Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kätilö sano.. mitä mieltä?

Vierailija
13.09.2012 |

Eli kätilö sai mut itkemään kun sanoi että mahaa ei saa silittää kun silitys aiheuttaa pahoja ja vääriä supistuksia..

Mulla on koko raskauden aikana ollut tapana silittää mun mahaa kun olen vauvalleni jutellut..

Nyt siis tän kätilön mukaan olen itse aiheuttanut pahat supistukset..

Onko kukaan kuullut että silittäminen aiheuttais vääriä ja pahoja supistuksia?

Olen ensisynnyttäjä eikä mulle ole kukaan missään neuvolassa tai synnytysvalmennuksessa tuollaista ennen sanonut.

Onko asiassa mitään todenperää vai sattuiko mun kohdalle vaan joku tyhmä kätilö?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppuraskaudesta silittäessä vatsaa tuli sellaisia outoja 'supistuksia' tai siis jotain sellaista että ihan kuin vauvaa olisi kutittanut ja alkoi kiemurrella. vaikea selittää, ei oikein tuntunu supistuksilta mutta sellainen hassu tunne. entiedä kyllä mitä kätilö on tarkoittanut..

Vierailija
22/22 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuntenut vauvan liikkeitä, siks olin yön tarkkailussa ja silloin olin viikolla 40+4 ja siittä on pari päivää.

Liian aikaisesta synnytyksestä ei siis kyse.

hyvä asia että alkaa supistelemaan?

Tais olla kätilöllä kiire kahville ja pelkäsi että joutuu synnytykseen. :D

Niin kai.. Kotona yhä odottelen että synnytys alkaisi. Ennakoivia supistuksia ollut jo monta viikkoa mutta synnytys ei ole käynnistynyt vielä..

Kai mä ne sitten ihan itse olen aiheuttanut silittämällä vatsaani.. Olihan tämä kätilö minua paljon, paljon vanhempi ja siksi myös varmasti viisaampi..

Toivon nyt vaan että en saa kyseistä kätilöä kun lähden synnyttää... XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla