata moni nuori äiti joka samanlaisessa elämäntilanteessa.
Itse seuraan myöskin arkisia blogeja mutta kyllä niissä pitää olla jotain sisältöä. Myös mikään materialistinen seikka tai shoppailu ei minua kiinnosta.
Kiitos paljon asiallisesta vastauksesta! :) Kyllä, kuvassa on äiti jä tytär :) nyt on fonttikin vaihdettu selkeämpään!
mutta et RAASKINUT ostaa lapselle pipoa! No joo, jostainhan se on pakko säästää.
lapsella on kyllä pipoja jonka takia en turhaan viitsinyt ostaa ylimääräisiä heräte ostoksena, sohvatyynyjä olen jo kauemmin etsiskellyt niinkuin edellisessä postauksessa lukee ja lompakolle on ollut tarvetta! :) sormus tosiaan maksoi sen 5e..
<a href="http://annikasblogi.blogspot.fi/" alt="http://annikasblogi.blogspot.fi/">http://annikasblogi.blogspot.fi/</a>
Mitäs mieltä olette tästä blogista?
Sinä voit kertoa muuten elämisestäsi ja kuvata itseäsi mielin määrin. Mutta jätä lapsesi rauhaan. On väärin että kirjoitat lapsistasi ja on väärin että kuvaat heitä ja laitat kuvat nettiin. Mitä jos he isona eivät haluakkaan että heidän elämästä tiedetään noin paljon?
Itse en pidä kirjaintyylistä koska mun on vaikea saada selvää koska äidinkieli ei ole suomi ja kissa on varastettu meiltä viimeisen parin tunnin aikana koska tuolla se vielä aikasemmin nukkui.
Tai sit sillä on identtinen kaksonen.
ja sellaisen taviselämän blogi, teeskentelemätön. En oikein jaksa seurata blogeja joten en varsinaisesti kuulu kohderyhmääsi.
t. kaimasi :)
olenkin aika aloittelu vaiheessa tässä bloggaamisessa. ;) Se kertookin elämästäni ja sen ei tarvitse kaikkien mielestä niin mielenkiintoinen olla. Itse pidän sen kirjoittelusta, kiva myöhemminkin lueskella vanhoja poistauksia :)