Miten vihaiseen tuijotukseen pitäisi vastata?
Siis tämmöinen tilanne että joku tuijottaa sua pitkään (10s
Kommentit (48)
yleensä tuijotuksen aloittaja on syypää eli ap. Tuijoitus on rumaa ja ap teki rumasti tuijottaessaan tuijotuksen kohdetta. Siksi tuijoituksen kohde näytti ilmeisesti vihaiselta ja otti haasteen vastaan.
Tuijoitus on rumaa ja haastavaa. Toinen asettaa siinä haasteen. Se kuka tuijottaa pisimpään sosiaalisessa tilanteessa on johtaja ja se joka laskee katseensa on häviäjä.
Tämä tulisi muistaa. Ihan etologiaa ja ei silti päde ihmisten sosiaaliseen käyttäytymiseen. Kyseessä on vain jäänne. Tosin jengi kultuureissa tuijotus on edelleen tapa haastaa toinen nokkimajärjestys kilpailuun.
Eli vastatuijottaja on hyvin valpas ihminen vaistojensa puolesta. Hän pelaa peliä ja suututtaessaan teidät hän voittaa pelin. Joten pitäkää se katse maassa, jos ette tahdo ahdistua.
- Mulkosilmä
Katson muualle, mutta en käännä katsetta pälyilevästi, vaan annan ymmärtää, etten välitä.
Itse olen kalju ja näytän välillä vihaista naamaa mulkun näköisille miehille. Yks rupes tollasta jotain säätään, niin menin viereen ja kysyin julkisella paikalla huoltoaseman edessä:
"Homoillaanko?"
Johan otti jalat alleen, vihelsin vielä perään, oli need triple win.
todella aggressiisvisesti 20 cm päähän naamasta. Tuijotti vihaa leiskuen ehkä jopa minuutin. Tuijotin takas, että jos olis meinannu lyödä, niin oisin saanut akan kädestä kiinni. Muut vieraat paikallaolijat vaan kattelivat seinille. En tiedä oliko hullu vai huumeissa.
Z0zpaQ ykxxjuxtrssp, [url=http://olorrozfvymy.com/]olorrozfvymy[/url], [link=http://lrtdzersbgqs.com/]lrtdzersbgqs[/link], http://uzzaqmuemsdf.com/
O1gbUO mqxrbkblxizu, [url=http://ratbkpoozpfm.com/]ratbkpoozpfm[/url], [link=http://dtbcylapzfnb.com/]dtbcylapzfnb[/link], http://tsbhuyawwkbd.com/
Vaikka että olenkos mä pöllinyt sun aamulääkkeet, vai mikä vituttaa?
Mies oli kolhinut mun auton ja kun menin parkkipaikalla autolle niin 60-v mies alkoi oikein paheksuvasti tuijottaa.
Vähän harmittaa että en sanonut mitään. Jälkeenpäin ajateltuna olisi pitänyt sanoa, että ootko vai samaa mieltä että miehiä ei pitäis päästää auton rattiin kun saa tollasta jälkeä aikaseks.
Mistä johtuu, että en ole koskaan tähän päivään mennessä sellaista huomannut?
Ikää on sentään hyvinkin 50+, joten ihan tyttönen en enää ole ja luultavasti olen hyvinkin usein tuijotukseen aihetta antanut.
Mistä johtuu, että joitakin meistä "tuijotetaan", ja taputellaan, katsotaan tissejä ym. kiusallista, ja joitakin ei koskaan?
Ehkä me emme vaan niin tarkkaan pidä silmällä muita ihmisiä, että panisimme merkille jokaisen katseen, niin vihaisen kuin ihailevan.
Minulla ei ilmeisesti ole mitään tekemistä kyseisen ihmisen pahan olon kanssa, niin en tekisi mitään, yrittäisin olla niinkuin hän ei tuijottaisi. Ihmettisilin että mikä tuolla ihmiselle on, mutten varmaan menisi kysymään. Jos sama toistuisi useamman kerran eikä tuojottaja tuijottaisi muita, niin sitten saattaisin kysyä että miksi tuijotat?/ onko kaikki hyvin? Jos tuijottaja on puolituttu niin kysyisin varmaan yhteiseltä tutulta että onko hän huomannut että se ja se tuijottelee kummallisesti, ja että tuijottaako häntäkin?
Jos oikein ärsyttäisi niin saattaisin irvistellä takaisin, mutta uskon että suorasta kysymyksestä voisi olla enemmän apua kuin takaisin irvistelystä, joten yrittäisin käyttäytyä itse asiallisesti.
minä saaan "tuijottaa " jotain naista esim junassa tai työpaikan ruokalassa puolisen minuuttia kerrallaan, eikä koskaan ole kukaan suuttunut. Mutta mulla on sellaien poikamainen olemus että siksi ehkä ei häiritse. En ymmärrä miksi jonkn pitäisi suuttua jos joku nyt 10 sekunttia vähän katselee, eikä se ilme kerro yleensä vihamielisyydestä. hyväntahtoista flirttailua se "tuijottaminen" yleensä on, vai oletko elänyt tynnyrissä koko ikäsi. Hymyile iloisesti vaan äläkä ota nokkiisi.
joku nainen alkoi tuijottaa. Vilkaisin pari kertaa naisen suuntaan ihmettelevästi ja jatkoin ateriointia. Tunsin edelleen, että nainen tuijottaa, joten käännyin naisen suuntaan ja tuijotin oikein merkitsevästi takaisin. Nainen jotenkin havahtui, että on tuijottanut minua ja käänsi katseensa äkkiä pois. Sen jälkeen ei enää katsonut.
Onhan näitä :)
korostetun välinpitämättömästi silmiin hetken ja käännän katseen sen jälkeen johonkin kiinnostavampaan.
Olen työssäni väkivallan uhan kanssa tekemisissä, ja tämä on mielestäni hyvä keino provosoimatta osoittaa, että minä en ole peloteltavissa.
Katso sitä suoraan silmiin tuimasti ja sano niin?
Törmäsin kerran mieheen joka tuijotti mua ptikään ja koin sen "vihaisena" tuijotuksena. Myöhemmin kävi ilmi että mies ihastui.
:D
noin 40-60 vuotiaiden naisten toimesta usein tatuointien takia. Yleensä mulla on pitkähihainen paita ja mustat peittävät sukkikset jalassa, mutta esim. viime kesänä tuolla vaatetuksella meinasi kuolla. Niinpä sitten sain kivoja mulkaisuja vanhemmilta naisilta (ja niiltä kanapersetukkaisilta, ylipainoisilta huonosti käyttäytyvien kakaroiden äideiltä).
Miten vastaan:
- Otan naamalleni leveimmän hymyn mihin naamani taipuu ja katson takaisin
- Katson takaisin ja kohtan kulmiani kysyvästi
- Sanon ääneen "Eikö olekin upeita. Hepatiitin arvoisia todellakin. Peittävät vielä piikitysjäljetkin" ja virnistän iloisesti perään.
Yksi mitä olen miettinyt tekeväni on se että sanon "Eiks ookin siistei? Tän mä sain mun sadannesta asiakkaasta, tän sain sadasta anaalista, tää on merkki viidestäkymmenestä ryhmäseksi kokemuksesta..."
Joo, ehkä olen vähän ilkeä. =D
(p.s. Ei ole hepatiittiä, eikä muitakaan tauteja, enkä ole huora. Olen täysin normaali kuviksenopettaja ja kahden lapsen äiti.)
noin 40-60 vuotiaiden naisten toimesta usein tatuointien takia. Yleensä mulla on pitkähihainen paita ja mustat peittävät sukkikset jalassa, mutta esim. viime kesänä tuolla vaatetuksella meinasi kuolla. Niinpä sitten sain kivoja mulkaisuja vanhemmilta naisilta (ja niiltä kanapersetukkaisilta, ylipainoisilta huonosti käyttäytyvien kakaroiden äideiltä).
Miten vastaan:
- Otan naamalleni leveimmän hymyn mihin naamani taipuu ja katson takaisin
- Katson takaisin ja kohtan kulmiani kysyvästi
- Sanon ääneen "Eikö olekin upeita. Hepatiitin arvoisia todellakin. Peittävät vielä piikitysjäljetkin" ja virnistän iloisesti perään.Yksi mitä olen miettinyt tekeväni on se että sanon "Eiks ookin siistei? Tän mä sain mun sadannesta asiakkaasta, tän sain sadasta anaalista, tää on merkki viidestäkymmenestä ryhmäseksi kokemuksesta..."
Joo, ehkä olen vähän ilkeä. =D(p.s. Ei ole hepatiittiä, eikä muitakaan tauteja, enkä ole huora. Olen täysin normaali kuviksenopettaja ja kahden lapsen äiti.)
Mieti nyt miltä mentalisteista tuntuu, kun kuulevat likaiset ajatuksesi.
jos on nuori ja vinkeä niin mikäs siinä, saa ainakin ajateltavaa