Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tatuointi perhepäivähoitajalla?

Vierailija
13.09.2012 |

Mitä ootte mieltä, hyväksyttekö?

Lapseni hoitaja oli ottanut tatuoinnin rintaansa. Järkytyin kyllä kun sen näin, ei ole mielestäni oikein soveliasta lastenhoitoalalla. Etenkään noinkin näkyvään paikkaan.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kauheeta, siis ihan tosissaan hirveen kauheeta! Mieluummin huono hoitaja ilman tatskaa, kuin hyvä hoitaja jolla tatska rinnassa. Ja siis vielä rinnassa, siis voi kauheeta, siis ihan hirveen kauheeta!

Niin siis ei haittais yhtään ainakaan itseäni. Ja minulla ei ole tatuointeja.

Vierailija
2/36 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tatuoinneistani jos joku ottaisi asiakseen tulla naputtamaan, niin neuvoisin kyllä hyvin nätisti etsimään soveliaamman päivähoitopaikan päiväkodista..

t. pph

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa lapsi hoidosta pois, tatuoinnithan tunnetusti tarttuu.

Ei ku tää olikin provo - aika huono sellainen!

Vierailija
4/36 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsenikin kiinnitti siihen huomion heti hoitoon tullessaan, kun tatuointi pilkisti paidankauluksesta.

Olis laitattanut sen vaikka selkäpuolelle. Mä en vaan tykkää! Ap

Vierailija
5/36 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehee... meidän lapsen pph:lla on useampi tatuointi käsivarsissa. Ei haittaa!

Vierailija
6/36 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tatuointia ei ota terve ihminen, onko tälle pph:lle tehty rikostaustatutkimus? olen 100% varma että nuoruudesta löytyy rötöstelyjä, huumeita jne. ajatelkaapa miten tämmöinen ihminen sitten kasvattaa vieraita lapsia...

Vierailija
7/36 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tuli nyt sitten kertaheitolla wt ja huono ihminen! Soita Hannu Karpolle! Voit saada täytekynän tai poronpaistin.

Vierailija
8/36 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, ettei lapsi tuossa hoitopaikassa kasva oikeanlaisessa seurassa.

Vierailija
9/36 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

karpohan on nykyään pakasteasiamies. SIltä voi saada korkeintaan finduksen pakasteita!! :)

Vierailija
10/36 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt niin, että ap:n lapsen hoitajan ammattitaito on laskenut tatuoinnin ottamisen jälkeen?

Lapseni päiväkodissa on ainakin yksi useammalla tatuoinnilla varustettu hoitaja, uskomattoman ihana ihminen, josta kaikki lapset pitävät. Toisella on rastat ja ties vaikka olisi kaikilla muillakin tatuointeja ja lävistyksiä piilossa, hui!

Maatuneiden ruumiiden kuvat, jengitatuoinnit ym. eivät ole sopivia minunkaan mielestäni lasten kanssa työskentelevillä, ne pitäisi peittää näkyvistä tai sijoittaa jo heti alueille, jotka eivät näy normaalisti pukeutuneena.

Vierailija
11/36 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla,sisarellani,äidilläni,isälläni...minun vanhimmalla pojallani,tyttärelläni on tatuointeja, kellään meistä ei ole rikosrekisteriä, ei edes ylinopeus sakkoja suurimmalla osalla. Miehelläni ei ole mutta hänelläpä on sakkorangaistus ylinopeudesta....joten myytti murrettu. Ja tyttäreni kulkee vielä seurakuntanuorissa,joten...

Vierailija
12/36 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on oikein tramp stamp alaselässä ja olen pph. Pitäskö mun nyt lopettaa nää työt?

Vierailija
13/36 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime talvena otin ensimmäisen tatuointini ja taidan ottaa tulevaisuudessa vielä toisen :)

Rikostaustaa minulla ei ole mutta aiheuttaakohan tuo tatuointi nyt sen, että alan liikkumaan hämäräporukoissa ja laitan vielä vintille "puutarhan" kasvamaan ;)

Vierailija
14/36 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsenikin kiinnitti siihen huomion heti hoitoon tullessaan, kun tatuointi pilkisti paidankauluksesta.

Olis laitattanut sen vaikka selkäpuolelle. Mä en vaan tykkää! Ap

No mistä SÄ sit tykkäät? Pitäskö laittaa ihan lista siitä mitä teidän kullannupun hoitajan on soveliasta tehdä? vaatimukset ulkonäölle, pukeutumiselle, ihmissuhteille, seksielämällä, tv;n katselulle???? Tatuointihan tarkoittaa juuri sitä että on epäkelpo lastenhoitaja. jos ennen on ollut kelpo, niin tatuointi kyllä deletoi kaiken taidon:D

Vierailija
15/36 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tatuointia ei ota terve ihminen, onko tälle pph:lle tehty rikostaustatutkimus? olen 100% varma että nuoruudesta löytyy rötöstelyjä, huumeita jne. ajatelkaapa miten tämmöinen ihminen sitten kasvattaa vieraita lapsia...

nuoruudesta tai muustakaan.

Olethan provo?

Vierailija
16/36 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän pph:lla on molemmissa säärissä tatskat, samoin selässä iso tatska, kesällä näkyy noi kaikki hyvin.

Eikä mua yhtään häiritse ne, ihme ongelmia teillä...

Vierailija
17/36 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pphn pitää ymmärtää olevansa lasten vanhemmille töissä. Siksi pphn PITÄÄ kysyä kaikista muutoksista kaikilta vanhemmilta etukäteen. Mä en esim. halua, että mun lapset joutuis pphn luona syömään Ikean lautasilta, koska mä kannatan kotimaisuutta ja astioiden pitää olla muumimukeja ja -kulhoja, ja muutenkin laadukkaita. Ihan karseeta olis myös, jos pph leikkais kananpersetukan ja sit mun kullannuppu joutuis kattelemaan sitä hirvitystä päivittäin. Ja ehkä vielä oppis, et sellaset kynityt punapäät on normaaleja!

Vierailija
18/36 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pphn pitää ymmärtää olevansa lasten vanhemmille töissä. Siksi pphn PITÄÄ kysyä kaikista muutoksista kaikilta vanhemmilta etukäteen. Mä en esim. halua, että mun lapset joutuis pphn luona syömään Ikean lautasilta, koska mä kannatan kotimaisuutta ja astioiden pitää olla muumimukeja ja -kulhoja, ja muutenkin laadukkaita. Ihan karseeta olis myös, jos pph leikkais kananpersetukan ja sit mun kullannuppu joutuis kattelemaan sitä hirvitystä päivittäin. Ja ehkä vielä oppis, et sellaset kynityt punapäät on normaaleja!

Tässä tuli oikeasti asiaa, ehkä hieman ivallisella tyylillä mutta täytyy muistaa että pph on palvelualalla ja kyllä tuommoiset lapseen vaikuttavat asiat täytyy vanhempien kanssa puhua yhdessä, ovathan vanhemmat maksavia asiakkaita. Siinä käy pian niin ettei pph:lla olekaan töitä enää.

Vierailija
19/36 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mä huolestuisin siitä jos kuulisin et meidän hoitaja seuraa BB:tä. Mallioppii kuitenkin sieltä kaikenlaista!

Vierailija
20/36 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tuli oikeasti asiaa, ehkä hieman ivallisella tyylillä mutta täytyy muistaa että pph on palvelualalla ja kyllä tuommoiset lapseen vaikuttavat asiat täytyy vanhempien kanssa puhua yhdessä, ovathan vanhemmat maksavia asiakkaita. Siinä käy pian niin ettei pph:lla olekaan töitä enää.

ihmisen persoonallisuuteen ei kuulkaas ole kenelläkään oikeus puuttua vaikka olisi millä alalla. Nyt on sulla vähän puurot ja vellit sekaisin. vain hoitajan ammattitaidosta voit reklamoida, et siitä millainen ihinen hän on:) Ja tatuoinnilla ei ole mitään tekemistä ammattiatidon vaan SINUN ennakkoluulojesi kanssa. Hyvä tilaisuus kasvaa sulla, niin lapseskin saa vähän valoisamman maailmankuvan.