Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

12.9.2012: mitä teillä on ruokana tänään?

Vierailija
12.09.2012 |

meillä on uunimakkaroita ja pottumuussia.

uunimakkaroiden päälle olen myös vähän laittanut sipulia ja juustoa.

kurkkusalaattia lisukkeena.

ja sinappia tietty myös saatavilla makkaroille.

ruokajuomana toimii raikas maito!

kyllä lapset ja mies tykkää. :))

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja wok-vihannekset.

Vierailija
22/42 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse keitin pottuja ja porkkanoita jonka kanssa possusuikaleita ananas-soijaliemikastikkeella.

Mun mielestä noin epäterveellinen ruoka kuin ap:llä, sopii korkeintaan viikonloppuihin jolloin on lupa herkutella. Eikö teillä ollut salaattia/juureksia minkään laista? Mistä lapset ja te itse saatte vitamiineja ja hivenaineita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tomaattikeittoa, mies söi edellisestä ruoasta jääneet uunivihannekset ja paistoi niiden kyytipojaksi kebablihaa (jörks..). Ei oikein nälätä, kun olen kipeänä, siksi "vain" keitto.

Vierailija
24/42 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi Suomen yleisimmmistä ruokasienistä tuo suppis. :-)

Vierailija
25/42 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnikalapastaa

Vierailija
26/42 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkarakeittoa.

Mies ja poika söi, minulla ei ollut nälkä niin en syönyt. Söin päivällä luonaaksi eilisiä jauhelihapihvejä ja uunijuureksia.

Vierailija
27/42 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"no

itse keitin pottuja ja porkkanoita jonka kanssa possusuikaleita ananas-soijaliemikastikkeella.

Mun mielestä noin epäterveellinen ruoka kuin ap:llä, sopii korkeintaan viikonloppuihin jolloin on lupa herkutella. Eikö teillä ollut salaattia/juureksia minkään laista? Mistä lapset ja te itse saatte vitamiineja ja hivenaineita?"

tänään en vaan jaksanut laittaa salaattia ymymym. sen verran täyttävää toi makkara ja muussi kuitenkin jo itsessäänkin on.

ja kuten sanoin, olin sinne joukkoon laittanut myös sipulia ja kurkkusalaattia joten oli muutakin kuin pelkkää lihaa ja perunaa. :) ja huom. tuorekurkku salaattia ei mitään pikkelsöniä.

ja meillä on sitten vähän erikuva herkuista kun teillä. meillä herkkuja ovat: sipsit , karkit ja sen semmoset.

toi käy ihan perus lämpimästä ruuasta mitä meillä oli tänään. sori vaan.

Vierailija
28/42 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa odotellessa;

lajitelma paloiteltuja vihanneksia + pähkinöita

Pääruokana kaalilaatikkoa

Jälkkärinä uuniomenoita (sesonkiaikana pari kertaa viikossa, ainakin me vanhemmat tykkäämme, lapsetkin sorkkivat niitä vähän)

Juustoa ja leipää

Maitoa ja vettä

Vierailija
29/42 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kyseessä suppumadonlakki? huumesieni?

Joko provoilet tai sit oot ihan daiju, jos et tiedä suppiksen tarkoittavan suppilovahveroa.

Vierailija
30/42 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein itse tulista lihapiirakkaa ja lisukkeeksi salaattia(jääsalaatti, tuorekurkku, paprika, punasipuli). Juomana kivennäisvesi.

Vierailija
31/42 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se, joka väittää suppista eli suppilovahveroa suppumadonlakiksi.

Meillä makaronilaatikkoa - äidin tekemää, pakastimesta :D

Vierailija
32/42 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"no

Mun mielestä noin epäterveellinen ruoka kuin ap:llä, sopii korkeintaan viikonloppuihin jolloin on lupa herkutella. Eikö teillä ollut salaattia/juureksia minkään laista? Mistä lapset ja te itse saatte vitamiineja ja hivenaineita?"

tänään en vaan jaksanut laittaa salaattia ymymym. sen verran täyttävää toi makkara ja muussi kuitenkin jo itsessäänkin on.

ja kuten sanoin, olin sinne joukkoon laittanut myös sipulia ja kurkkusalaattia joten oli muutakin kuin pelkkää lihaa ja perunaa. :) ja huom. tuorekurkku salaattia ei mitään pikkelsöniä.

ja meillä on sitten vähän erikuva herkuista kun teillä. meillä herkkuja ovat: sipsit , karkit ja sen semmoset.

toi käy ihan perus lämpimästä ruuasta mitä meillä oli tänään. sori vaan.

En ole tuo aiemmin kommentoinut, mutta ei tuo teidän ruoka kovin terveelliseltä kuulosta. Tai no, jos sitä kurkkua on puolet lautasesta, niin sit voi olla ihan ok tollastakin syödä jopa arkena.

Vierailija
33/42 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se, joka väittää suppista eli suppilovahveroa suppumadonlakiksi.

Se on kyllä suippumadonlakki, eli suippis olis sille parempi nimi.

Vierailija
34/42 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään meillä vaan sattui nyt olemaan tuota.

ja eiköhän tuo ole ruoka monessa muussakin perheessä.

että vikiviki ja vininää päälle. ei oo mikään pakko tulla meille syömään sapuskaa jos ei kelpaa!

Vierailija
35/42 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kuule meillä on ihan terveellistä ja normaalia kotiruokaa!

"no

toi käy ihan perus lämpimästä ruuasta mitä meillä oli tänään. sori vaan."

minä kirjoitin tuon ja oon pahoillani, nyt kun luin uudestaan niin kuulostipa jeesustelevalta ja ilkeältä. Eiköhän me kaikki välillä syödä tuolla tavalla. Ja se totta kai on ihan normaalia. Ihan niin kuin itse jaksaisin aina väkertää jotain salaatteja :-) Hyvää syksyn jatkoa, ap!

Vierailija
36/42 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja einespizzaa (ei roiskeläppää kuitenkaan).

Olen sairaana ja mies työreissussa, ei jaksa panostaa ruuanlaittoon.

Vierailija
37/42 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitossa perunaa, bataattia, keittojuureksia.

Vierailija
38/42 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"uusia", ei vielä maistunut ihan sille kuin pitäisi. Mutta liha ja liemi oli mahtavat!

Vierailija
39/42 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle hän teki mexicana-kanakeittoa (pussista tietenkin) ja lapsille possun uunilihaa ja uunivihanneksia. Minä juon keltaista jaffaa ja kokista, lapset ja mies maitoa.

Vierailija
40/42 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uunissa vihreiden papujen ja fetan kanssa. Lisäksi kuskusia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan