Brio kombi 2009, miten
ihmeessä ne kasaan? Yritin varmaan tunnin, mutta en vain keksinyt. Auttakaas nyt joku.
Kommentit (9)
mulla ei oo toi sama vuosimalli, mutta kokeilen... Eli siinä rungossa molemmin puolin, kohdassa missä putket "tuplaantuu" niin on (ainakin mulla) sellaset mustat "napsut". Eli molemmin puolin rattaita kun painat niistä nappuloista samanaikaisesti (siitä alapuolelta tavallaan) ja sen jälkeen käännät vielä turvalukituslenksun pois tieltä, niin pitäis taittua kasaan.
Näissä on sellaiset vedettävät osat, mitä pitäisi kai vetää ylöspäin ja samalla painaa sitä jalkapainiketta - se on varmaan sama kuin tuo tarkoittamasi turvalukituslenksu? Yritetty on, mitään ei vain tapahdu! En käsitä :( Kun käytiin nuo ostamassa, niin ihan hyvin edellinen omistaja sai ne kasaan...
No sitten en osaa auttaa. Mulla on pari vuotta vanhempi malli, jossa ei tota jalkapainiketta. (Mun tarkoittama turvalukituslenksu, on siis sellanen metallinen, joka kiertää ne aisat siinä mustien nappuloiden alapuolella. Eli se pitää kääntää alemman aisan pään yli, ennen kuin voi taittua.)
Toivotaan että joku toinen osaa auttaa paremmin, jos ois sama vuosimalli.
Onko noissa heittoaisa?
Meillä on heittoaisalliset Brio Joyfulit, ja niissä on tärkeää, että aisa on oikealla puolella. Jos on jäänyt väärälle puolelle, niin ei mene kasaan.
Meillä toimii kasaaminen näin: painaa aisan kaksipuoleista nappia ja samalla työntää teleskoopin pohjaan. Toinen käsi tässä vaiheessa rungossa kiinni pitämässä tukea. Sitten nappi yhä pohjassa vain vauhdikkaasti käännetään aisaa kuomua päin, painetaan rungossa olevaa turvakytkintä ja vedetään runko kasaan.
joissa ne mustat nipsut pitää aika lujasti naksauttaa, se turvarauta estää vaan, ettei vaunut voi lennosta mennä kasaan eli täytyy vaan kääntää pois edestä, jotta menee kasaan.
Mistään jalkapainikkeesta en ole kuullut? Mitä sellainen tekee? Kuulostaa aika viritykseltä.
Soita myyjälle. Käyttöohjeetkin yleensä seuraa vaunujen mukana.
Tuo tarkoittamani jalkapainike on siinä kohdassa, missä rungossa on se putkien risteyskohta risteyskohta. Sitä kai pitäisi jalalla painaa ja samaan aikaan tehdä jotain, että menisi kasaan... Olen yrittänyt tietääkseni kaikkia mahdollisia juttuja, mutta ei vaan onnistu! Perkele :(
http://www.brio.fi/fi-FI/To_Go_Stroller/~/media/Files/ToGo_Manuals/Earl…
Tuossa ihan ekassa kuvassa näkyy tuo jalkapainike.
mulla ei oo toi sama vuosimalli, mutta kokeilen... Eli siinä rungossa molemmin puolin, kohdassa missä putket "tuplaantuu" niin on (ainakin mulla) sellaset mustat "napsut". Eli molemmin puolin rattaita kun painat niistä nappuloista samanaikaisesti (siitä alapuolelta tavallaan) ja sen jälkeen käännät vielä turvalukituslenksun pois tieltä, niin pitäis taittua kasaan.
:/