Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset tennarit omistat, sinä yli 30v.??

Vierailija
12.09.2012 |

Suosittele tennareita, ei Converseja :)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kahdet samanlaiset Blendit, toiset on valkoiset, toiset ruskeat. Harmittaa kun en samalla kertaa ostanut vielä punaisia. Nykyään mallia on muutettu, liian kapea mun tassuun.

Vierailija
22/25 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäisistä valmistajista (v.1917) ja ainoa jäljellä oleva joka valmistaa enää tennareita siltä ajalta.

on ne alkuperäiset ja muut kopiota. Ei niissä lienee sen suuremmin eroa ole. Tai laadussa voi olla. Who knows.

olivat ennen koripallotossuja, ei Converse ollut ainoa valmistaja. Se on vain tunnetuin merkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään, ihan sama mitä jakkupukupirkot ajattelee;).

Vierailija
24/25 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adidaksen Superstarit, mustat ja valkoiset. Olen miettinyt kolmansien tennareiden hankkimista, siis erilaiset tennarit. En osaa päättää mitkä sitten...

Vierailija
25/25 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärsii siitä, että alle kolmekymppiset kollegat eivät ymmärrä, että tennareissa ei tulla asiakaspalavereihin...

Onko noi sun keksimiä vai työpaikan? Kas kun meillä EU-Komissiossa jengi tulee kyllä kokouksiin converseissa, ja jopa yli kolmekymppisetkin. No, jossain ollaan ajan tasalla pukeutumisasioissakin, eikä eletä enää 70-luvun pukupakkoja.

Sama meillä (iso kansainvälinen IT-talo)! Mulla on yhtä usein jalassa tennarit kuin korkkarit (olen 36-vuotias)

Mut itse kysymykseen.

Mulla on usein työkäytössä valkoiset Vagabondin kangastennarit, Fred Perryn harmaavalkoruudulliset varrelliset kangastennarit ja Conversen punaiset slip onit.

Mun mies täytti just 40 ja sillä on sen työpaikan toiseksi komein tennarikokoelma! :D Mutta se onkin mainostoimistossa töissä, jos sillä nyt on merkitystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi