Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko mennä miestenpuolelle uimahallissa? jos...

Vierailija
12.09.2012 |

kokee olevansa enemmän mies kuin nainen. olen aina kokenut olevani mies vaikka näytän fyysisesti naiselta. rinnat olen kirurgisesti poistattanut mutta alapää on vielä naisen.. mutta se ois aika suuritöinen operaatio ja rahaa vievä juttu jos värkkiä rupeis muokkaamaan...mutta siis eikai se haittaa jos menisin uimassa miesten puolelle koska mieheksi itseni koen. syön myös mieshormoneja että näytän mieheltä ja ääneni on miehen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän tuohon korjausprosessiin nimenomaan kuuluu, että ruvetaan elämään kaikin puolin haluamaansa elämää.

Ainakin ystävättäreni (ja huomaa ystävättäreni) kävi ennen kastraatiota naisten puolella. Tosin hänellä oli esim. rinnat.

Vierailija
2/3 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kannattaa ehkä hankkia semmoinen merkki uimapukuun, joka oikeuttaa olemaan ottamatta uikkaria pesutiloissa pois. Luulen, että voit aiheuttaa muissa ihmisissä muuten hämmennystä ja saattaapa joku tulla jotain huomauttelemaankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä minusta kuulut miesten puolelle, olethan mies jo suurinpiirtein fyysisestikin. :) Varmaan aluksi vaikeaa ja hermostuttavaa, mutta en osaa kuvitella, että kukaan siellä rupeaisi urputtamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi